Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт покрівлі будівлі комунального закладу «Рівненський обласний навчально-реабілітаційний центр» Рівненської обласної ради, за адресою вул. Олександра Олеся, 16 у м. Рівне
Очікувана вартість
1 646 678,00 UAH
UA-2022-08-22-005302-a d65c60d300e24021a79330225806c45e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Боярчук

+380362269156 preschool@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 21081273
Вебсайт: http://ronrc.rv.ua
Місцезнаходження: 33010, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул.Олеся 16
Контактна особа: Юрій Боярчук
+380362269156
preschool@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2022 13:17
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2022 10:00
Початок аукціону: 12 вересня 2022 12:59
Очікувана вартість: 1 646 678,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 233,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт покрівлі будівлі комунального закладу «Рівненський обласний навчально-реабілітаційний центр» Рівненської обласної ради, за адресою вул. Олександра Олеся, 16 у м. Рівне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, Рівне, Олександра Олеся 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами). По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов; Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг розрахунок здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Приведення до відповідності оголошення
Дата подання: 30 серпня 2022 13:11
Дата відповіді: 30 серпня 2022 15:29
Просимо Вас, внести зміни та привести до відповідності оголошення у зв’язку із виявленням значних невідповідностей у процесі досконалого вивчення опублікованих документів. По перше, Додаток 2 «Цінова пропозиція» у своєму тексті містить посилання на Додаток №3, як проект договору, хоча по факту проект договору це Додаток №5, та Додаток №2, як технічна специфікація, по факту технічні вимоги це Додаток №1. По друге, наявна вимога «Погодити з Замовником забезпечення під час виконання робіт протиепідеміологічних заходів, щодо непоширення коронавірусу COVID 19 серед робітників-будівельників, працівників Замовника. Отриману від Замовника інформацію, врахувати при підготовці пропозиції. Виконання цих вимог повинно бути документально зафіксовано та надано учасником в складі його пропозиції.» Однак, чітко не визначено яким саме чином (документом) погоджувати такі заходи, як і не визначені самі заходи які б задовольнили замовника. Тобто відсутня сама форма погодження та/або можливість погодження за чітким переліком відповідних заходів. По третє, наявні дискримінаційні умови такі як, кошторисні розрахунки мають бути у програному комплексі АВК із наданням ліцензії АВК. На сьогодні в Україні існує і інша програма кошторисних розрахунків, яка не заборонена у використанні та також являється ліцензійною та законною у використані. Сертифікати ISO замовник вимагає отримати лише у обмеженого кола українських осіб компаній, не зважаючи на міжнародний досвіт та надаючи фактичний доступ до участі не резидентів, але при цьому створюючи значні дискримінаційні умови. Замовник жодним чином не має права зазначати де і як має отримувати та чи інша організація дозвільні, установчі чи будь які інші документи. Це право вибору кожного учасника, яке є не порушним. Висновки замовника, що аудит по Сертифікатам ISO підтверджується лише сертифікатом про аудит, є хибними, адже існують і інші законні документи, які підтверджують проходження аудиту. По четверте, наявні посилання у додатках та оголошені на додатки не завжди відповідають їх фактичним перебуванням. Тобто, якщо є посилання на технічне завдання згідно Додатку 2 то в дійсності Додаток 2 це Цінова пропозиція.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за звернення. Зміни в оголошення внесено. Оголошення приведено до відповідності

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 вересня 2022 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕСТІНВЕСТБУД» 1 576 470,00
UAH з ПДВ
1 576 470,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" 1 643 718,00
UAH з ПДВ
1 643 718,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2022 20:47
Електронний підпис
08 вересня 2022 20:47
ОПР_АР_Таб-Корт.pdf.p7s
08 вересня 2022 20:47
124_ДЦ_Т2.pdf.p7s
08 вересня 2022 20:47
РЗПК-Корт.pdf.p7s
08 вересня 2022 20:47
124_ДЦ_ОПР.pdf.p7s
08 вересня 2022 20:47
124_ДЦ_ОС_02-01.pdf.p7s
08 вересня 2022 20:47
124_ДЦ_ОПРЛС_02-01-01.pdf.p7s
08 вересня 2022 20:47
124_ДЦ_ДЦ.pdf.p7s
08 вересня 2022 20:47
124_ДЦ_ИВР.pdf.p7s
08 вересня 2022 20:47
124_ДЦ_ЛС1_02-01-01.pdf.p7s
08 вересня 2022 20:47
124.imd.p7s
08 вересня 2022 20:47
17 враховані норми.pdf.p7s
08 вересня 2022 20:47
16 підтвердження.pdf.p7s
08 вересня 2022 20:47
15 письмове погодження.pdf.p7s
08 вересня 2022 20:46
12 субпідряд.pdf.p7s
08 вересня 2022 20:46
9 технічне завдання.pdf.p7s
08 вересня 2022 20:46
7 довідка санкції.pdf.p7s
08 вересня 2022 20:46
6 довідка працівники.pdf.p7s
08 вересня 2022 20:46
1. пропозиція.pdf.p7s
08 вересня 2022 20:46
2 про ціну пропозиції.pdf.p7s
08 вересня 2022 20:45
124_ДЦ_ОС_02-01.pdf
08 вересня 2022 20:45
6 довідка працівники.pdf
08 вересня 2022 20:45
124_ДЦ_ДЦ.pdf
08 вересня 2022 20:45
12 субпідряд.pdf
08 вересня 2022 20:45
14 довідка про неподання.pdf
08 вересня 2022 20:45
124_ДЦ_ОПР.pdf
08 вересня 2022 20:45
РЗПК-Корт.pdf
08 вересня 2022 20:45
17 враховані норми.pdf
08 вересня 2022 20:45
2 про ціну пропозиції.pdf
08 вересня 2022 20:45
124_ДЦ_ИВР.pdf
08 вересня 2022 20:45
15 письмове погодження.pdf
08 вересня 2022 20:45
124_ДЦ_Т2.pdf
08 вересня 2022 20:45
7 довідка санкції.pdf
08 вересня 2022 20:45
Декларація ДСНС.zip
08 вересня 2022 20:45
1. пропозиція.pdf
08 вересня 2022 20:45
9 технічне завдання.pdf
08 вересня 2022 20:45
16 підтвердження.pdf
08 вересня 2022 20:45
скан-копії.7z
08 вересня 2022 20:45
124_ДЦ_ЛС1_02-01-01.pdf
08 вересня 2022 20:45
124_ДЦ_ОПРЛС_02-01-01.pdf
08 вересня 2022 20:45
ОПР_АР_Таб-Корт.pdf
08 вересня 2022 20:45
124.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕСТІНВЕСТБУД»

Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕСТІНВЕСТБУД»
#36771058
Відхилено 1 576 470,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2022 11:07
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"
#13993936
Переможець 1 643 718,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2022 09:30

Документи

16 вересня 2022 11:07
Електронний підпис

Документи

19 вересня 2022 09:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2022 09:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"
#13993936
1 643 718,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 вересня 2022 09:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 11:42
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2022 13:04
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
28 листопада 2022 13:02
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2022 09:42
Додаткова угода № 1 до договору №1.pdf зміни до договору
21 вересня 2022 09:37
Електронний підпис укладений
20 вересня 2022 12:20
Договір №1 від 20.09.22р..pdf укладений
20 вересня 2022 12:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів замовника, а саме розрахункового рахунку
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В преамбулі та в тексті самого Договору, а також в тексті документів, які складаються на підтвердження/виконання Договору (включаючи але не обмежуючись первинними бухгалтерськими документами), Сторони будуть вживати нову назву Замовника – Навчально-реабілітаційний центр в м. Рівне Рівненської обласної ради
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2022 — 21 листопада 2022
Сума оплати за договором: 1 643 718,00
UAH (в тому числі ПДВ 273 953,00 UAH)