Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Двошаровий судинний протез з дакрону або політетрафторетилену (ПТФЕ), довжина 70 см, діаметр 6 мм)
Очікувана вартість
3 561 556,12 UAH
UA-2022-08-18-010853-a db1ff78e84c949919ff35e7a6fce9b28
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Омелянчук

+380636519025 s.omelianchuk@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Сергій Омелянчук
+380636519025
s.omelianchuk@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2022 21:32
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2022 12:00
Очікувана вартість: 3 561 556,12 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 807,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Спрощена закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
58 одиниця
Двошаровий судинний протез з дакрону або політетрафторетилену (ПТФЕ), довжина 70 см, діаметр 6 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2022
ДК 021:2015: 33184200-5 — Судинні протези
НК 024:2019: 35281 — Протез кровоносної судини синтетичний

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акту приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2 Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до Продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може здійснюватись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2022 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 3 338 422,00
UAH
3 338 422,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 вересня 2022 11:14
Електронний підпис
06 вересня 2022 11:11
Документи переможця.pdf
26 серпня 2022 13:54
Електронний підпис
26 серпня 2022 13:52
7.2. Етикетка.pdf
26 серпня 2022 13:52
6.3 Гарантійний лист.pdf
26 серпня 2022 13:52
7.3.1. Буклет.pdf
26 серпня 2022 13:52
8. Довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 3 338 422,00
UAH
05 вересня 2022 18:19

Документи

05 вересня 2022 18:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2022 18:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
3 338 422,00
UAH
Документи

Документи

05 вересня 2022 18:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2023 10:15
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2022 12:49
ДУ № 2 до Дог. 09_345-09_2022 від 16.09.2022.pdf зміни до договору
25 жовтня 2022 12:36
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2022 13:18
ДУ1, Дог. 345.pdf зміни до договору
30 вересня 2022 19:11
Електронний підпис укладений
21 вересня 2022 12:53
Договір 09-345-09-2022 Людмила Фарм.pdf укладений
21 вересня 2022 10:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 3.4.1., 3.6, 10.3, 15.7 Договору, на підставі наданого ПОСТАЧАЛЬНИКОМ вмотивованого звернення про проведення попередної оплати №455-1/22 від 26.09.2022 року, та банківської гарантії №16-001-22100-2022 від 26.09.2022 року Замовником проводиться попередня оплата в розмірі 100 (ста) відсотків від ціни продукції, вказаної у Специфікації (Додаток №1 до Договору), на підставі оригіналу рахунку-фактури.Примітка: закупівля здійснювалась відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169. Відповідно до абзацу першого підпункту 1 пункту 1 Постанови в умовах воєнного стану оборонні та публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель, визначених Законами України “Про публічні закупівлі” та “Про оборонні закупівлі”. закупівля здійснювалась відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169. Підстава "покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю" обрана у зв'язку із відсутністю в електронній системі підстави, яка відповідала би предмету додаткової годи.
Номер договору про закупівлю: 09/345-09/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/345-09/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2022 — 28 березня 2023
Сума оплати за договором: 3 338 422,00
UAH