Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. Б. Грінченка, 3-б)
Очікувана вартість
542 304,80 UAH
UA-2022-08-30-002863-a c301f6de4efa4d95956b007380c9b5d7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Стрілецька

+380445967324 strileckaya17@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Офіс Генерального прокурора
Код ЄДРПОУ: 00034051
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Контактна особа: Ірина Стрілецька
+380445967324
strileckaya17@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2022 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2022 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2022 11:00
Початок аукціону: 09 вересня 2022 13:58
Очікувана вартість: 542 304,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 423,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. Б. Грінченка, 3-б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, Київська область, Київ, Б. Грінченка, 3-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за фактично виконані Роботи проводяться у національній валюті України (гривні) в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, протягом 7 (семи) банківських днів з дня отримання підписаних уповноваженими представниками Сторін Акта виконаних робіт за формою КБ-2в та Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2022 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2022 11:41
Дефектний акт.PDF
30 серпня 2022 11:41
Відомість ресурсів до локального кошторису.xls
30 серпня 2022 11:41
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-30-002863-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ІНЖБУДПРОЕКТ, Код ЄДРПОУ:34761095
Дата подання: 15 вересня 2022 10:13
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
Згідно ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. Б. Грінченка, 3-б) замовник вимагає обов’язкову наявність копій сертифікату ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеці праці» та звіт за результатами аудиту та сертифікату ДСТУ ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції». Також в оголошенні замовник зазначає, що ненадання Учасником якого-небудь з документів у складі пропозиції чи невиконання будь-яких інших вимог є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Розглянувши пропозицію ФОП Гуменюк М.М. ми виявили відсутність в складі наданих цим учасником копій сертифікату ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеці праці» та звіт за результатами аудиту та сертифікату ДСТУ ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Натомість учасник надає пояснення щодо відсутності вище зазначених сертифікатів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 вересня 2022 17:07
Шановний учаснику! Звертаємо увагу, що відповідно до п. 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасники мають право звернутися до замовника за роз’ясненням та/або вимогою у період уточнення інформації. При цьому звертаємо увагу, замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення в електронній системі зобов’язаний надати роз’яснення на звернення та/або вимогу. Відповідно до абзацу 2 п. 14 статті 14 Закону учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Однак не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Разом з тим звертаємо Вашу увагу, що Вашу пропозицію не визначено електронною системою найбільш економічно вигідною, не розглядалась замовником на етапі кваліфікації та, відповідно, не була відхилена у відповідній процедурі закупівлі. Водночас п. 20 статті 14 Закону передбачено з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Також звертаємо увагу, що абацу 2 п. 20 статті 14 Закону забезпечено можливість оскарження рішення та дій замовника спрощеної закупівлі у судовому порядку. При цьому Закон не зобов’язує замовника надавати роз’яснення та/або відповідь на вимогу.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2022 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гуменюк М.М. 499 850,40
UAH з ПДВ
499 850,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІНЖБУДПРОЕКТ 542 223,44
UAH з ПДВ
542 223,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2022 12:40
Електронний підпис
15 вересня 2022 12:02
Електронний підпис
08 вересня 2022 10:24
Електронний підпис
08 вересня 2022 10:19
19.Посвідчення 5 розряд.pdf
08 вересня 2022 10:19
14.Виписка.pdf
08 вересня 2022 10:19
22.imd
08 вересня 2022 10:19
23.Розрахунок H35 H36.pdf
08 вересня 2022 10:19
20.Цінова пропозиція.pdf
08 вересня 2022 10:19
25.Довідка сертифікати ISO.pdf
08 вересня 2022 10:19
15.Витяг з ЕДР 07.06.2022.pdf

Публічні документи

07 вересня 2022 18:14
Електронний підпис
07 вересня 2022 18:11
7.1. Аналогічний договір 1.rar
07 вересня 2022 18:11
7.2. Аналогічний договір 2.rar
07 вересня 2022 18:11
1.1. Технічні показники.rar
07 вересня 2022 18:11
4.7. Статут.rar
07 вересня 2022 18:11
2.1. Договірна ціна.rar
07 вересня 2022 18:11
4.9. Витяг з ЄДР.rar
07 вересня 2022 18:11
4.4.Протокол повноважень.rar
07 вересня 2022 18:11
2.2. Локальний кошторис.rar
07 вересня 2022 18:11
4.3.Наказ на директора.rar
07 вересня 2022 18:11
3. Список працівників.rar
07 вересня 2022 18:11
1. Цінова пропозиція.rar
07 вересня 2022 18:11
2.3. Відомість ресурсів.rar
07 вересня 2022 18:11
2.4. Календарний графік.rar
07 вересня 2022 18:11
2. Проект договору.rar
07 вересня 2022 18:11
6. Ліцензія.rar
07 вересня 2022 18:11
8. Захист довкілля.rar
07 вересня 2022 18:11
4.10. Свід.ПДВ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гуменюк М.М.

ТОВ ІНЖБУДПРОЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гуменюк М.М.
#2269407797
Переможець 499 850,40
UAH з ПДВ
13 вересня 2022 16:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2022 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гуменюк М.М.
#2269407797
499 850,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 12:41
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2022 10:25
ДУ № 1.pdf зміни до договору
20 грудня 2022 10:21
Електронний підпис укладений
21 вересня 2022 09:45
09.22-30.pdf укладений
21 вересня 2022 09:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 2.зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 09/22-30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 483 517,74
UAH