Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 03410000-7 – Деревина (дрова хвойних порід для опалення)
Очікувана вартість
295 200,00 UAH
UA-2022-08-26-003186-a 65db8a4bc127434783a55220bcb9e0ee
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паранюк О.В.

+380975199841 tsentrturyzmu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Івано-Франківський обласний державний центр туризму і краєзнавства учнівської молоді
Код ЄДРПОУ: 02140640
Місцезнаходження: 76008, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Нечуя-Левицького, 19
Контактна особа: Паранюк О.В.
+380975199841
tsentrturyzmu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було проведено двічі процедури закупівлі відкриті торги. Першу закупівлю було оголошено 20 червня 2022 року UA-2022-06-20-003726-a ( тендер автоматично відмінений електронною системою закупівель у зв’язку з подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій). Другу закупівлю було оголошено 08 серпня 2022 року UA-2022-08-08-004998-a ( тендер автоматично відмінений електронною системою закупівель у зв’язку з подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій). У відповідності до пункту 1 частини 2 статті 40 норм Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2022 11:46
Оскарження наміру укласти договір: 06 вересня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону, а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
246 метри кубічні
ДК 021:2015: 03410000-7 – Деревина (дрова хвойних порід для опалення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2022
ДК 021:2015: 03411000-4 — Деревина хвойних порід

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника впродовж 14 (чотирнадцяти) робочих днів з моменту отримання Товару, на підставі належно оформлених первинних документів (видаткової накладної), наданих Постачальником при оформленні доставки. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

26 серпня 2022 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Стефурак Іван Васильович
#1848602878
Переможець 295 200,00
UAH
26 серпня 2022 11:46

Документи

26 серпня 2022 11:46
Електронний підпис
26 серпня 2022 11:45
UA-2022-08-08-004998-a.pdf
26 серпня 2022 11:45
UA-2022-06-20-003726-a.pdf
26 серпня 2022 11:44
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2022 11:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Стефурак Іван Васильович
#1848602878
295 200,00
UAH
Документи

Документи

26 серпня 2022 11:46
Електронний підпис
26 серпня 2022 11:45
UA-2022-08-08-004998-a.pdf
26 серпня 2022 11:45
UA-2022-06-20-003726-a.pdf
26 серпня 2022 11:44
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 09:12
Електронний підпис укладений
06 вересня 2022 11:34
Електронний підпис укладений
06 вересня 2022 11:33
договір 23 ФОП Стефурак І В.pdf укладений
06 вересня 2022 11:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 295 200,00
UAH