Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

77220000-8: Послуги з просочування деревини (заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах, утримання та поточний ремонт світлофорних об’єктів, охорону приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень, а саме: поточний ремонт Одеської початкової школи №119 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Жуковського, 39 з вогнезахисного обробляння дерев'яних конструкцій в будівлі)
Очікувана вартість
196 600,00 UAH
UA-2022-08-26-004821-a 7f915e8027fd48878d775042bf7bc22b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сафронова Ірина Русланівна

+380487069772 buh_prim134@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134
Контактна особа: Сафронова Ірина Русланівна
+380487069772
buh_prim134@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2022 13:06
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2022 00:00
Очікувана вартість: 196 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 983,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини


77220000-8: Послуги з просочування деревини (заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах, утримання та поточний ремонт світлофорних об’єктів, охорону приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень, а саме: поточний ремонт Одеської початкової школи №119 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Жуковського, 39 з вогнезахисного обробляння дерев'яних конструкцій в будівлі)

77220000-8: Послуги з просочування деревини (заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах, утримання та поточний ремонт світлофорних об’єктів, охорону приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень, а саме: поточний ремонт Одеської початкової школи №119 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Жуковського, 39 з вогнезахисного обробляння дерев'яних конструкцій в будівлі)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
77220000-8: Послуги з просочування деревини (заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах, утримання та поточний ремонт світлофорних об’єктів, охорону приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень, а саме: поточний ремонт Одеської початкової школи №119 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Жуковського, 39 з вогнезахисного обробляння дерев'яних конструкцій в будівлі)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить виплати за надані Підрядником послуги, на підставі оформленого підписами і печатками Отримувача та Підрядника Акту наданих послуг протягом 10 (десяти) банківських днів після надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 серпня 2022 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2022 13:08
119 шк оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АГЕНЦІЯ СУЧАСНИХ СИСТЕМ ТА ЗАСОБІВ ПРОТИПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ" 193 892,36
UAH з ПДВ
193 892,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2022 16:34
Електронний підпис
05 вересня 2022 16:33
18. Цінова пропозиція.pdf
05 вересня 2022 16:33
13. Довідка дозволи.pdf
05 вересня 2022 16:33
10. Лист згода Додаток 4.pdf
05 вересня 2022 16:33
11. Довідка ліцензія.pdf
05 вересня 2022 16:33
Накази працівники.pdf
05 вересня 2022 16:33
Довідки загальні.pdf
05 вересня 2022 16:33
1.1 Довідка МТБ.pdf
05 вересня 2022 16:33
2.1 Довідка працівники.pdf
05 вересня 2022 16:33
Лист керівник робіт.pdf
05 вересня 2022 16:33
Аналог. договір 2.pdf
05 вересня 2022 16:33
Ліцензійний реєстр.pdf
05 вересня 2022 16:33
Аналог. договір 1.pdf
05 вересня 2022 16:33
18. Цінова пропозиція.pdf
05 вересня 2022 16:33
13. Довідка дозволи.pdf
05 вересня 2022 16:33
10. Лист згода Додаток 4.pdf
05 вересня 2022 16:33
11. Довідка ліцензія.pdf
05 вересня 2022 16:33
Накази працівники.pdf
05 вересня 2022 16:33
Довідки загальні.pdf
05 вересня 2022 16:33
1.1 Довідка МТБ.pdf
05 вересня 2022 16:33
2.1 Довідка працівники.pdf
05 вересня 2022 16:33
Лист керівник робіт.pdf
05 вересня 2022 16:33
Аналог. договір 2.pdf
05 вересня 2022 16:33
Ліцензійний реєстр.pdf
05 вересня 2022 16:33
Аналог. договір 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АГЕНЦІЯ СУЧАСНИХ СИСТЕМ ТА ЗАСОБІВ ПРОТИПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АГЕНЦІЯ СУЧАСНИХ СИСТЕМ ТА ЗАСОБІВ ПРОТИПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ"
#42711520
Переможець 193 892,36
UAH з ПДВ
06 вересня 2022 10:45

Документи

06 вересня 2022 10:45
Електронний підпис
06 вересня 2022 10:44
119.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2022 10:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АГЕНЦІЯ СУЧАСНИХ СИСТЕМ ТА ЗАСОБІВ ПРОТИПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ"
#42711520
193 892,36
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 вересня 2022 10:45
Електронний підпис
06 вересня 2022 10:44
119.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2023 13:35
Електронний підпис укладений
08 листопада 2022 10:13
SCAN0303.PDF зміни до договору
08 листопада 2022 10:12
Електронний підпис укладений
23 вересня 2022 12:58
SCAN0302.PDF укладений
23 вересня 2022 12:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, за взаємною згодою вирішили внести зміни до зазначеного Договору, а саме: пункт 4.1. розділу 4 «Термін виконання робіт» викласти в новій редакції: 1.1. «4.1. Підрядник зобов’язується надати всі послуги, передбачені цим договором в строки згідно з календарним планом, що є невід’ємною частиною договору (Додаток № 1) початок надання послуг - листопад 2022р. - закінчення надання послуг - листопад 2022 р» 1.2. Додаток №1 «Календарний графік надання послуг» та додаток №2 «План фінансування об’єкту» до Договору викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 119-ПШ-ОБР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 193 892,36
UAH