Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 15840000-8 – Какао, шоколад та цукрові кондитерські вироби (Какао-порошок непідсоложений, фасований (15841300-8 - Како-порошок непідсоложений))
Очікувана вартість
8 740,00 UAH
UA-2022-08-22-006948-a ● 3846f45764384b32ac7a381bec3b6b2b
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
22 серпня 2022
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕРЕШКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44206927 |
Місцезнаходження: | 38762, Україна , Полтавська обл., с. Терешки, вул. Шевченка, 1-а |
Контактна особа: |
Віра Ковальова +380996241112 veraleks_kov@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Какао-порошок отриманий подрібнюванням обсмажених і очищених від твердої оболонки (какао вели) какао-бобів у порошок, в якому масова частка какао-масла становить не менше ніж 20 % у перерахунку на сухі речовини і масова частка вологи - не більше 9 %. Зовнішній вигляд: порошок темно-коричневого кольору, не допускається тьмяний сірий відтінок. Смак та запах: властивий даному продукту, без сторонніх присмаків та запахів. Дисперсність (кількість мілких фракцій) не менше 90 %. Показник рН, не більше - 7,1. Вміст токсичних елементів у какао-порошку не повинен перевищувати гранично допустимі концентрації, передбачені СанПиН 42-123-4089. Вміст пестицидів у какао-порошку не повинен перевищувати рівні, передбачені МБВ № 5061. Розфасовка товару – пачки по 100 гр. Упаковка товару повинна мати маркування та відповідати діючим державним стандартам. На кожному пакеті повинні бути: ярлик з указівкою виробника, найменування продукції, сорт, пакувальник, дата виготовлення, дата пакування. Упаковка товару повинна бути не пошкодженою. Термін придатності продукту на дату поставки повинен складати не менше 80 %.
Поставка Товару 1 – 2 рази на тиждень, дрібнооптовими партіями за заявками уповноважених осіб Замовника. Графік постачання Товару може бути змінено в залежності від реальних потреб Замовника.
Об'єкти постачання - заклади освіти Відділу освіти Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області.
Назви об'єктів та адреси постачання:
1. Терешківський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) „Барвінок” - вул. Шевченка, 7-А, с. Терешки, Полтавський р-н., Полтавська обл.
2. Копилівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) „Ялинка” - вул. Горького, 70-Я, с. Копили, Полтавський р-н., Полтавська обл.
3. Головачанський комунальний заклад загальної середньої освіти - вул. Кобзаря, 58, с. Головач, Полтавський р-н., Полтавська обл.
4. Заворсклянський заклад дошкільної освіти „Волошка” - вул. Соборна, 7-А, с. Заворскло, Полтавський р-н., Полтавська обл.
Оплата за фактично поставлений Товар здійснюється Замовником у національній валюті України (гривні) в безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 7 (семи) банківських днів з моменту отримання Товару, на підставі належно оформлених первинних документів (рахунку на оплату та видаткової накладної), наданих Постачальником при оформленні поставки.
У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 (пʼяти) банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника.
У разі підписання Договору, Постачальник підтверджує, що з Замовником досягнуто істотної умови Договору в частині проведення розрахунків в порядку казначейського обслуговування Замовника, як особливою умовою господарювання (порядок використання коштів Замовником, як розпорядника бюджетних коштів).
Постачальник погоджується що за Договором не має права застосовувати штрафні санкції до Замовника за несвоєчасне проведення розрахунків, якщо Замовником фінансові зобов’язання в органах казначейства були зареєстровані своєчасно, але органом казначейства такі зобов’язання не були виконані (тобто кошти з казначейського рахунку Замовника своєчасно не надійшли на розрахунковий рахунок Постачальника, що є не виною Замовника, в тому числі і на момент пред’явлення претензії та виключають можливість застосування штрафних санкцій Постачальником).
Розгорнути
Згорнути
Поставка Товару 1 – 2 рази на тиждень, дрібнооптовими партіями за заявками уповноважених осіб Замовника. Графік постачання Товару може бути змінено в залежності від реальних потреб Замовника.
Об'єкти постачання - заклади освіти Відділу освіти Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області.
Назви об'єктів та адреси постачання:
1. Терешківський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) „Барвінок” - вул. Шевченка, 7-А, с. Терешки, Полтавський р-н., Полтавська обл.
2. Копилівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) „Ялинка” - вул. Горького, 70-Я, с. Копили, Полтавський р-н., Полтавська обл.
3. Головачанський комунальний заклад загальної середньої освіти - вул. Кобзаря, 58, с. Головач, Полтавський р-н., Полтавська обл.
4. Заворсклянський заклад дошкільної освіти „Волошка” - вул. Соборна, 7-А, с. Заворскло, Полтавський р-н., Полтавська обл.
Оплата за фактично поставлений Товар здійснюється Замовником у національній валюті України (гривні) в безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 7 (семи) банківських днів з моменту отримання Товару, на підставі належно оформлених первинних документів (рахунку на оплату та видаткової накладної), наданих Постачальником при оформленні поставки.
У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 (пʼяти) банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника.
У разі підписання Договору, Постачальник підтверджує, що з Замовником досягнуто істотної умови Договору в частині проведення розрахунків в порядку казначейського обслуговування Замовника, як особливою умовою господарювання (порядок використання коштів Замовником, як розпорядника бюджетних коштів).
Постачальник погоджується що за Договором не має права застосовувати штрафні санкції до Замовника за несвоєчасне проведення розрахунків, якщо Замовником фінансові зобов’язання в органах казначейства були зареєстровані своєчасно, але органом казначейства такі зобов’язання не були виконані (тобто кошти з казначейського рахунку Замовника своєчасно не надійшли на розрахунковий рахунок Постачальника, що є не виною Замовника, в тому числі і на момент пред’явлення претензії та виключають можливість застосування штрафних санкцій Постачальником).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
230 штуки
Какао-порошок 20%, ДСТУ 4391, 100г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38762, Україна, Полтавська область, с. Терешки; с. Копили; с. Заворскло; с. Головач, вул. Шевченка, 7-А; вул. Горького, 70-Я; вул. Соборна, 7 а; вул. Кобзаря, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Тендерна документація
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Маса нетто | від 100 | грам |
Масова частка жиру (какао масла) | від 20 | відсоток |
Масова частка жиру (какао масла) | 20-22 | відсоток |
Ароматизатор | Ні | |
Упаковка | Пакет | |
Упаковка | Коробка | |
Відповідність ДСТУ 4391 | Так | |
Фасовка | Фасований | |
Цукор або підсоложувачі у складі | Ні |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОЛІМІТ" |
8 376,60
UAH з ПДВ
|
8 376,60
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПРОМІНВЕСТ-ПОЛТАВА" |
8 740,00
UAH з ПДВ
|
8 740,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОЛІМІТ" #44476694 |
Переможець |
8 376,60
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2022 10:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2023 11:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2022 09:19
|
ДУ до 60 2022.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2022 09:15
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2022 15:19
|
ДОГОВІР № 60_2022.pdf | укладений |
02 вересня 2022 15:18
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Какао-порошок 20%, ДСТУ 4391, 100г | 230 | штуки |
36,42
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 60/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Какао-порошок 20%, ДСТУ 4391, 100г | 20 | кілограм |
364,20
UAH з ПДВ
|