Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 71610000-7 «Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти» (Вірусологічні дослідження показників безпечності питної води з централізованих та нецентралізованих джерел водопостачання)
Очікувана вартість
312 000,00 UAH
UA-2022-08-22-001040-a e552ce51fa3948659e6a54211496468f
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галкіна Олена Володимирівна

+380985482503 uotenderdpss@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 40342996
Місцезнаходження: 65042, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. 7-Пересипська, буд.6
Контактна особа: Галкіна Олена Володимирівна
+380985482503
uotenderdpss@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2022 10:03
Оскарження наміру укласти договір: 02 вересня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71610000-7: Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти


Відповідно до ст.40 ч.2 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником, як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом «Про публічні закупівлі». При цьому предмет закупівлі, цього технічні та якісні характеристики, а також вимоги до Учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації. Обґрунтування - Звіт про результати проведення процедури закупівлі - UA-2022-03-24-000720-c, дата формування звіту 27.04.2022р. та Звіт про результати проведення процедури закупівлі - UA-2022-05-03-000429-a, дата формування звіту 06.06.2022р.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
756 послуга
ДК 021:2015 – 71610000-7 «Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти» (Вірусологічні дослідження показників безпечності питної води з централізованих та нецентралізованих джерел водопостачання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 71610000-7 — Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг ДК 021:2015 – 71610000-7 «Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти» (Вірусологічні дослідження показників безпечності питної води з централізованих та нецентралізованих джерел водопостачання) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

22 серпня 2022 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-05-000096 ● 4d0bc2cb900a4677a7cb7278babbe58d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 вересня 2022 17:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.09.022 Одеса № 225
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 05.09.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 05.09.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.09.2022 № 225
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
2 UA-2022-08-22-001040-a 22.08.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-06 16:12:30

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір про закупівлю пункту 8 частини 6 статті 40 Закону тоді як в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Звертаємо Вашу увагу, що 26.06.2021 набув чинності Закон України про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель, яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на». Таким чином оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2022-09-07 14:06:27

Пояснення з власної ініціативи

ПОЯСНЕННЯ
у межах проведення моніторингу закупівлі - ДК 021:2015 – 71610000-7 «Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти» (Вірусологічні дослідження показників безпечності питної води з централізованих та нецентралізованих джерел водопостачання) (оголошення UA-2022-08-22-001040-a)

Уповноважена особа Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області Галкіна О.В. повідомляє наступне:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – технічні та якісні характеристики було розраховано з урахуванням вимог Державних санітарних норм та правил «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеною для споживання людиною» (ДСанПін 2.2.4-171-10) або Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.1996р. № 173).
Обґрунтування розміру бюджетного призначення – розмір бюджетного призначення розраховано в межах затвердженого кошторису за КПКВК 0412040 «Проведення лабораторних випробувань, вимірювань, досліджень та експертизи під час здійснення державного контролю (нагляду)»;
Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі - очікувана вартість розрахована на підставі затверджених тарифів на відповідні види досліджень та аналізу аналогічних договорів і складає – 312000,00 грн.
2. На виконання рекомендацій зазначених у п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), розміщення інформації про заплановану закупівлю з обґрунтуванням підстав для проведення саме переговорної процедури, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості та ідентифікатором закупівлі на офіційному веб-сайті Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області не надається можливим, у зв’язку з його частковим неробочим станом на період дії воєнного стану, введеним Указом Президента «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 №64/2022 та на підставі Доручення Голови Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 24.03.2022 №01-18.1/14.
3. У Замовника були усі підстави для оголошення даної процедури закупівлі, оскільки відповідно до ст.40 ч.2 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником, як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом «Про публічні закупівлі». При цьому предмет закупівлі, цього технічні та якісні характеристики, а також вимоги до Учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації. Обґрунтування - Звіт про результати проведення процедури закупівлі - UA-2022-03-24-000720-c, дата формування звіту 27.04.2022р. та Звіт про результати проведення процедури закупівлі - UA-2022-05-03-000429-a, дата формування звіту 06.06.2022р., які додатково завантажені окремими файлами до даного пояснення.
Порушення, встановлені за результатами моніторингу, враховані. Замовником відмінено закупівлю.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі, у зв'язку з неможливістю усунення виявлених порушень у сфері публічних закупівель

2022-09-12 12:48:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 24 вересня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини 6 статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини 6 статті 40 Закону.) • усунуто

.

2022-09-12 16:06:48

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
#38477737
Переможець 300 153,60
UAH з ПДВ
22 серпня 2022 10:03

Документи

22 серпня 2022 10:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2022 10:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
#38477737
300 153,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2022 10:03
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 07 вересня 2022 14:18
Кінець періоду оскарження: 18 вересня 2022 00:00
Дата відміни: 18 вересня 2022 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відміна переговорної процедури - ДК 021:2015 – 71610000-7 «Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти» (Вірусологічні дослідження показників безпечності питної води з централізованих та нецентралізованих джерел водопостачання) на підставі ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи:
07 вересня 2022 14:18
Електронний підпис
07 вересня 2022 14:17
Протокол 87.pdf