Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дорожнього покриття з відсипанням піщано-гравійної суміші по вулиці Соборності в с. Олександрія Рівненського району Рівненської області
Очікувана вартість
139 014,96 UAH
UA-2022-08-24-004102-a b586b628cc0048e0a717022dbdb19ea4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Марчук

+380968144019 uo_olotg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОЛЕКСАНДРІЙСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04387119
Вебсайт: http://olek-otg.com.ua/
Місцезнаходження: 35320, Україна , Рівненська обл., Рівненський р-н, с. Олександрія, вул. Свято-Преображенська, буд. 66
Контактна особа: Олена Марчук
+380968144019
uo_olotg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 серпня 2022 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2022 09:00
Очікувана вартість: 139 014,96 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 695,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дорожнього покриття з відсипанням піщано-гравійної суміші по вулиці Соборності в с. Олександрія Рівненського району Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35320, Україна, Рівненська область, с. Олександрія, вул. Свято-Преображенська, буд. 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться на пiдставi документiв про обсяги виконаних робiт форми КБ-2в та їх вартiсть форми КБ-3 в межах затверджених кошторисних призначень за наявності фінансування. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. Тип оплати: Післяоплата. Період: 20днів. Тип днів: Банківські. Розмір оплати: 100% Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 серпня 2022 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 серпня 2022 15:48
Оголошення про СЗ_вул.Соборності (1).docx
24 серпня 2022 15:48
проект договору вул.Соборності.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 29 серпня 2022 14:22
Дата відповіді: 30 серпня 2022 10:26
• Оригінал або завірену копію декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки учасника, зареєстровану відповідно до чинного законодавства у центральному/територіальному органі ДСНС України. Яке відношення має дана вимога до кваліфікації учасника та спроможності надати послуги згідно із Технічним завданням?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Оголошення, учасник у складі пропозиції має підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору, у формі довідки поданої нижче, із зазначенням переліку цього обладнання та складових матеріально-технічної бази (у власності, користуванні чи на інших правах) для підтвердження можливості виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі.

Учасники включають до довідки обладнання та матеріально-технічну базу, які є необхідними для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технології виконання робіт/надання послуг, вимог Технічної специфікації, врахованих при розрахунку договірної ціни з дотриманням діючих норм і правил. Окрім вищезазначеного обладнання, учасники можуть включати до довідки й інші машини, механізми, техніку та інше, які можуть бути використані учасником при виконанні робіт, наданні послуг.

Також оригінал або завірену копію декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки учасника, зареєстровану відповідно до чинного законодавства у центральному/територіальному органі ДСНС України.

Відповідно до статті 57 Кодексу цивільного захисту України 1. Виробничі, жилі, інші будівлі та споруди, обладнання, транспортні засоби, що вводяться в дію чи експлуатацію після завершення будівництва, реконструкції або технічного переоснащення, а також технологічні процеси та продукція повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів з пожежної безпеки.

2. Початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) здійснюється суб’єктом господарювання на підставі поданої декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі - декларація), а для суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику - також за наявності позитивного висновку за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта чи приміщення (далі - оцінка протипожежного стану).

Оцінка протипожежного стану проводиться суб’єктом господарювання, який одержав відповідну ліцензію.

Висновок за результатами оцінки протипожежного стану оформляється та надається суб’єктом господарювання, який проводив оцінку протипожежного стану.

Позитивний висновок за результатами оцінки протипожежного стану надається до початку роботи новоутворених підприємств, до початку використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості, за відсутності фактів порушення правил пожежної безпеки та діє до реєстрації декларації.

Суб’єкт господарювання набуває право вчиняти дії щодо провадження господарської діяльності, передбачені частиною другою цієї статті, з дня реєстрації декларації відповідним дозвільним органом.

При встановленні вимоги щодо надання оригіналу або завіреної копії декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки учасника, зареєстровану відповідно до чинного законодавства у центральному/територіальному органі ДСНС України Замовник керувався ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2022 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" 138 006,00
UAH з ПДВ
138 006,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2022 18:27
Електронний підпис
05 вересня 2022 18:25
ОПР_АР_Таб-Корт.pdf.p7s
05 вересня 2022 18:25
РЗПК-Корт-15.pdf.p7s
05 вересня 2022 18:25
71_ДЦ_ОПРЛС_02-01-01.pdf.p7s
05 вересня 2022 18:25
71_ДЦ_ОС_02-01.pdf.p7s
05 вересня 2022 18:25
71_ДЦ_Т2.pdf.p7s
05 вересня 2022 18:25
71_ДЦ_ИВР.pdf.p7s
05 вересня 2022 18:25
71_ДЦ_ОПР.pdf.p7s
05 вересня 2022 18:25
71_ДЦ_ЛС1_02-01-01.pdf.p7s
05 вересня 2022 18:25
71_ДЦ_ВРЛС_02-01-01.pdf.p7s
05 вересня 2022 18:25
71_ДЦ_ДЦ.pdf.p7s
05 вересня 2022 18:25
71.imd.p7s
05 вересня 2022 18:25
7 довідка працівники.pdf.p7s
05 вересня 2022 18:25
1. пропозиція.pdf.p7s
05 вересня 2022 18:22
ОПР_АР_Таб-Корт.pdf
05 вересня 2022 18:22
досвід.7z
05 вересня 2022 18:22
15 довідка про неподання.pdf
05 вересня 2022 18:22
71_ДЦ_ИВР.pdf
05 вересня 2022 18:22
7 довідка працівники.pdf
05 вересня 2022 18:22
скан-копії.7z
05 вересня 2022 18:22
71_ДЦ_ОС_02-01.pdf
05 вересня 2022 18:22
71.imd
05 вересня 2022 18:22
71_ДЦ_ОПР.pdf
05 вересня 2022 18:22
71_ДЦ_ЛС1_02-01-01.pdf
05 вересня 2022 18:22
Декларація ДСНС.zip
05 вересня 2022 18:22
71_ДЦ_ВРЛС_02-01-01.pdf
05 вересня 2022 18:22
71_ДЦ_ДЦ.pdf
05 вересня 2022 18:22
1. пропозиція.pdf
05 вересня 2022 18:22
71_ДЦ_Т2.pdf
05 вересня 2022 18:22
71_ДЦ_ОПРЛС_02-01-01.pdf
05 вересня 2022 18:22
РЗПК-Корт-15.pdf
05 вересня 2022 18:22
2 відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"
#13993936
Переможець 138 006,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2022 11:24

Документи

08 вересня 2022 11:24
Електронний підпис
08 вересня 2022 11:23
протокол Соборності.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2022 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"
#13993936
138 006,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 вересня 2022 11:24
Електронний підпис
08 вересня 2022 11:23
протокол Соборності.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 11:00
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2022 14:22
дод.у.1509-4.pdf зміни до договору
16 листопада 2022 14:21
Електронний підпис укладений
15 вересня 2022 11:43
договір Соборності.pdf укладений
15 вересня 2022 11:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 2 Договору підряду, "Ціна Договору", виклавши його у наступній редакції: "п.2.1. Ціна Договору визначена відповідно до "Настанови з визначення вартості будівництва", погоджена Сторонами у Договірній ціні (Додаток №1) та становить 138001,20 грн в т.ч. ПДВ 23000,20 грн." 2. Затвердити розрахунок договірної ціни до Договору, який є його невід’ємною частиною, в якості Додатку №1 "Договірна ціна" до цієї Додаткової Угоди №1
Номер договору про закупівлю: 1509-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 138 001,20
UAH (в тому числі ПДВ 23 000,20 UAH)