Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Трактор Mahindra 9500 4WD
Очікувана вартість
1 000 003,56 UAH
UA-2022-08-26-005979-a 4545dd5262f9471db933dbdafbe58cc0
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Ярема

+380965015497 vasilarema12@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОДЧИЙ"
Код ЄДРПОУ: 31075249
Місцезнаходження: 80720, Україна , Львівська обл., Золочівський район місто Глиняни, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА будинок 38
Контактна особа: Василь Ярема
+380965015497
vasilarema12@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
«12.01.2022р. уповноваженою особою КП «Зодчий» було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю (https://zakupki.prom.ua/tender/ UA-2022-07-15-003826-a). Проте станом на 31.01.2022р. було подано було подано менше двох пропозицій і як наслідок електронною системою закупівель торги були відмінені.
07.02.2022р. уповноваженою особою КП «Зодчий» було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю (https://zakupki.prom.ua/tender/ UA-2022-02-07-006237-b). Проте знову ж таки станом на 21.02.2022р. не було подано жодних пропозицій і як наслідок електронною системою закупівель торги знову були відмінені.
Таким чином, враховуючи, що електронною системою закупівель було відмінено дві процедури закупівлі за предметом «Трактор Белорус МТЗ 82.1 (або еквівалент) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015 – 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби» через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, уповноваженою особою КП «Зодчий» було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2022 14:34
Оскарження наміру укласти договір: 06 вересня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Трактор Mahindra 9500 4WD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80720, Україна, Львівська область, Глиняни, Шевченка, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

26 серпня 2022 14:31
Електронний підпис
26 серпня 2022 14:30
протокол переговорів.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-06-000030 ● 3c4c61eb07dd420598df9660f606a384
  • Статус: вирішено ● Дата: 01 листопада 2022
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 вересня 2022 16:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.09.2022 № 271

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.09.2022 № 271.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-08-26-005979-a, 26.08.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-07 13:49:15

Запит про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-08-26-005979-a, яка проводилась комунальним підприємством «ЗОДЧИЙ» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).

Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, у якому умовою та обґрунтуванням застосування переговорної процедури закупівлі вказано: двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом).
Згідно з нормою пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

3. Вказати причини не опублікування експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.

У відповідності до частини третьої статті 40 Закону Замовник (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті) під час проведення переговорів вимагає від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону.
Крім того, за вимогою частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:

4. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином Замовником виконано вимогу частини третьої статті 40 Закону та яким чином підтверджено учасником (ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АЛЬФАТЕХ») відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
5. Вказати, яким чином переможцем переговорної процедури закупівлі виконано вимогу частини шостої статті 17 Закону щодо надання Замовнику документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. До інформації обов’язково долучити документальне підтвердження виконання переможцем ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АЛЬФАТЕХ» вимог частини шостої статті 17 Закону.


Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-09-11 23:09:18

Відповідь Комунального підприємства «ЗОДЧИЙ» на запит Західного офісу Держаудитслужби (обл.) оприлюдненого 07.09.2022р. о 13.49 год. в електронній системі закупівель

Комунальне підприємство «ЗОДЧИЙ» (надалі - Замовник) розглянуло запит Західного офісу Держаудитслужби (обл.) оприлюдненого 07.09.2022р. о 13.49 год. в електронній системі закупівель щодо надання пояснень по предмету закупівлі за ID: UA-2022-08-26-005979-a (надалі – Закупівля) та повідомляє наступне.

По першому питанні.
Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено Замовником на підставі аналізу комерційних пропозицій наданих: ТзОВ ТД «Альфатех», ТзОВ «АГСОЛКО Україна», ТзОВ НВП «АГРОМАШІНВЕСТ» та ТзОВ «КИЇВ-СПЕЦТЕХ» (комерційні пропозиції додаються в окремих файлах).

По третьому питанні.
Звіти про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-01-12-002607-a від 31.01.2022р. та UA-2022-02-07-006237-b від 25.02.2022р. за предметом закупівлі «Трактор Белорус МТЗ 82.1 (або еквівалент) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015 – 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби», що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі не було опубліковано помилково (звіти додаються в окремих файлах).

По четвертому та п’ятому питанні.
Надаємо довідку ТзОВ ТД «Альфатех» від 24.08.2022р. №24-08/2022 в окремому файлі.

Також зазначаємо, що по даній закупівлі між Замовником та ТзОВ ТД «Альфатех» договір про закупівлю не укладено.




Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 14 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 29 вересня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.) • усунуто

Порушення усунено Замовником шляхом відміни торгів (протокол від 09.09.2022 №2)

2022-11-01 10:52:29

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ"
#37383046
Переможець 1 000 003,56
UAH з ПДВ
26 серпня 2022 14:34

Документи

26 серпня 2022 14:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2022 14:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ"
#37383046
1 000 003,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 серпня 2022 14:34
Електронний підпис

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 08 вересня 2022 13:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
08 вересня 2022 12:09
Протокол.PDF
Виконано
Дата оприлюднення: 09 вересня 2022 14:12
Кінець періоду оскарження: 20 вересня 2022 00:00
Дата відміни: 20 вересня 2022 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
09 вересня 2022 14:12
Електронний підпис
09 вересня 2022 14:10
Протокол 2.PDF