Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки і відновлення картриджів, принтерів, багатофункціональних пристроїв, копіювально-розмножувальної техніки: Послуги з заправки картриджа матричного – 8 послуг, код ДК 021:2015: 50313000-2; Послуги з заправки монохромного картриджа лазерного принтера – 240 послуг, код ДК 021:2015: 50313000-2; Послуги з відновлення монохромного картриджа лазерного принтера – 80 послуг, код ДК 021:2015: 50313000-2; Послуги з заправки монохромного картриджа лазерного пристрою багатофункціонального – 150 послуг, код ДК 021:2015: 50313000-2; Послуги з відновлення монохромного картриджа лазерного пристрою багатофункціонального – 41 послуга, код ДК 021:2015: 50313000-2. Код ДК 021:2015: 50310000-1 – «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
Очікувана вартість
81 456,00 UAH
UA-2022-08-18-008846-a 8b249f303f59436ba1a030f3ede9951a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Оксана Сергіївна

380567933546 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108
Контактна особа: Олійник Оксана Сергіївна
380567933546
o.olijnyk@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2022 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2022 17:00
Початок аукціону: 01 вересня 2022 15:22
Очікувана вартість: 81 456,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,61%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Категорія замовника:юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 3,4 Вимог до предмету закупівлі. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
519 послуга
Послуги з заправки і відновлення картриджів, принтерів, багатофункціональних пристроїв, копіювально-розмножувальної техніки:
Послуги з заправки картриджа матричного – 8 послуг, код ДК 021:2015: 50313000-2;
Послуги з заправки монохромного картриджа лазерного принтера – 240 послуг,
код ДК 021:2015: 50313000-2;
Послуги з відновлення монохромного картриджа лазерного принтера – 80 послуг,
код ДК 021:2015: 50313000-2;
Послуги з заправки монохромного картриджа лазерного пристрою багатофункціонального – 150 послуг, код ДК 021:2015: 50313000-2;
Послуги з відновлення монохромного картриджа лазерного пристрою багатофункціонального – 41 послуга, код ДК 021:2015: 50313000-2.
Код ДК 021:2015: 50310000-1 – «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати: Для контрагентів-платників ПДВ, – розрахунок за кожну партію наданих Виконавцем послуг здійснюється Замовником по факту надання послуг на підставі підписаних актів здачі-приймання наданих послуг, на 20-й банківський день з дати реєстрації податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Для контрагентів, які не є платниками ПДВ, – розрахунок за кожну партію наданих Виконавцем послуг здійснюється Замовником по факту надання послуг,на 20-й банківський деньвід дати надання послуг за умови наявності належним чином оформленого акту здачі-приймання наданих послуг. Датою надання послуг вважається дата підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2022 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2022 15:52
спрощена закупівля.docx
18 серпня 2022 15:52
Додаток 3.docx
18 серпня 2022 15:52
Додаток 2.docx
18 серпня 2022 15:52
Додаток 1.docx
18 серпня 2022 15:52
Додаток 4.docx
18 серпня 2022 15:52
Додаток 5.docx
23 серпня 2022 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2022 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2022 15:52
спрощена закупівля.docx
18 серпня 2022 15:52
Додаток 3.docx
18 серпня 2022 15:52
Додаток 2.docx
18 серпня 2022 15:52
Додаток 1.docx
18 серпня 2022 15:52
Додаток 4.docx
18 серпня 2022 15:52
Додаток 5.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-18-008846-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СІНТ-КРИВИЙ РІГ", Код ЄДРПОУ:32264226
Дата подання: 23 серпня 2022 12:08
Виключення деякіх пунктів в додатку 3
Прошу Вас виключити в додатку 3 починаючі з п.4 по п.8 , як такі , що сформульовані невірно, чи не мають жодного відношення до предмета закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 серпня 2022 16:28
У відповідь на вимогу UA-2022-08-18-008846-а.а1 до закупівлі Послуги з заправки і відновлення картриджів, принтерів, багатофункціональних пристроїв, копіювально-розмножувальної техніки: послуги з заправки картриджа матричного – 8 послуг, код ДК 021:2015: 50313000-2; послуги з заправки монохромного картриджа лазерного принтера – 240 послуг, код ДК 021:2015: 50313000-2; послуги з відновлення монохромного картриджа лазерного принтера – 80 послуг, код ДК 021:2015: 50313000-2; послуги з заправки монохромного картриджа лазерного пристрою багатофункціонального – 150 послуг, код ДК 021:2015: 50313000-2; послуги з відновлення монохромного картриджа лазерного пристрою багатофункціонального – 41 послуга, код ДК 021:2015: 50313000-2. Код ДК 021:2015: 50310000-1 – «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки», номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2022-08-18-008846-а (номер процедури на електронному майданчику SmartTender.biz №17496214), очікувана вартість закупівлі 81456,00 грн. з ПДВ повідомляємо

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2022 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
БРАГА ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ 65 300,00
UAH з ПДВ
65 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП РЕШЕТНЯК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 79 600,00
UAH з ПДВ
72 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 79 418,10
UAH з ПДВ
78 918,06
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2022 13:57
Електронний підпис
31 серпня 2022 13:55
Тендерна пропозиція.pdf
31 серпня 2022 13:55
Довідка 2.7 про санкції.pdf
31 серпня 2022 13:55
Довідка 2.8 про досвід.pdf
31 серпня 2022 13:55
Довідка 3.3 обладнання.pdf
31 серпня 2022 13:55
Довідка 3.4 про тонер.pdf
31 серпня 2022 13:55
Довідка 3.8 SES-2021-0625-2_14001.pdf
31 серпня 2022 13:55
Довідка 3.7 SES-2021-0625-1_9001.pdf
31 серпня 2022 13:55
Проєкт Договору.pdf
31 серпня 2022 13:55
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

31 серпня 2022 16:58
Електронний підпис
31 серпня 2022 16:57
233_Цінова пропозиція.pdf
31 серпня 2022 16:57
Довідки.pdf
31 серпня 2022 16:57
Витяг Податкова.pdf
31 серпня 2022 16:57
Свідоцтво.pdf
31 серпня 2022 16:57
Витяг ЄДРПОУ.pdf
31 серпня 2022 16:57
Паспорт та ІПН.pdf
31 серпня 2022 16:57
проект Договору.pdf
31 серпня 2022 16:57
232_Тех. вимоги.pdf

Публічні документи

31 серпня 2022 16:45
Електронний підпис
31 серпня 2022 16:43
Витяг ЄДР 18.01.22.pdf.p7s
31 серпня 2022 16:43
Довідки з банків.pdf.p7s
31 серпня 2022 16:43
Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
31 серпня 2022 16:43
Авторизація СЦ (1).pdf.p7s
31 серпня 2022 16:43
Авторизація СЦ.pdf.p7s
31 серпня 2022 16:43
Висновки СЕЕ.pdf.p7s
31 серпня 2022 16:43
ТУ на заправку+зміни.pdf.p7s
31 серпня 2022 16:43
Довідка з ЄДРПОУ.pdf.p7s
31 серпня 2022 16:43
Статут В.М..pdf.p7s
31 серпня 2022 16:43
Витяг з ПДВ новий.pdf.p7s
31 серпня 2022 16:43
Аналогічні договори.pdf.p7s
31 серпня 2022 16:42
ISO 9001 14001 pech4.pdf
31 серпня 2022 16:42
ТУ на заправку+зміни.pdf
31 серпня 2022 16:41
Висновки СЕЕ.pdf
31 серпня 2022 16:41
Інформація по 17 статті.pdf
31 серпня 2022 16:40
Статут В.М..pdf
31 серпня 2022 16:40
Аналогічні договори.pdf
31 серпня 2022 16:40
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
31 серпня 2022 16:40
Паспорт та код Будаєв.pdf
31 серпня 2022 16:40
Свідоцтво ПДВ.pdf
31 серпня 2022 16:40
Довідки з банків.pdf
31 серпня 2022 16:40
КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ.pdf
31 серпня 2022 16:39
Авторизація СЦ (1).pdf
31 серпня 2022 16:39
Авторизація СЦ.pdf
31 серпня 2022 16:39
Витяг ЄДР 18.01.22.pdf
31 серпня 2022 16:39
Витяг з ПДВ новий.pdf
31 серпня 2022 16:39
ТЕХНІЧНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

БРАГА ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ

ФОП РЕШЕТНЯК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БРАГА ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#3309003570
Переможець 65 300,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2022 11:04

Документи

06 вересня 2022 11:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2022 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
БРАГА ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#3309003570
65 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 вересня 2022 11:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 лютого 2023 10:24
22341.jpeg укладений
13 лютого 2023 10:23
Електронний підпис укладений
26 вересня 2022 08:59
Договор ПР-В-22341 від 23.09.2022029.pdf укладений
26 вересня 2022 08:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 24 550,00
UAH