Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Блоки дверні металопластикові
Очікувана вартість
105 000,00 UAH
UA-2022-08-31-007240-a e9110602bf5d48bc96ed009c7749ec88
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій СТРИХАР

+380971329512 tender_4dprz@km.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 37971953
Місцезнаходження: 29008, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Героїв Чорнобиля, 1/1
Контактна особа: Олексій СТРИХАР
+380971329512
tender_4dprz@km.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2022 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2022 00:00
Початок аукціону: 12 вересня 2022 11:12
Очікувана вартість: 105 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 525,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 метри квадратні
Блоки дверні металопластикові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31101, Україна, Хмельницька область, м. Старокостянтинів, вул. Миру,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2022
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2022 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2022 17:14
ОГОЛОШЕННЯ двері.doc
31 серпня 2022 17:14
Договір (проєкт).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Усунення порушень ЗУ "Про публічні закупівлі" в процедурі тендерної закупівлі
Дата подання: 05 вересня 2022 14:27
Дата відповіді: 05 вересня 2022 16:46
На Вашу вимогу зазначену в абзаці 7 Додатку № 1 до Оголошення про те, що: «В період подачі пропозицій Учасник має надати Замовнику зразок пропонуємого товару (тільки пропозиції таких учасників будуть розглядатися Замовником після аукціону).», повідомляємо, що вважаємо, що дана вимога грубо порушує права учасників. Тим більше не вказано, що саме Замовником визначено поняттям «Зразок», це має бути зразок профілю, склопакета, фурнітури чи повністю дверної конструкції в повний розмір і в повній комплектації. Також, в зв’язку із відсутністю в Оголошенні чітких вимог до дверних конструкцій як і їх розмірів та конфігурації, в разі виробництва виробником дверних конструкцій із різних профільних систем, виробником необхідно надавати декілька зразків варіантів дверних конструкцій? На нашу думку така вимога та відсутність в тендерній документації чітких розмірів і конфігурації конструкцій, є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважимо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того потреба додаткового огляду об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі. Відповідно до статті 12 Закону замовник здійснює процедуру закупівлі, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім зацікавленим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт розгляду Замовником пропозиції тільки тих учасників, які надали зразки, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону. Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про наданя Замовнику зразка пропонуємого товару в період подачі пропозиції, а також відсутність в тендерній документації креслень, характеристик та розмірів конструкцій, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням, та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. Крім того, з метою недопущення вищевказаних порушень, просимо Вас розмістити на електронному майданчику публічної електронної закупівлі розміри, креслення та специфікації конструкцій передбачених для заміни. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На вашу вимогу повідомляємо наступне: згідно вимог Оголошення в технічних вимогах зазначено об’єм для встановлення металопластикових дверей, для більш детальних розмірів потрібно відвідати об’єкт та зробити заміри. Для зразку потрібно надати профіль, щоб оцінити якість. Дякуємо за взаєморозуміння
Усунення порушень ЗУ "Про публічні закупівлі" в процедурі тендерної закупівлі
Дата подання: 05 вересня 2022 17:50
Дата відповіді: 05 вересня 2022 20:34
Скажіть ще будь ласка, так як пропозиція подається в електронному варіанті, зразок профіля відправляти простим відправленням, з повідомленням чи привозити особисто? Також напишіть будь ласка ще адресу куди відправляти чи привозити і скільки профіля треба привезти для "оцінки якості" і достатньої для участі? Дякую
Відповідь: Доброго дня. Для пред’явлення продукції потрібно приїхати особисто, також здійснити заміри для більш точного оцінювання Вами. Адреса: Хмельницька область м. Старокостянтинів вул. Миру, 2.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 вересня 2022 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Веснянка" 78 500,00
UAH з ПДВ
76 925,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" 87 000,14
UAH з ПДВ
86 475,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Моспан Андрій Павлович" 99 988,00
UAH з ПДВ
98 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2022 17:01
Електронний підпис
12 вересня 2022 17:01
Цінова пропозиція.pdf
09 вересня 2022 11:32
Електронний підпис
09 вересня 2022 11:32
Цінова пропозиція.pdf
09 вересня 2022 11:32
Будівельна ліцензія.pdf
09 вересня 2022 11:32
Наказ директор.pdf
09 вересня 2022 11:32
Виписка з ЄДРЮОФОП.pdf
09 вересня 2022 11:32
Висновок ДСЕЕ.pdf

Публічні документи

09 вересня 2022 17:23
Електронний підпис
09 вересня 2022 17:23
Витяг ЄДР.pdf
09 вересня 2022 17:23
Довідка право підпису.pdf
09 вересня 2022 17:23
Сертифікат вікна, двері.pdf
09 вересня 2022 17:23
Лист стосовно мови.pdf
09 вересня 2022 17:23
Виписка з ЄДР.PDF

Публічні документи

10 вересня 2022 16:34
Електронний підпис
10 вересня 2022 16:33
Виписка з ЄДР.pdf
10 вересня 2022 16:33
інформаційна довідка.PDF
10 вересня 2022 16:33
згода санкції.PDF
10 вересня 2022 16:33
витяг.PDF
10 вересня 2022 16:33
додаток 1.PDF
10 вересня 2022 16:33
аналогіяні договора.pdf
10 вересня 2022 16:33
цінова пропозиція.PDF
10 вересня 2022 16:33
аналогія.pdf
10 вересня 2022 16:33
лист пояснення.PDF
10 вересня 2022 16:33
згода переможець.PDF
10 вересня 2022 16:33
згола невідповідність.PDF
10 вересня 2022 16:33
контактна інформація.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Веснянка"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В"

ФОП "Моспан Андрій Павлович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Веснянка"
#14153463
Відхилено 76 925,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2022 13:57
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В"
#41716575
Переможець 86 475,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2022 19:34

Документи

19 вересня 2022 13:57
Електронний підпис
19 вересня 2022 13:56
протокол 114.pdf

Документи

20 вересня 2022 19:34
Електронний підпис
20 вересня 2022 19:34
протокол 117.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2022 19:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В"
#41716575
86 475,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 вересня 2022 19:34
Електронний підпис
20 вересня 2022 19:34
протокол 117.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2022 16:29
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
22 вересня 2022 16:26
Електронний підпис укладений
22 вересня 2022 16:03
договір 125.pdf укладений
22 вересня 2022 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 3.2,11.3 Договору Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору, а саме: 1.1. Внести зміни до п. 3.1. виклавши його в новій редакції: «3.1. . Сума, визначена в договорі, становить 86 469 грн. 60 коп. (вісімдесят шість тисяч чотириста шістдесят дев’ять грн. 60 коп.) з ПДВ» 1.2. Внести зміни до п. 5.1. виклавши його в новій редакції: «5.1. Строк (термін) поставки товару: до 31.10.2022року.»
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML