Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. Б. Грінченка, 3-б)
Очікувана вартість
542 304,80 UAH
UA-2022-08-30-002863-a ● c301f6de4efa4d95956b007380c9b5d7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Офіс Генерального прокурора |
Код ЄДРПОУ: | 00034051 |
Місцезнаходження: | 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15 |
Контактна особа: |
Ірина Стрілецька +380445967324 strileckaya17@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2022 11:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 вересня 2022 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 вересня 2022 11:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2022 13:58 |
Очікувана вартість: | 542 304,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 423,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. Б. Грінченка, 3-б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01011, Україна, Київська область, Київ, Б. Грінченка, 3-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за фактично виконані Роботи проводяться у національній валюті України (гривні) в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, протягом 7 (семи) банківських днів з дня отримання підписаних уповноваженими представниками Сторін Акта виконаних робіт за формою КБ-2в та Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2022 11:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2022 11:41 |
Дефектний акт.PDF | |
30 серпня 2022 11:41 |
Відомість ресурсів до локального кошторису.xls | |
30 серпня 2022 11:41 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-30-002863-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ІНЖБУДПРОЕКТ, Код ЄДРПОУ:34761095
Дата подання: 15 вересня 2022 10:13
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
Згідно ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. Б. Грінченка, 3-б) замовник вимагає обов’язкову наявність копій сертифікату ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеці праці» та звіт за результатами аудиту та сертифікату ДСТУ ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції». Також в оголошенні замовник зазначає, що ненадання Учасником якого-небудь з документів у складі пропозиції чи невиконання будь-яких інших вимог є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Розглянувши пропозицію ФОП Гуменюк М.М. ми виявили відсутність в складі наданих цим учасником копій сертифікату ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеці праці» та звіт за результатами аудиту та сертифікату ДСТУ ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Натомість учасник надає пояснення щодо відсутності вище зазначених сертифікатів.
Розгорнути
Згорнути
Розглянувши пропозицію ФОП Гуменюк М.М. ми виявили відсутність в складі наданих цим учасником копій сертифікату ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеці праці» та звіт за результатами аудиту та сертифікату ДСТУ ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Натомість учасник надає пояснення щодо відсутності вище зазначених сертифікатів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 вересня 2022 17:07
Шановний учаснику! Звертаємо увагу, що відповідно до п. 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасники мають право звернутися до замовника за роз’ясненням та/або вимогою у період уточнення інформації. При цьому звертаємо увагу, замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення в електронній системі зобов’язаний надати роз’яснення на звернення та/або вимогу. Відповідно до абзацу 2 п. 14 статті 14 Закону учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Однак не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Разом з тим звертаємо Вашу увагу, що Вашу пропозицію не визначено електронною системою найбільш економічно вигідною, не розглядалась замовником на етапі кваліфікації та, відповідно, не була відхилена у відповідній процедурі закупівлі. Водночас п. 20 статті 14 Закону передбачено з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Також звертаємо увагу, що абацу 2 п. 20 статті 14 Закону забезпечено можливість оскарження рішення та дій замовника спрощеної закупівлі у судовому порядку. При цьому Закон не зобов’язує замовника надавати роз’яснення та/або відповідь на вимогу.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Гуменюк М.М. #2269407797 |
Переможець |
499 850,40
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2022 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 12:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2022 10:25
|
ДУ № 1.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2022 10:21
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2022 09:45
|
09.22-30.pdf | укладений |
21 вересня 2022 09:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 2.зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 09/22-30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |