Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конструкційні матеріали (Євроруберойд)
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2022-08-26-005312-a 41611a6a892d4002bb086db70f30a874
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Слабінська

+380996317880 slabinskayinna@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Жилсервіс" Первомайської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 39045562
Місцезнаходження: 64102, Україна , Харківська обл., м. Первомайський, вул. Світанкова, 1
Контактна особа: Інна Слабінська
+380996317880
slabinskayinna@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2022 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2022 11:00
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Об'єм рулону 10 м. кв.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 рулон
Євроруберойд для верхнього шару, атактичний поліпропілен, основа матеріалу поліестер, посипка – гранітний гранулят, маса матеріалу на 1 м. кв. – 4,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64102, Україна, Харківська область, м. Первомайський, вул. Світанкова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата за товар здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів після його одержання, порядком перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, на підставі документів, підтверджуючих їх кількість та характер (згідно рахунку на оплату). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 серпня 2022 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2022 13:39
додаток 1.docx
26 серпня 2022 13:39
Технічні вимоги.doc
26 серпня 2022 13:39
проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічнівимоги
Дата подання: 26 серпня 2022 14:16
Дата відповіді: 26 серпня 2022 14:50
В п.5 додатку "Технічні та кваліфікаційні вимоги предмету закупівлі" і далі по тексту додатку для визначення цінової групи матеріалу необхідно надати показники якості, передбачені ДСТУ Б И.2.7-101-2000 "Матеріали рулонні покрівельні та гідроізоляційні. Загальні технічні вимоги" (Додаок А), зокрема -тепостійкість град С не нижче -гнучкість на брусі R=25мм град С -не вище. За відсутьністю цих показників неможливо визначити марку необхідного матеріалу та надати тендерну ппопозицію
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно читайте технічні та кваліфікаційні вимоги. Я вказала (Євроруберойд для верхнього шару, атактичний поліпропілен, основа матеріалу поліестер, посипка – гранітний гранулят, маса матеріалу на 1 м. кв. – 4,0). Згідно ДСТУ Б И.2.7-101-2000 "Матеріали рулонні покрівельні та гідроізоляційні. температура гибкости на брусі R=25 мм -12°С.
Умови постачання товару
Дата подання: 29 серпня 2022 10:25
Дата відповіді: 29 серпня 2022 10:59
Добрий день, прошу розглянути можливість поставки товару однією партією та внести необхідні зміни у Тендерну документацію. Причина: витрати на доставку в умовах воєнного стану, безепека. Дякую
Відповідь: Добрий день. Прошу вибачення, але однією партією поставки моє руководство не розглядає. Наше комунальне підприємство працує виключно по потребі. Плануємо три-чотири поставки. Все залежить від заявок на потребу матеріалу від майстра нашого підрозділу.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій