Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

77220000-8: Послуги з просочування деревини (заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах, утримання та поточний ремонт світлофорних об’єктів, охорону приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень, а саме: поточний ремонт Одеського навчально-виховного комплексу «Гімназія №2 – спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови» Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Канатна, 4 з вогнезахисного обробляння дерев'яних конструкцій в будівлі)
Очікувана вартість
66 000,00 UAH
UA-2022-08-26-003459-a f163d4def7504d0cb7843b4f336d6f1b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сафронова Ірина Русланівна

+380487069772 buh_prim134@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134
Контактна особа: Сафронова Ірина Русланівна
+380487069772
buh_prim134@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2022 11:42
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2022 00:00
Очікувана вартість: 66 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 330,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини


77220000-8: Послуги з просочування деревини (заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах, утримання та поточний ремонт світлофорних об’єктів, охорону приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень, а саме: поточний ремонт Одеського навчально-виховного комплексу «Гімназія №2 – спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови» Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Канатна, 4 з вогнезахисного обробляння дерев'яних конструкцій в будівлі)

77220000-8: Послуги з просочування деревини (заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах, утримання та поточний ремонт світлофорних об’єктів, охорону приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень, а саме: поточний ремонт Одеського навчально-виховного комплексу «Гімназія №2 – спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови» Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Канатна, 4 з вогнезахисного обробляння дерев'яних конструкцій в будівлі)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
77220000-8: Послуги з просочування деревини (заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах, утримання та поточний ремонт світлофорних об’єктів, охорону приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень, а саме: поточний ремонт Одеського навчально-виховного комплексу «Гімназія №2 – спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови» Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Канатна, 4 з вогнезахисного обробляння дерев'яних конструкцій в будівлі)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить виплати за надані Підрядником послуги, на підставі оформленого підписами і печатками Отримувача та Підрядника Акту наданих послуг протягом 10 (десяти) банківських днів після надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 серпня 2022 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2022 11:48
гамнізя 2, кантана 4.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АГЕНЦІЯ СУЧАСНИХ СИСТЕМ ТА ЗАСОБІВ ПРОТИПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ" 65 000,52
UAH з ПДВ
65 000,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2022 01:11
Електронний підпис
05 вересня 2022 01:10
18. Цінова пропозиція.pdf
05 вересня 2022 01:10
16. Акт обстеження.pdf
05 вересня 2022 01:10
1.1 Довідка МТБ.pdf
05 вересня 2022 01:10
Накази працівники.pdf
05 вересня 2022 01:10
Довідки загальні.pdf
05 вересня 2022 01:10
7. Лист згода перс дані.pdf
05 вересня 2022 01:10
Лист від орендодавця.pdf
05 вересня 2022 01:10
Аналог. договір 2.pdf
05 вересня 2022 01:10
13. Довідка дозволи.pdf
05 вересня 2022 01:10
Ліцензійний реєстр.pdf
05 вересня 2022 01:10
11. Довідка ліцензія.pdf
05 вересня 2022 01:10
Лист керівник робіт.pdf
05 вересня 2022 01:10
Аналог. договір 1.pdf
05 вересня 2022 01:10
2.1 Довідка працівники.pdf
05 вересня 2022 01:10
18. Цінова пропозиція.pdf
05 вересня 2022 01:10
16. Акт обстеження.pdf
05 вересня 2022 01:10
1.1 Довідка МТБ.pdf
05 вересня 2022 01:10
Накази працівники.pdf
05 вересня 2022 01:10
Довідки загальні.pdf
05 вересня 2022 01:10
7. Лист згода перс дані.pdf
05 вересня 2022 01:10
Лист від орендодавця.pdf
05 вересня 2022 01:10
Аналог. договір 2.pdf
05 вересня 2022 01:10
13. Довідка дозволи.pdf
05 вересня 2022 01:10
Ліцензійний реєстр.pdf
05 вересня 2022 01:10
11. Довідка ліцензія.pdf
05 вересня 2022 01:10
Лист керівник робіт.pdf
05 вересня 2022 01:10
Аналог. договір 1.pdf
05 вересня 2022 01:10
2.1 Довідка працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АГЕНЦІЯ СУЧАСНИХ СИСТЕМ ТА ЗАСОБІВ ПРОТИПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АГЕНЦІЯ СУЧАСНИХ СИСТЕМ ТА ЗАСОБІВ ПРОТИПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ"
#42711520
Переможець 65 000,52
UAH з ПДВ
06 вересня 2022 10:52

Документи

06 вересня 2022 10:51
Електронний підпис
06 вересня 2022 10:51
г2к.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2022 10:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АГЕНЦІЯ СУЧАСНИХ СИСТЕМ ТА ЗАСОБІВ ПРОТИПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ"
#42711520
65 000,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 вересня 2022 10:51
Електронний підпис
06 вересня 2022 10:51
г2к.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2023 13:28
Електронний підпис укладений
03 листопада 2022 09:43
SCAN0315.PDF зміни до договору
03 листопада 2022 09:42
Електронний підпис укладений
23 вересня 2022 13:17
SCAN0303.PDF укладений
23 вересня 2022 13:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, за взаємною згодою вирішили внести зміни до п. 4.1. розділу 4 "Термін виконання робіт". Додаток №1 "Календарний графік виконання робіт" та додаток №2 "План фінансування об’єкту" до Договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 2Г-К-ОБР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 65 000,52
UAH