Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт з усунення аварій покрівлі будівлі дитячо-юнацької спортивної школи імені Олексія Зінкевича за адресою: 44701, м. Володимир, вул. Драгоманова, 20
Очікувана вартість
1 976 716,00 UAH
UA-2022-09-05-000200-a a2b367ba3d854cf5aa2dd02f3588ccb6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бугайчук Христина Ігорівна

380634326848 kristinabugaychuk1993@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління з гуманітарних питань виконавчого комітету міської ради
Код ЄДРПОУ: 44573674
Місцезнаходження: 44700, Україна , Волинська обл., Володимир-Волинський, Україна, м.Володимир-Волинський, вул.Ковельська,129
Контактна особа: Бугайчук Христина Ігорівна
380634326848
kristinabugaychuk1993@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2022 08:47
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2022 00:00
Початок аукціону: 13 вересня 2022 13:52
Очікувана вартість: 1 976 716,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 883,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт з усунення аварій покрівлі будівлі дитячо-юнацької спортивної школи імені Олексія Зінкевича за адресою: 44701, м. Володимир, вул. Драгоманова, 20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 10 робочих днів. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-09-05-000200-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М", Код ЄДРПОУ:31820131
Дата подання: 19 вересня 2022 16:39
ВИМОГА
Про скасування рішення Уповноваженої особи (протокол від 16.09.2022 року №8)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 вересня 2022 09:52
Відповідь на скаргу ПП "Константа-М" від 19.09.2022 ID: UA-2022-09-05-000200-a.c1
на закупівлю Код ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт з усунення аварій покрівлі будівлі дитячо-юнацької спортивної школи імені Олексія Зінкевича за адресою: 44701, м. Володимир, вул. Драгоманова,20)
На виконання ч.3 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через три днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель»
Надаємо Вам інформації стосовно визначення переможцем учасника ФОП ЦЮХ ЄГЕНІЇ ПАВЛІВНИ: було з’ясовано що з технічних причин ФОП Цюх Євгенфя Павлівна допустила технічну помилку при завантаженні власних документів на електронний майданчик .
Першим критерієм на який опирається Замовник – вигідно-економічна ціна пропозиції яку і надала ФОП Цюх Євгенія Павлівна. Тому Замовник вважає ці помилки не суттєвими. Технічні помилки усунена.

Документи подані скаржником

19 вересня 2022 16:39
вимога (2).PDF

Документи

22 вересня 2022 09:52
10.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2022 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Цюх Євгенія Павлівна 1 708 763,00
UAH
1 589 966,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М" 1 772 733,30
UAH
1 590 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД" 1 791 020,40
UAH
1 696 485,60
UAH
Документи

Публічні документи

12 вересня 2022 14:22
Електронний підпис
12 вересня 2022 14:20
Проект договору Цюх.pdf.p7s
12 вересня 2022 14:20
Лист погодження з ТЗ.pdf.p7s
12 вересня 2022 14:20
Цінова пропозиція Цюх.pdf.p7s
12 вересня 2022 14:20
Договірна ціна.pdf.p7s
12 вересня 2022 14:20
паспорт код Цюх.pdf.p7s
12 вересня 2022 14:20
Виписка з ЄДР Цюх.pdf.p7s
12 вересня 2022 14:20
Кошторис з додатками.zip.p7s

Публічні документи

12 вересня 2022 21:05
Електронний підпис
12 вересня 2022 21:05
договір оренди тз№3.PDF
12 вересня 2022 19:59
Електронний підпис
12 вересня 2022 19:56
58003146_протокол засідання.PDF
12 вересня 2022 19:56
відгук раків ліс.PDF
12 вересня 2022 19:56
документи мтб.PDF
12 вересня 2022 19:56
ВАША_БЕЗПЕКА_ПРОТОКОЛ.pdf
12 вересня 2022 19:56
3786 Розрахунки.PDF
12 вересня 2022 19:56
витяг 09092022.pdf
12 вересня 2022 19:56
Загальні відомості.PDF
12 вересня 2022 19:56
лист-підтвердження.PDF
12 вересня 2022 19:56
3786 Кошторис.PDF
12 вересня 2022 19:56
Лист згода 67 09092022.pdf
12 вересня 2022 19:56
Дозвіл_.PDF
12 вересня 2022 19:56
iнд_код ВАША БЕЗПЕКА.pdf
12 вересня 2022 19:56
Лист гарантія.PDF
12 вересня 2022 19:56
статут.PDF
12 вересня 2022 19:56
довідка стат капітал.PDF
12 вересня 2022 19:56
наказ про призначення.PDF
12 вересня 2022 19:56
паспорт_2 ВАША БЕЗПЕКА.pdf
12 вересня 2022 19:56
ліцензія 09092022.pdf
12 вересня 2022 19:56
лист-згода.PDF
12 вересня 2022 19:56
Проєкт договору.PDF
12 вересня 2022 19:56
3422 КБ2 раків ліс.PDF
12 вересня 2022 19:56
довідка захист довкілля.PDF
12 вересня 2022 19:56
відгук любомль.PDF
12 вересня 2022 19:56
паспорт.PDF
12 вересня 2022 19:56
паспорт_1 ВАША БЕЗПЕКА.pdf
12 вересня 2022 19:56
сертифікат + витяг пдв.PDF
12 вересня 2022 19:56
ВАША_БЕЗПЕКА_НАКАЗ.pdf
12 вересня 2022 19:56
довідка нпа.PDF
12 вересня 2022 19:56
довідка мтб.PDF
12 вересня 2022 19:56
раків ліс договір.pdf
12 вересня 2022 19:56
Цінова пропозиція.PDF
12 вересня 2022 19:56
Акт огляду.PDF
12 вересня 2022 19:56
ІПН !.PDF
12 вересня 2022 19:56
3786 Договірна ціна (1).PDF
12 вересня 2022 19:56
довідка мтб 69 09092022.pdf
12 вересня 2022 19:56
3417 КБ3 раків-ліс.PDF
12 вересня 2022 19:56
3786 Пояснювальна записка.PDF
12 вересня 2022 19:56
3417 КБ2 раків-ліс.PDF
12 вересня 2022 19:56
посвідчення електриків.PDF
12 вересня 2022 19:56
3786 дефектний акт.PDF
12 вересня 2022 19:56
договір любомль.PDF
12 вересня 2022 19:56
довідка ст.17.PDF
12 вересня 2022 19:56
фінансова звітність.PDF
12 вересня 2022 19:56
кб-3 любомль.PDF
12 вересня 2022 19:56
витяг з єдр.PDF
12 вересня 2022 19:56
Договори оренди ТЗ.PDF
12 вересня 2022 19:56
довідкаАБ з ЄДРПО.PDF
12 вересня 2022 19:56
3786 Відомість ресурсів.PDF
12 вересня 2022 19:56
3422 КБ3 раків ліс.PDF

Публічні документи

12 вересня 2022 17:24
Електронний підпис
12 вересня 2022 17:15
22.Витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
12 вересня 2022 17:15
26.Опис до статуту.pdf.p7s
12 вересня 2022 17:15
26.Опис до статуту.pdf
12 вересня 2022 17:15
11.ДЦ.pdf
12 вересня 2022 17:15
16.Дефектний акт.pdf.p7s
12 вересня 2022 17:15
23.Витяг платника ПДВ.pdf.p7s
12 вересня 2022 17:15
13.Локальні кошториси.pdf.p7s
12 вересня 2022 17:15
22.Витяг ЄДРПОУ.pdf
12 вересня 2022 17:15
27. Довідка ст. 17.pdf
12 вересня 2022 17:15
27. Довідка ст. 17.pdf.p7s
12 вересня 2022 17:15
13.Локальні кошториси.pdf
12 вересня 2022 17:15
4. Цінова пропозиція.pdf.p7s
12 вересня 2022 17:15
23.Витяг платника ПДВ.pdf
12 вересня 2022 17:15
7.3.Аналогічний договір2.pdf
12 вересня 2022 17:15
12.Пояснювальна записка.pdf
12 вересня 2022 17:15
17.1. Ліцензія з додатком.pdf
12 вересня 2022 17:15
11.ДЦ.pdf.p7s
12 вересня 2022 17:15
7.2.Аналогічний договір1.pdf
12 вересня 2022 17:15
16.Дефектний акт.pdf
12 вересня 2022 17:15
4. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Цюх Євгенія Павлівна

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М"

ТОВ "ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Цюх Євгенія Павлівна
#2242605908
Переможець 1 589 966,00
UAH
19 вересня 2022 08:26

Документи

19 вересня 2022 08:26
Електронний підпис
16 вересня 2022 08:36
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2022 08:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Цюх Євгенія Павлівна
#2242605908
1 589 966,00
UAH
Документи

Документи

19 вересня 2022 08:26
Електронний підпис
16 вересня 2022 08:36
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 серпня 2023 12:10
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2023 11:27
ду 3 покрівля дюсш.pdf зміни до договору
25 липня 2023 11:27
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2023 16:50
ду2.pdf зміни до договору
04 травня 2023 16:48
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 13:58
ду1 Цюх.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 13:58
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2022 16:32
4222.pdf зміни до договору
26 вересня 2022 16:31
Електронний підпис укладений
26 вересня 2022 08:13
4222.pdf укладений
20 вересня 2022 17:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): При детальному розгляді уповноваженою особою Управлінні з гуманітарних питань виконавчого комітету Володимирської міської ради була виявлена технічна помилка при оприлюдненні Договору №44-22 від 19.09.2022 року, ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, а саме було помилково прикріплено невірно відсканований договір.
Номер договору про закупівлю: 44-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 44-22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобовязанб щодо передачі товару,Ювиконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених обєктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умов що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 44-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст. 651 ЦКУ, внесення змін до договору за згодою сторін, необхідність доповнення договору Додатком "Календарний графік виконання послуг"
Номер договору про закупівлю: 44-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (пп.5 п.19 Особливостей)
Номер договору про закупівлю: 44-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 578 749,00
UAH