Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт заміна протипожежних дверей та люків пов’язаних з експлуатацією та утриманням споруди ЗЗСО № 77 за адресою м. Київ, вул. Шовковична, 25 (ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи).
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2022-09-02-007558-a 29e3f446696d42039e2b036253c012b5
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філіц Людмила Олегівна

380442530086 tender.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39833860
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Контактна особа: Філіц Людмила Олегівна
380442530086
tender.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2022 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2022 10:00
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Поточний ремонт заміна протипожежних дверей та люків пов’язаних з експлуатацією та утриманням споруди ЗЗСО № 77 за адресою м. Київ, вул. Шовковична, 25 (ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи) згідно документації.
Кошторисну документацію на виконання : Поточного ремонту заміни протипожежних дверей та люків пов’язаних з експлуатацією та утриманням споруди ЗЗСО № 77 за адресою м. Київ, вул. Шовковична, 25 підготувати згідно обсягів робіт та у відповідності з Державними Стандартами України. У разі, якщо технічна специфікація замовника містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасник може надати саме такі матеріали, як вимагається замовником, або еквівалент, не гірший за якістю.
2. Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, у відповідності з Державними Стандартами України на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту поточного ремонту згідно умов їх виконання, які він пропонує виконати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів (приймаються за відповідними обґрунтованими цінами), вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (визначається згідно Державних Стандартів України), інших витрат підтверджених обґрунтованими розрахунками, коштами на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт. Необґрунтована і неврахована Учасником вартість матеріалів, витрат, тощо не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх покриття вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції конкурсних торгів. Остаточно виводиться вартість всього комплексу робіт з ПДВ.
3. Остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції конкурсних торгів, надається розрахунок твердої договірної ціни та кошторис. Розрахунок договірної ціни надається також в інформаційній моделі програмного забезпечені останньої редакції АВК.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт заміна протипожежних дверей та люків пов’язаних з експлуатацією та утриманням споруди ЗЗСО № 77 за адресою м. Київ, вул. Шовковична, 25 (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2022
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення згідно Бюджетного Кодексу України. Фінансування послуг здійснюється Замовником відповідно до плану фінансування по мірі надходження бюджетних коштів. Оплата за виконані робіт проводиться по факту виконання робіт згідно акта виконаних робіт по формі № КБ-2в. Замовник здійснює оплату шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання акта виконаних робіт. Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником виконаних робіт після підписання Сторонами акта здачі-прийомки виконаних робіт по формі №КБ-2в, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт.3.3. Бюджетні зобов’язання беруться Замовником в межах відповідних бюджетних асигнувань, фінансові зобов’язання беруться Замовником в межах відповідних фактичних надходжень коштів до фонду. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 вересня 2022 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2022 15:12
Поточний ремонт люків та дверей ЗЗСО №77.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій