Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Полтавська ОСПК" ПОР |
Код ЄДРПОУ: | 02008187 |
Місцезнаходження: | 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Шевченка, 23 |
Контактна особа: |
Валентина Сафонова +380532608478, +380532608455 ospk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2022 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2022 14:40 |
Початок аукціону: | 08 вересня 2022 15:42 |
Очікувана вартість: | 470 153,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 350,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 серпня 2022 14:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 серпня 2022 14:41 |
Тендерна документація_потреба 3314 (2022).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-14-000041 ● a7a7c8f75a0443adb408030a5df8afc6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2022 13:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.11.2022 № 82-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
14.11.2022 № 82-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2022-08-22-006910-a, 22.08.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Начальнику Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірині САЛОГУБ Відповідь щодо висновку по моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі - UA-2022-08-22-006910-a, 22.08.2022 В ході розгляду висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області про результати моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-08-22-006910-a від 22.08.2022 було виявлено наступні порушення законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, а саме: замовником порушено частину третю Порядку визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономіки від 15.042020 № 708 (далі - Порядок № 708). Орган моніторингу вказує, що Замовником при визначенні предмету закупівлі застосовано код Єдиного закупівельного словника – «ДК 021:2015:33140000-3 – Медичні матеріали», тоді як номенкулатурним позиціям «Вакуумна пробірка 9 мл», «Вакуумна пробірка 8 мл», «Пробірка 16*120 мл» відповідає код «ДК 021:2015:33140000-7 – Пробірки». Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зобов’язало Замовника здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Замовником, КП «Полтавська ОСПК» ПОР прийнято до уваги та враховано зазначені під час моніторингу закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-22-006910-a від 22.08.2022) встановлені порушення законодавства в сфері публічних закупівель та з огляду на вказане вище зазначається наступне. Встановлене органом моніторингу порушення, яке відображено у висновку про результати моніторингу процедури публічної закупівлі, належить до адміністративних порушень, передбачених статтею 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Замовник не наділений правом притягувати працівників замовника до відповідальності за вказане правопорушення. З огляду на зазначене Замовником було проведено заходи направлені на недопущення в подальшому вищевказаних порушень, виявлених органом державного фінансового контролю Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області та попереджено відповідальну особу (уповноважену особу) про необхідність більш відповідального та уважного ставлення при оголошення та проведення процедур закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Головний лікар Володимир РУДІКОВ
2022-12-12 09:51:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 вересня 2022 16:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Реал Діагностик" |
465 152,85
UAH з ПДВ
|
465 152,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГЕМОМЕД" |
469 857,23
UAH з ПДВ
|
469 857,23
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Реал Діагностик" #39231218 |
Переможець |
465 152,85
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2022 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2022 10:31
|
Договір 187-КП.pdf | укладений |
26 вересня 2022 10:27
|