Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали та комплектуючи до картриджів, принтерів, багатофункціональних пристроїв код ДК 021:2015-30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку».
Очікувана вартість
110 710,00 UAH
UA-2022-08-22-009994-a 039a7c8af4c1472badf2b5f6bec563d3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Тишкіна

+380661657705 tikaram@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Офіс Генерального прокурора
Код ЄДРПОУ: 00034051
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Контактна особа: Ірина Тишкіна
+380661657705
tikaram@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2022 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2022 00:00
Початок аукціону: 31 серпня 2022 14:48
Очікувана вартість: 110 710,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 107,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


закупівля здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 штуки
- тонер-картридж до БФП OKI MC351
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, Київська область, Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
150 штуки
- вал магнітний HP LJ P1005/1006/1505 (у зборі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, Київська область, Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
50 штуки
- фотобарабан HP LJ P1005/1006/1505 (у зборі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, Київська область, Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
50 штуки
- фотобарабан до прінт-картриджа БФП Xerox 3225/B215
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, Київська область, Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості поставленого Товару здійснюється Замовником протягом 7 (семи) банківських днів з моменту передачі йому у власність Товару на підставі рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2022 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2022 17:05
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2022 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 82 245,00
UAH з ПДВ
82 245,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" 102 276,00
UAH з ПДВ
96 180,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 99 824,58
UAH з ПДВ
96 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2022 23:34
Електронний підпис
29 серпня 2022 16:27
Виписка з ЄДРПОУ нов.pdf
29 серпня 2022 16:27
Статут (зі змінами).rar
29 серпня 2022 16:27
Пропозиція.pdf
29 серпня 2022 16:27
Проєкт договору.pdf
29 серпня 2022 16:27
Лист про ліцензування.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Переможець 82 245,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2022 11:19

Документи

01 вересня 2022 11:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2022 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
82 245,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 вересня 2022 11:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 14:57
Звіт про виконання договору.pdf укладений
04 січня 2023 14:55
Електронний підпис укладений
06 вересня 2022 16:09
Договір.pdf укладений
06 вересня 2022 16:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 82 245,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 707,50 UAH)