Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
77220000-8: Послуги з просочування деревини (заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах, утримання та поточний ремонт світлофорних об’єктів, охорону приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень, а саме: поточний ремонт Одеської загальноосвітньої школи №26 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса,вул. Старопортофранківська, 32 з вогнезахисного обробляння дерев'яних конструкцій в будівлі)
Очікувана вартість
247 198,50 UAH
UA-2022-08-29-001121-a ● 355c907b521d498798eb96e51c289f93
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 40703130 |
Місцезнаходження: | 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134 |
Контактна особа: |
Сафронова Ірина Русланівна +380487069772 buh_prim134@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2022 07:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2022 21:00 |
Очікувана вартість: | 247 198,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 235,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини
77220000-8: Послуги з просочування деревини (заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах, утримання та поточний ремонт світлофорних об’єктів, охорону приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень, а саме: поточний ремонт Одеської загальноосвітньої школи №26 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса,вул. Старопортофранківська, 32 з вогнезахисного обробляння дерев'яних конструкцій в будівлі)
77220000-8: Послуги з просочування деревини (заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах, утримання та поточний ремонт світлофорних об’єктів, охорону приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень, а саме: поточний ремонт Одеської загальноосвітньої школи №26 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса,вул. Старопортофранківська, 32 з вогнезахисного обробляння дерев'яних конструкцій в будівлі)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
77220000-8: Послуги з просочування деревини (заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах, утримання та поточний ремонт світлофорних об’єктів, охорону приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень, а саме: поточний ремонт Одеської загальноосвітньої школи №26 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса,вул. Старопортофранківська, 32 з вогнезахисного обробляння дерев'яних конструкцій в будівлі)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2022 10:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2022 10:02 |
26 шк ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-29-001121-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42764588
Дата подання: 01 вересня 2022 15:22
Споримо РЕТАРДАНТ?)
Шановний Замавнику, Ви порушуєте законодавство, в тому числі ЗУ "Про Публічні закупівлі", а саме:
1. Ви зазначили використання виключно "Вогнезахисного матеріалу "Ретардант", що є грубим порушенням п. 4 ст. 23 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», адже Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"
Встановлено імперативну норму щодо зазначення виразу "або еквівалент" у разі необхідного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Відповідь на схожі за змістом питання розглянуто в запитах № 766/2017 та № 579/2018, розміщених на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідно за посиланнями http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=47c6732b-d7f3-40ac-9fbb-11ce7bc8577b&lang=uk-UA та http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=ff32e293-67cd-4c60-a725-bbf2031e9743&lang=uk-UA
Також, коли проводите відкриті закупівлю, потрібно пам’ятати, що згідно зі статтею 5 Закону встановлено принципи, за якими повинні здійснюватися закупівлі. Якщо не встановити еквівалент та не дозволити подати еквівалент, ка, то замовник цим порушує такі принципи:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовнику, впевненні що Ви прагнете дотримання чинного законодавства й принципів публічних закупівель й просимо Вас внести зміни в закупівлю й добавити в специфікацію вираз "або еквівалент". Посилатися на експертний (позитивний) висновок не варто, адже по перше будь-яка проектно-кошторисній документація містьть приписку про можливість використання аналогічного засобу ( в нашому випадку вогнезахисного), в іншому випадку даний проект не пройшов би експертизу. Також зазначаємо, що даний вид робіт не потребує законодавчого обовязку щодо проходження експертизи проектно-кошторисній документація, а отже Ви зробили це за власним бажанням.
Також Ви обмежили конкуренцію до виключно вигідних Вам Учасника встановивши Вимогу "Надати гарантійний лист від виробника вогнезахисного розчину, в якому виробник гарантуватиме учаснику поставку вогнезахисного матеріалу у кількості та у встановлені строки згідно даної закупівлі (вказати предмет закупівлі та посилання на закупівлю)." Мабудь зручно встановити 1 засіб без еквіваленту від 1 виробника, так ще й обмежити шляхом Вимоги надання листа від Виробника, Виробник же надасть тільки домовленій фірмі, це пряма Корупція.
Нагадуємо Вам це ВІДКРИТІ ТОРГИ, НЕ СПРОЩЕНА. ПРИВЕДІТЬ ДОКУМЕНТАЦІЮ В ЗАКОННУ СФЕРУ, ВПРОТИЛЕЖНОМУ ВИПАДКУ БУДЕМО ВИМУШЕНІ ЗВЕРНУТИСЯ В АМК Й ДБР.
Розгорнути
Згорнути
1. Ви зазначили використання виключно "Вогнезахисного матеріалу "Ретардант", що є грубим порушенням п. 4 ст. 23 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», адже Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"
Встановлено імперативну норму щодо зазначення виразу "або еквівалент" у разі необхідного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Відповідь на схожі за змістом питання розглянуто в запитах № 766/2017 та № 579/2018, розміщених на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідно за посиланнями http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=47c6732b-d7f3-40ac-9fbb-11ce7bc8577b&lang=uk-UA та http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=ff32e293-67cd-4c60-a725-bbf2031e9743&lang=uk-UA
Також, коли проводите відкриті закупівлю, потрібно пам’ятати, що згідно зі статтею 5 Закону встановлено принципи, за якими повинні здійснюватися закупівлі. Якщо не встановити еквівалент та не дозволити подати еквівалент, ка, то замовник цим порушує такі принципи:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовнику, впевненні що Ви прагнете дотримання чинного законодавства й принципів публічних закупівель й просимо Вас внести зміни в закупівлю й добавити в специфікацію вираз "або еквівалент". Посилатися на експертний (позитивний) висновок не варто, адже по перше будь-яка проектно-кошторисній документація містьть приписку про можливість використання аналогічного засобу ( в нашому випадку вогнезахисного), в іншому випадку даний проект не пройшов би експертизу. Також зазначаємо, що даний вид робіт не потребує законодавчого обовязку щодо проходження експертизи проектно-кошторисній документація, а отже Ви зробили це за власним бажанням.
Також Ви обмежили конкуренцію до виключно вигідних Вам Учасника встановивши Вимогу "Надати гарантійний лист від виробника вогнезахисного розчину, в якому виробник гарантуватиме учаснику поставку вогнезахисного матеріалу у кількості та у встановлені строки згідно даної закупівлі (вказати предмет закупівлі та посилання на закупівлю)." Мабудь зручно встановити 1 засіб без еквіваленту від 1 виробника, так ще й обмежити шляхом Вимоги надання листа від Виробника, Виробник же надасть тільки домовленій фірмі, це пряма Корупція.
Нагадуємо Вам це ВІДКРИТІ ТОРГИ, НЕ СПРОЩЕНА. ПРИВЕДІТЬ ДОКУМЕНТАЦІЮ В ЗАКОННУ СФЕРУ, ВПРОТИЛЕЖНОМУ ВИПАДКУ БУДЕМО ВИМУШЕНІ ЗВЕРНУТИСЯ В АМК Й ДБР.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 вересня 2022 08:42
Шановний Учаснику, тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та інших нормативно – правових актів, які діють на території України.
Замовник при встановленні вимог до тендерної документації керувався принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, які встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
В пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації міститься «У цій тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…» або еквівалент».
Крім того зазначаємо, що розроблена проектно – кошторисна документація пройшла вже експертизу та отримала позитивний експертний висновок. У випадку, заміни вогнезахисного матеріалу необхідно буде здійснювати коригування проектно – кошторисної документації та проходити нову експертизу відповідно до пункту 11 ПОРЯДКУ затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560.
Таким чином, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Замовник при встановленні вимог до тендерної документації керувався принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, які встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
В пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації міститься «У цій тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…» або еквівалент».
Крім того зазначаємо, що розроблена проектно – кошторисна документація пройшла вже експертизу та отримала позитивний експертний висновок. У випадку, заміни вогнезахисного матеріалу необхідно буде здійснювати коригування проектно – кошторисної документації та проходити нову експертизу відповідно до пункту 11 ПОРЯДКУ затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560.
Таким чином, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2022-08-29-001121-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42764588
Дата подання: 01 вересня 2022 15:38
Все ще відкриті
Переможець - ПП "АГЕНЦІЯ СУЧАСНИХ СИСТЕМ ТА ЗАСОБІВ ПРОТИПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ" -UA-2022-08-23-000976-a, UA-2022-08-22-007765-a,UA-2022-08-22-006884-a сам, без аукціону, бо спрощені, щодо відкритих зрозуміло хто переможе з двох)))
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 вересня 2022 08:44
Шановний Учаснику, вимоги тендерної документації розроблені відповідно до вимог чинного законодавства України.
Взяти участь в закупівлі можуть учасники всіх форм власності та організаційно – правових форм на рівних умовах.
Замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю.
Взяти участь в закупівлі можуть учасники всіх форм власності та організаційно – правових форм на рівних умовах.
Замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю.
Інформація про відміну
Дата відміни
14 вересня 2022 21:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій