Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015- 18920000-4 «Сумки» (Обкладинки для посвідчень)
Очікувана вартість
78 000,00 UAH
UA-2022-08-23-004942-a 94a1132778a04182b0d73024279c8d81
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Андреєв

+380445967096 andreev_iurii@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Офіс Генерального прокурора
Код ЄДРПОУ: 00034051
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Контактна особа: Юрій Андреєв
+380445967096
andreev_iurii@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2022 13:05
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 78 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 780,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18920000-4: Сумки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штуки
Обкладинки для посвідчень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, Київська область, Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 вересня 2022
ДК 021:2015: 18920000-4 — Сумки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості поставленого Товару здійснюється Замовником протягом 7 (семи) банківських днів з моменту передачі Постачальником Товару Замовнику у власність на підставі рахунків та підписаних Сторонами видаткових накладних. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2022 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2022 13:05
Оголошення.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 серпня 2022 16:31
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
23 серпня 2022 16:31
Електронний підпис
23 серпня 2022 16:30
2.12.pdf