Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОДЧИЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 31075249 |
Місцезнаходження: | 80720, Україна , Львівська обл., Золочівський район місто Глиняни, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА будинок 38 |
Контактна особа: |
Василь Ярема +380965015497 vasilarema12@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
07.02.2022р. уповноваженою особою КП «Зодчий» було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю (https://zakupki.prom.ua/tender/ UA-2022-02-07-006237-b). Проте знову ж таки станом на 21.02.2022р. не було подано жодних пропозицій і як наслідок електронною системою закупівель торги знову були відмінені.
Таким чином, враховуючи, що електронною системою закупівель було відмінено дві процедури закупівлі за предметом «Трактор Белорус МТЗ 82.1 (або еквівалент) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015 – 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби» через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, уповноваженою особою КП «Зодчий» було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 серпня 2022 14:34 |
Оскарження наміру укласти договір: | 06 вересня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
26 серпня 2022 14:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 серпня 2022 14:30 |
протокол переговорів.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-06-000030 ● 3c4c61eb07dd420598df9660f606a384
- Статус: вирішено ● Дата: 01 листопада 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2022 16:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.09.2022 № 271
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.09.2022 № 271.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-08-26-005979-a, 26.08.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-07 13:49:15
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-08-26-005979-a, яка проводилась комунальним підприємством «ЗОДЧИЙ» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, у якому умовою та обґрунтуванням застосування переговорної процедури закупівлі вказано: двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом).
Згідно з нормою пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Вказати причини не опублікування експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
У відповідності до частини третьої статті 40 Закону Замовник (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті) під час проведення переговорів вимагає від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону.
Крім того, за вимогою частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
4. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином Замовником виконано вимогу частини третьої статті 40 Закону та яким чином підтверджено учасником (ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АЛЬФАТЕХ») відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
5. Вказати, яким чином переможцем переговорної процедури закупівлі виконано вимогу частини шостої статті 17 Закону щодо надання Замовнику документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. До інформації обов’язково долучити документальне підтвердження виконання переможцем ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АЛЬФАТЕХ» вимог частини шостої статті 17 Закону.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-11 23:09:18
Відповідь Комунального підприємства «ЗОДЧИЙ» на запит Західного офісу Держаудитслужби (обл.) оприлюдненого 07.09.2022р. о 13.49 год. в електронній системі закупівель
Комунальне підприємство «ЗОДЧИЙ» (надалі - Замовник) розглянуло запит Західного офісу Держаудитслужби (обл.) оприлюдненого 07.09.2022р. о 13.49 год. в електронній системі закупівель щодо надання пояснень по предмету закупівлі за ID: UA-2022-08-26-005979-a (надалі – Закупівля) та повідомляє наступне.
По першому питанні.
Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено Замовником на підставі аналізу комерційних пропозицій наданих: ТзОВ ТД «Альфатех», ТзОВ «АГСОЛКО Україна», ТзОВ НВП «АГРОМАШІНВЕСТ» та ТзОВ «КИЇВ-СПЕЦТЕХ» (комерційні пропозиції додаються в окремих файлах).
По третьому питанні.
Звіти про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-01-12-002607-a від 31.01.2022р. та UA-2022-02-07-006237-b від 25.02.2022р. за предметом закупівлі «Трактор Белорус МТЗ 82.1 (або еквівалент) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015 – 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби», що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі не було опубліковано помилково (звіти додаються в окремих файлах).
По четвертому та п’ятому питанні.
Надаємо довідку ТзОВ ТД «Альфатех» від 24.08.2022р. №24-08/2022 в окремому файлі.
Також зазначаємо, що по даній закупівлі між Замовником та ТзОВ ТД «Альфатех» договір про закупівлю не укладено.
- Лист від 18.08.2022 ТзОВ ТД Альфатех.pdf
- Трактор Mahindra 8000.pdf
- Трактор Mahindra 9500.pdf
- Трактор TB754.pdf
- Трактор CFF1104 110кс (00000002).pdf
- Трактор Farmer.doc
- Трактор LOVOL FT 754.pdf
- 25.02.2022 Звіт про результати проведення процедури закупівлі по Трактору.pdf
- 31.01.2022 Звіт про результати проведення процедури закупівлі по Трактору.pdf
- Довідка ТзОВ ТД Альфатех від 24.08.2022.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.) • усунуто
Порушення усунено Замовником шляхом відміни торгів (протокол від 09.09.2022 №2)
2022-11-01 10:52:29
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ" #37383046 |
Переможець |
1 000 003,56
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2022 14:34
|
Інформація про відміну
Дата скасування відміни: | 08 вересня 2022 13:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
08 вересня 2022 12:09
|
Протокол.PDF |
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2022 14:12 |
Кінець періоду оскарження: | 20 вересня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 20 вересня 2022 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
09 вересня 2022 14:12
|
Електронний підпис |
09 вересня 2022 14:10
|
Протокол 2.PDF |