Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби (Бирка №2 для маркування деревини-2000 шт.)
Очікувана вартість
3 600,00 UAH
UA-2022-08-22-005402-a 76cbaa8b584149e3938c9821031f0fb7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Косюк Мар'яна Дмитрівна

+380342530249 girlis@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 серпня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Український науково-дослідний інститут гірського лісівництва ім. П.С.Пастернака
Код ЄДРПОУ: 00994147
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 31
Контактна особа: Косюк Мар'яна Дмитрівна
+380342530249
girlis@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 штуки
Ціна за одиницю: 1.8UAH з ПДВ
Бирка №2 для маркування деревини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% післяоплата. Розрахунки за товар здійснюються Замовником шляхом безготівкової сплати на підставі видаткової накладної. Відстрочка за поставлений Товар становить 10 (десять) календарних днів з моменту одержання видаткових накладних між Постачальником та Замовником. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування поставленого Товару на свій розрахунковий рахунок. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

22 серпня 2022 13:37
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРЕНС ПЛЮС"
#40138670
Переможець 3 600,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2022 13:30