Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код за ДК 021:2015 - 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя, папір)
Очікувана вартість
1 795 000,00 UAH
UA-2022-08-19-004495-a ● 71a839d3c55647c98a6fc2fc3bd62cdd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України" |
Код ЄДРПОУ: | 14317108 |
Місцезнаходження: | 04116, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Довнар-Запольського, 8 |
Контактна особа: |
Марина Луцик +380442549668 m.lutsyk@mvs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2022 12:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 08 вересня 2022 13:19 |
Очікувана вартість: | 1 795 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення). гарантія має містити умови, визначені в пункті 3 глави 2 розділу ІІ Положення з урахуванням розміру забезпечення, умов безвідкличності та безумовності гарантії, згідно з цим пунктом тендерної документації Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафiксований, зокрема в одному або кiлькох документах (у тому числі електронних). Відповідно до частини 2 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Тендерні пропозиції подаються стосовно закупівлі в цілому, розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлено виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 53 850 (п’ятдесят три тисячі вісімсот п’ятдесят) грн. 00 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Банківські реквізити ДУ «ЦОП МВС України»: р/р UA288201720355179003000015988 в ДКС України, м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 14317108. Бенефіціар – Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України»; Банк Бенефіціара (Замовника) – Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172, адреса Бенефіціара (Замовника): 04116, м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 8. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 53850 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 упаковка
Біндер 19мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 упаковка
Біндер 32мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 упаковка
Біндер 51мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Антистеплер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 штуки
Степлер N24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штуки
Степлер N23/6-23/13
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
240 штуки
Стругачка механічна металева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
600 упаковка
Скріпки 28мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
24 штуки
Лоток д/паперів вертикальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
24 штуки
Лоток д/паперів горизонтальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
24 штуки
Дисплей-книга 60арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
24 штуки
Дисплей-книга 20арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
24 штуки
Дисплей-книга 40 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Швидкозшивач пластиковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
120 упаковка
Файл для документів А4+
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
36 штуки
Бокс для паперів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
24 штуки
Набір настільний канцелярський на 13 предметів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Набір настільний канцелярський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 штуки
Закладки самоклеючі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Лінійка 30см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Папка-куточок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Фарба штемпельна Trodat (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
800 штуки
Ручка гелева синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
800 штуки
Ручка гелева чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 штуки
Ручка кулькова синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 штуки
Ручка кулькова чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 штуки
Ручка кулькова червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 штуки
Олівець чорнографітний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 штуки
Коректор стрічковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
120 штуки
Коректор спиртовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 штуки
Коректор-ручка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 набір
Набір маркерів текстових
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Маркер перманентний чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Маркер перманентний червоний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Маркер перманентний синій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Маркер перманентний зелений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
48 штуки
Роллер К 116А, чорнило чорне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
48 штуки
Роллер К 116С, чорнило сине
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Папка-реєстратор 5см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
48 штуки
Папка-реєстратор 7,5см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Щоденник А5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
180 штуки
Блок паперу для нотаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
120 штуки
Папір для нотаток липкий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Ніж канцелярський 18мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Стрічка клейка 18х20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 штуки
Стрічка клейка 48х100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 штуки
Клей олівець 36г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
240 штуки
Гумка для олівця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
24 штуки
Бокс для скріпок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Діркопробивач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 штуки
Ручка гелева чорна 1мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 штуки
Папка-Обкладинка "Справа"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пачка
Обкладинка д/палітурки прозора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пачка
Обкладинка д/палітурки під шкіру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 штуки
Рамка А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 штуки
Папка картонна на зав'язках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 упаковка
Скоба 24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Калькулятор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5650 пачка
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Точилка механічна на струбцині
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 упаковка
Біндер-кліпер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Набір кліпів для біндер-кліпера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Богомольця 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2022 10:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2022 10:13 |
Додаток 2 до ТД Канцтовари 2022 зі змінам.doc | |
30 серпня 2022 10:12 |
Зміни до ТД Канц. товари 2022.docx | |
19 серпня 2022 12:45 |
Тендерна документація Канцтовари 2022, зі змінами.doc | |
19 серпня 2022 12:45 |
Додаток 1 до ТД Канцтовари 2022.doc | |
19 серпня 2022 12:45 |
Додаток 4 та 4.1 (проект договору) до ТД Канцтовари 2022.doc | |
19 серпня 2022 12:45 |
Додаток 3 до ТД Канцтовари 2022.doc |
30 серпня 2022 10:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 серпня 2022 10:13 |
Додаток 2 до ТД Канцтовари 2022 зі змінам.doc
|
|||
30 серпня 2022 10:12 |
Зміни до ТД Канц. товари 2022.docx
|
|||
19 серпня 2022 12:45 |
Тендерна документація Канцтовари 2022, зі змінами.doc
|
|||
19 серпня 2022 12:45 |
Додаток 1 до ТД Канцтовари 2022.doc
|
|||
19 серпня 2022 12:45 |
Додаток 4 та 4.1 (проект договору) до ТД Канцтовари 2022.doc
|
|||
19 серпня 2022 12:45 |
Додаток 3 до ТД Канцтовари 2022.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-19-004495-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 25 серпня 2022 21:02
вимога
Шановний Замовнику нами встановлено ряд дискримінаційних вимог до характеристик товару, тому будь ласка, їх розгляньте та врахуйте
Дякуємо
Дякуємо
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 серпня 2022 08:32
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (висновок СЕС, гігіенічний сертифікат, санітарний висновок тощо) – документ Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів, що визначає відповідність або невідповідність об’єкта експертизи санітарно-гігієнічним і медичним вимогам.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної служби може бути виданий на будь-яку діяльність, технологію, продукцію, сировину, проекти нормативних документів, які можуть вплинути на здоров’я людини, та відповідно на здоров’я працівників Замовника. Встановлення вимоги про надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що є предметом закупівлі, не суперечить чинному законодавству України. Тому, дана вимога не є дискримінаційною та не може бути виключена Замовником.
Відповідно до п.3 част. 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначається «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)».
Відповідно до част. 1 статті 23 Закону «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.»
Вимоги щодо якості товару не суперечать Закону України «Про публічні закупівлі». Технічні умови не містять конкретної назви товару та марки.
У випадку, якщо технічна частина цієї тендерної документації (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасникам процедури закупівлі слід мати на увазі, що окрім приведеного, у свої пропозиціях Законом не забороняється пропонувати відповідні еквіваленти.
Замовник встановлює технічні вимоги до предмета закупівлі товарів, відповідно до потреб Замовника, а не наявності товарів у конкретного Учасника.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної служби може бути виданий на будь-яку діяльність, технологію, продукцію, сировину, проекти нормативних документів, які можуть вплинути на здоров’я людини, та відповідно на здоров’я працівників Замовника. Встановлення вимоги про надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що є предметом закупівлі, не суперечить чинному законодавству України. Тому, дана вимога не є дискримінаційною та не може бути виключена Замовником.
Відповідно до п.3 част. 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначається «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)».
Відповідно до част. 1 статті 23 Закону «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.»
Вимоги щодо якості товару не суперечать Закону України «Про публічні закупівлі». Технічні умови не містять конкретної назви товару та марки.
У випадку, якщо технічна частина цієї тендерної документації (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасникам процедури закупівлі слід мати на увазі, що окрім приведеного, у свої пропозиціях Законом не забороняється пропонувати відповідні еквіваленти.
Замовник встановлює технічні вимоги до предмета закупівлі товарів, відповідно до потреб Замовника, а не наявності товарів у конкретного Учасника.
Номер вимоги: UA-2022-08-19-004495-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Бумвест", Код ЄДРПОУ:23702466
Дата подання: 26 серпня 2022 19:22
Вимога
Ознайомившись з умовами тендерної документації ми прийшли до висновку, що вона має помилки, неточності, невірні показники, що не дає змоги ідентифікувати товар та прийняти участь в закупівлі. На ряд товарів неможливо запропонувати аналоги та надати висновки санітарно-епідеміологічної експертизи. Маємо надію, що це непорозуміння, а не спеціально прописані вимоги під одного конкретного учасника, потенційного переможця тендеру.
На позиції 5, 6, 11-13,18, 21, 25-29, 37-40, 52, 56, 58-60, 62-63 неможливо запропонувати аналоги, а на позиції 18, 21, 25-29, 37-40, 56, 59, 62-63 неможливо надати висновки санітарно-епідеміологічної експертизи.
Просимо усунути помилки та привести технічний опис у відповідності до Закону України «Про державні закупівлі». В разі отримання відмови та невиконання наших вимог, вимушені будемо звернутись до Антимонопольного комітету України.
Повний текст вимоги у вкладенні.
Розгорнути
Згорнути
На позиції 5, 6, 11-13,18, 21, 25-29, 37-40, 52, 56, 58-60, 62-63 неможливо запропонувати аналоги, а на позиції 18, 21, 25-29, 37-40, 56, 59, 62-63 неможливо надати висновки санітарно-епідеміологічної експертизи.
Просимо усунути помилки та привести технічний опис у відповідності до Закону України «Про державні закупівлі». В разі отримання відмови та невиконання наших вимог, вимушені будемо звернутись до Антимонопольного комітету України.
Повний текст вимоги у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 серпня 2022 08:46
Щодо вашої вимоги інформуємо про наступне:
п.5. Степлер N24/26. Степлер з лінійкою, плечем; матеріал корпусу - метал; підошва - металева; механізм - металевий; максимальна пробивна потужність - 60 аркушів.
Буде внесено зміни в назву: - «Степлер N24»
п.6. Степлер N23/6-23/13. Степлер з лінійкою, плечем; матеріал корпусу - метал/; підошва - металева; механізм - металевий; максимальна пробивна потужність - 140 аркушів.
Буде внесено зміни технічний опис.
п.7. Стругачка механічна металева. Механічна, з контейнером, на струбцині, велика, розмір - 90х60х105 мм.
Назва відповідає технічному опису
п.9. Лоток д/паперів вертикальний. Формат - 26x33, ширина - 10,5 см; чорний та прозорий в асортименті.
Назва відповідає технічному опису
п.10. Лоток д/паперів горизонтальний . Формат - 26x33, висота 6см; чорний та прозорий в асортименті.
Назва відповідає технічному опису
п.14. Швидкозшивач пластиковий. Формат А4+, пластик з перфорацією, кольори в асортименті, на 2 отвори.
Просимо дати пояснення, що таке на «2 отвори».
Класична папка-швидкозшивач з механізмом "вусики" з 2 зовнішніми отворами - стандартне рішення для систематизації документів. Зовнішня перфорація швидкозшивачі дозволяє зберігати і використовувати його в папках з кільцевим або важільна механізмом.
п.16. Бокс для паперів. Розмір 9х9х9, прозорий пластик.
Буде внесено зміни в технічний опис
п.17. Набір настільний канцелярський на 13 предметів.
Буде внесено зміни в технічний опис
п.18. Набір настільний канцелярський на 6 предметів.
Буде внесено зміни в технічний опис
п.21. Папка-куточок. Формат А4, з розширенням, не прозорий міцний пластик щільністю не менш 240 мкм, кольори в асортименті.
Назва відповідає технічному опису
п.25. Ручка кулькова синя. Ручка кулькова автоматична 3 кольори (синій, чорний, червоний)+механічний олівець.
Назва відповідає технічному опису
п.26. Ручка кулькова чорна. Колекція: Vista, Тип 212.Комплектація:Стрижень.Фірмовий бокс.
Корпус: високоякісний пластик. Механізм: нажимний. Основний колір: прозорий. Товщина пишучого вузла: M16.
Просимо пояснити, що означає товщина пишучого вузла М16.
Звертаємо увагу, що вартість такої ручки складає більше 600 гривень.
Назва відповідає технічному опису. Товщина пишучого вузла – товщина стрижня
п.27. Ручка кулькова червона. Колір чорнила – червоний, товщина лінії письма – 0,5 мм; матеріал корпусу – пластик; колір корпусу відповідає кольору чорнила; подача стержня – автоматична; змінність стержня – змінний; наявність ергономічних вставок.
Назва відповідає технічному опису
п.29. Коректор стрічковий. Вид- «коректор-автоматична ручка»; Матеріал корпусу: прозорий пластик. Основа: Поліефірна плівка Ширина стрічки: 4 мм Довжина стрічки: 4 м.
Назва відповідає технічному опису
п.30. Коректор спиртовий. Спиртовий 20мл з пензликом масляна основа.
Невідповідність в характеристиках, з яких не зрозуміло коректор на спиртовій чи масляній основі.
Буде внесено зміни в технічному описі
п.33-36. Маркер перманентний чорний(червоний,синій,зелений). Тип - На перманентній основі; Товщина лінії письма - 2,5 мм, Пишучий вузол - круглий, Призначення - для всіх поверхонь, Колір корпусу відповідає кольору маркера, здатність писати при низьких температурах.
Буде внесено зміни в технічний опис
п.42. Блок паперу для нотаток. 90*90*900 арк.,н/кл., папір 80гр\м2.
Буде внесено зміни в технічний опис
п.46. Стрічка клейка 18х20. Прозора, товщина клеючого слою не менш ніж 25мкм.
Найбільша товщина стрічки клейкої(канцелярської) складає 40 мкм: 25 мкм поліпропілен, 15 мкм клеючий шар.
Назва відповідає технічному опису
п.47. Стрічка клейка 48х100. Прозора, товщина клеючого слою не менш ніж 25мкм.
Найбільша товщина стрічки клейкої(пакувальної) складає 45 мкм: 25 мкм поліпропілен, 20 мкм клеючий шар.
Назва відповідає технічному опису
п.49. Гумка для олівця. Для олівця та кулькової ручки, розмір 542*330мм, колір червоний та чорний.
Некоректно зазначений розмір гумки. 542*330 мм(0,542 м*0,33 м).
Назва відповідає технічному опису
п.51. Діркопробивач. Металевий, пластик з металом, на 50 арк.
Назва відповідає технічному опису
п.53. Папка-Обкладинка "Справа". Щільність не менш 0.45.
Замість показника щільність напевно вказана товщина і та без одиниць виміру. Ідентифікувати товар неможливо.
Просимо внести зміни в опис.
Буде внесено зміни в технічний опис
п.54. Обкладинка д/палітурки прозора. Кількість в упаковці 50 шт. Щільність паперу, г/м2 150.
Формат обкладинки А4. Колір обкладинки прозорий. Матеріал обкладинки пластик.
В описі зазначено прозора, матеріал обкладинки пластик і при цьому вказано щільність паперу 150 г/м2. З опису не зрозуміло що треба Замовнику прозора паперова чи прозора пластикова обкладинка.
Просимо усунути невідповідність та зазначити правильні параметри товару.
Буде внесено зміни в технічний опис
п.55. Обкладинка д/палітурки під шкіру. Формат обкладинки А4.Щільність паперу, г/м2 180.
Матеріал обкладинки вторинний поліпропілен. Кількість в упаковці 180 шт
Колір обкладинки - 9 різних кольорів.
З технічного опису не зрозуміло з якого матеріалу виготовлена обкладинка чи з паперу щільністю 180 г/м2, чи з вторинного поліпропілену. З опису не зрозуміло що треба Замовнику вторинно поліпропіленова чи паперова обкладинка.
Просимо внести корективи та уточнити по кількості в упаковці, так як такої кількості(180 шт) не буває, та кольорам обкладинки, так як 9 кольорів також не буває.
Буде внесено зміни в технічному описі
п.58. Скоба 24/6. Скоби номер 24/6 для офісного степлера. Упаковка 5000 шт. Скоби зроблені з супер міцної оцинкованої дроту. Правильний кут заточення скоби дає можливість легко зшивати необхідну кількість аркушів офісного паперу.
Скоби в даній упаковці зняті з виробництва і виведені з асортименту у імпортера. Учасники закупівлі поставити даний товар по даній позиції не мають можливості.
Просимо змінити кількість скоб в упаковці з 5000 на 1000 штук.
Буде внесено зміни в технічному описі
п.59. Калькулятор. Розмір дисплея: 1 рядковий на 10 знаків. Осередки пам'яті змінних, кількість: 10
Матеріал лицьовій панелі: метал. Поверхня кнопок: пластик. Живлення: одна 3 V CR2032 літієва батарейка. Функція Автоматичного Відключення (APD ™).Розмір: 15.4 x 8.4 x 1.6 см.
Вираховує: Net Future Value, Modified Internal Rate of Return, Modified Duration, Payback
Назва відповідає технічному опису
п.60. Папір А4. Щільність g\m2 - від 80.Товщина pm - від 105.Жорсткість MD\min - від 110. Жорсткість СD\min - від 50. Гладкість TS ml/min від 50 до 110. Гладкість BS ml/min від 75 до 150. Непрозорість % - від 94 .Вологість % I- від 3 до 3,5. Яскравість % - від 101 до 104.Білизна CIE % I - від 165.00. Процес вiдбiлювання паперу повинен вiдбуватися без застосування хлору. Папiр упакований у вологозахисну упаковку. Кiлькiсть листiв в пачцi- 500 шт.
Назва відповідає технічному опису
Щодо позицій 5, 6, 11-13,18, 21, 25-29, 37-40, 52, 56, 58-60, 62, та позиції 18, 21, 25-29, 37-40, 56, 59, 62-63 неможливо надати висновки санітарно-епідеміологічної експертизи.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (висновок СЕС, гігіенічний сертифікат, санітарний висновок тощо) – документ Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів, що визначає відповідність або невідповідність об’єкта експертизи санітарно-гігієнічним і медичним вимогам.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної служби може бути виданий на будь-яку діяльність, технологію, продукцію, сировину, проекти нормативних документів, які можуть вплинути на здоров’я людини, та відповідно на здоров’я працівників Замовника. Встановлення вимоги про надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що є предметом закупівлі, не суперечить чинному законодавству України. Тому, дана вимога не є дискримінаційною та не може бути виключена Замовником.
Відповідно до п.3 част. 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначається «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)».
Відповідно до част. 1 статті 23 Закону «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.»
Вимоги щодо якості товару не суперечать Закону України «Про публічні закупівлі». Технічні умови не містять конкретної назви товару та марки.
У випадку, якщо технічна частина цієї тендерної документації (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасникам процедури закупівлі слід мати на увазі, що окрім приведеного, у свої пропозиціях Законом не забороняється пропонувати відповідні еквіваленти.
Номер вимоги: UA-2022-08-19-004495-a.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 26 серпня 2022 19:22
вимога
Шановник, Замовнику!
На жаль, ми не отримали очікуваної відповіді від Вас та усунення дискримінаційних порушень, які наявні у вимогах Додатку 2. Ми погоджуємося та не заперечувати той факт, що Ви, як Замовник, маєте право вимагати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар. Це є Ваше право. Мова йшла про те, що в сукупності технічних та якісних вимог до товару та вимоги щодо наявності на такий товар даного висновку і спричинює ту обставину, що такого товару на ринку України наразі взагалі не має на більшість позицій, що нами були вказані, або Ви не коректно вказали параметри/характеристики. Мова не йшла про той товар, що тільки є в наявності у нас. Це стосується більшості учасників такої закупівлі. Адже, всім зрозуміло, що такий товар здебільшого імпортується (як наприклад, степлер, діркопробивачі, гумки тощо), а не виробляється в Україні та таких імпортерів обмежена кількість. Ми взяли наявну інформацію вцілому по ринку. І Ваші вимоги стосуються саме тільки певної марки товару, а аналог, який нам і дозволяє дана процедура надати, ні ми, ні інші учасники не зможуть надати. Адже, такого товару, щоб повністю відповідав всім вимогам (що саме й є поняттям еквіваленту), не має на ринку. Тому, будь ласка, ще раз уважно перегляньте вимоги повторно та внесіть відповідні зміни. Наразі складні часи, а тому такого широкого асортименту, як був раніше, вже не має.
Розгорнути
Згорнути
На жаль, ми не отримали очікуваної відповіді від Вас та усунення дискримінаційних порушень, які наявні у вимогах Додатку 2. Ми погоджуємося та не заперечувати той факт, що Ви, як Замовник, маєте право вимагати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар. Це є Ваше право. Мова йшла про те, що в сукупності технічних та якісних вимог до товару та вимоги щодо наявності на такий товар даного висновку і спричинює ту обставину, що такого товару на ринку України наразі взагалі не має на більшість позицій, що нами були вказані, або Ви не коректно вказали параметри/характеристики. Мова не йшла про той товар, що тільки є в наявності у нас. Це стосується більшості учасників такої закупівлі. Адже, всім зрозуміло, що такий товар здебільшого імпортується (як наприклад, степлер, діркопробивачі, гумки тощо), а не виробляється в Україні та таких імпортерів обмежена кількість. Ми взяли наявну інформацію вцілому по ринку. І Ваші вимоги стосуються саме тільки певної марки товару, а аналог, який нам і дозволяє дана процедура надати, ні ми, ні інші учасники не зможуть надати. Адже, такого товару, щоб повністю відповідав всім вимогам (що саме й є поняттям еквіваленту), не має на ринку. Тому, будь ласка, ще раз уважно перегляньте вимоги повторно та внесіть відповідні зміни. Наразі складні часи, а тому такого широкого асортименту, як був раніше, вже не має.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 серпня 2022 08:19
Дякуємо за звернення! Ваші зауваження будуть опрацьовані!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 вересня 2022 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Бумвест" |
1 778 919,00
UAH з ПДВ
|
1 625 902,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРТИ" |
1 792 494,84
UAH з ПДВ
|
1 627 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА" |
1 791 634,08
UAH з ПДВ
|
1 755 734,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНіСТЮ "ГОРУС" |
1 792 318,20
UAH з ПДВ
|
1 792 318,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Бумвест" #23702466 |
Відхилено |
1 625 902,98
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2022 16:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 вересня 2022 16:41
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРТИ" #40874219 |
Відхилено |
1 627 300,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2022 12:25
|
|
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА" #40188737 |
Переможець |
1 755 734,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2022 12:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2023 17:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2023 16:52
|
Додаткова угода №1 від 30.12.2022 до дог № 367.pdf | зміни до договору |
26 січня 2023 16:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 13:00
|
Додаткова угода №1 від 30.12.2022 до дог № 367.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 12:30
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2022 09:56
|
Договір № 367 від 27.09.2022 .pdf | укладений |
27 вересня 2022 09:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 367 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 367 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |