Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Амбулаторії сімейного лікаря №5 Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Оболонського району м. Києва за адресою : 04202, м. Київ, вул. Вишгородська,54-Б з облаштування безбар’єрного середовища для доступності мало мобільних груп населення (код ДК 021:2015 – 45400000-1 – Завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
78 000,00 UAH
UA-2022-09-02-009339-a 392e6b82648b4c9aa72c4a54a03b6322
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рубцова Жанна

380667844229 rubitender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Оболонського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 23379143
Місцезнаходження: 04202, Україна , Київська обл., Київ, проспект Мінський, буд 8
Контактна особа: Рубцова Жанна
380667844229
rubitender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2022 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2022 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2022 00:00
Очікувана вартість: 78 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 390,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт Амбулаторії сімейного лікаря №5 Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Оболонського району м. Києва за адресою : 04202, м. Київ, вул. Вишгородська,54-Б з облаштування безбар’єрного середовища для доступності мало мобільних груп населення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04114, Україна, м. Київ, Вишгородська 54 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2022
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за цим Договором здійснюються після виконання робіт в безготівковій формі, в національній валюті, шляхом перерахування коштів протягом 5 банківських днів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно акту приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3). У разі затримки фінансування, оплата за надані Послуги здійснюється протягом 10 (десяти ) банківських днів з моменту отримання Замовником відповідних коштів на свій рахунок. Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 вересня 2022 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2022 17:33
ОГОЛОШЕННЯ +додатки+ проект договору кап ремонт Вишгородська 54Б.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АГРАНБУД" 78 000,00
UAH з ПДВ
78 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2022 19:10
Електронний підпис
13 вересня 2022 19:08
Тендерна пропозиція.pdf
13 вересня 2022 19:08
Договір оренди майна.pdf
13 вересня 2022 19:08
Лист-гарантія Додаток 8.pdf
13 вересня 2022 19:08
МТБ.pdf
13 вересня 2022 19:08
Лист Субпідрядник.pdf
13 вересня 2022 19:08
Диплом Макаренка.pdf
13 вересня 2022 19:08
Акт 4.pdf
13 вересня 2022 19:08
Аналогічний договір 2 Ч2.pdf
13 вересня 2022 19:08
Акт 2.pdf
13 вересня 2022 19:08
Л.к.2111-2121.pdf
13 вересня 2022 19:08
Акт 1.pdf
13 вересня 2022 19:08
Л.к.2142-2136.pdf
13 вересня 2022 19:08
Підсумкова відом.23-37.pdf
13 вересня 2022 19:08
Л.к.2123-2130.pdf
13 вересня 2022 19:08
Л.к. 211-212.pdf
13 вересня 2022 19:08
Л.к.2143.pdf
13 вересня 2022 19:08
Договір 172_19-241 від 15.08..pdf
13 вересня 2022 19:08
Л.к.217-2110.pdf
13 вересня 2022 19:08
Підсумкова відом.60-78.pdf
13 вересня 2022 19:08
Підсумкова відом.38-59.pdf
13 вересня 2022 19:08
Л.к.2132-2141.pdf
13 вересня 2022 19:08
Акт 3.pdf
13 вересня 2022 19:08
ДУ №2 до дог 172-19-241.pdf
13 вересня 2022 19:08
ДУ №1 від 23.12.2019.pdf
13 вересня 2022 19:08
Акт 5.pdf
13 вересня 2022 19:08
Аналогічний договір 2 Ч1.pdf
13 вересня 2022 19:08
Л.к.213-216.pdf
13 вересня 2022 19:08
Підсумкова відом.1-22.pdf
12 вересня 2022 22:08
Електронний підпис
12 вересня 2022 22:04
Кошторис.pdf
12 вересня 2022 22:04
16.imd
12 вересня 2022 22:04
Тендерна пропозиція.pdf
12 вересня 2022 22:04
наказ Шкуренка АГРАНБУД.PDF
12 вересня 2022 22:04
Довідка Акт огляду.pdf
12 вересня 2022 22:04
ЄДРПУ АГРАНБУД.PDF
12 вересня 2022 22:04
Акт огляду скан.pdf
12 вересня 2022 22:04
Лист-гарантія Додаток 8.pdf
12 вересня 2022 22:04
Довідка Ціна пропозиції.pdf
12 вересня 2022 22:04
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
12 вересня 2022 22:04
Рішення учасника 1 21.pdf
12 вересня 2022 22:04
Рішення 2 19.pdf
12 вересня 2022 22:04
Рішення учасника 1 19.pdf
12 вересня 2022 22:04
Ліцензія АГРАНБУД.PDF
12 вересня 2022 22:04
Статут.pdf
12 вересня 2022 22:04
Договір оренди майна.pdf
12 вересня 2022 22:04
Договір на майно.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АГРАНБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АГРАНБУД"
#42143944
Переможець 78 000,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2022 16:37
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "АГРАНБУД" #42143944

№ рішення у справі

55-р/тк

Дата рішення у справі

27.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

14 вересня 2022 16:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2022 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АГРАНБУД"
#42143944
78 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 вересня 2022 16:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 15:13
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 15:12
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2022 22:58
ДУ №3 від 28.11.2022 до дог. №АНБ-1.PDF зміни до договору
28 листопада 2022 22:58
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2022 21:34
ДУ №2 від 15-11-2022 до договору №АНБ-1.PDF зміни до договору
16 листопада 2022 21:33
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2022 11:30
ДУ №1 від 28-09-2022 до Д №АНБ-1.PDF зміни до договору
28 вересня 2022 11:28
Електронний підпис укладений
21 вересня 2022 11:07
Договір АНБ-1 від 21-09-2022.PDF укладений
21 вересня 2022 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктів 15.1.3. та 15.3. Договору, у зв’язку із узгодженням зміни ціни в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт) Сторони вирішили за взаємною згодою зменшити суму Договору на 1 073,54 грн ( витрати на вартість здійснення технічного нагляду).
Номер договору про закупівлю: АНБ-1
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №1 до Договору підряду від 21.09.2022 №АНБ-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктів 15.1.3. та 15.3. Договору, у зв’язку із узгодженням зміни ціни в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт) Сторони вирішили за взаємною згодою зменшити суму Договору на 447,23 грн. ( за результатами експертизи) та внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: АНБ-1
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктів 15.1.1. та 15.3. Договору, у зв’язку із уточненням виконання обсягів робіт, Сторони вирішили за взаємною згодою зменшити суму Договору на 1 388,98 грн. та внести наступні зміни до Договору: 1. Пункт 2.1. Розділу 2. «Ціна і порядок розрахунків за виконані роботи» викласти у наступній редакції: « 2.1. Ціна Договору визначається в національній валюті України – гривні, визначена Зведеним кошторисним розрахунком вартості робіт і складає: 75 090,25 грн (Сімдесят п’ять тисяч дев’яносто грн 25 коп.) , в тому числі ПДВ –12 515,04 грн без витрат на вартість здійснення технічного нагляду».
Номер договору про закупівлю: АНБ-1
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №3 до Договору № АНБ-1 від 21.09.2022
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 75 090,25
UAH (в тому числі ПДВ 12 515,04 UAH)