Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Тонкостінний судинний протез (ТСП) з е-ПТФЕ з манжетою, довжина 50 см, діаметр 7 мм)
Очікувана вартість
616 166,07 UAH
UA-2022-08-18-005716-a 16e88ca2a8dd424e95ceea12b40dd25f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артур Шавалєєв

+380636519025 a.shavalieiev@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Артур Шавалєєв
+380636519025
a.shavalieiev@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2022 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2022 12:00
Очікувана вартість: 616 166,07 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 080,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Спрощена закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39 одиниця
Тонкостінний судинний протез (ТСП) з е-ПТФЕ з манжетою, довжина 50 см, діаметр 7 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2022
ДК 021:2015: 33184200-5 — Судинні протези
НК 024:2019: 35281 — Протез кровоносної судини синтетичний

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2 Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до Продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може здійснюватись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2022 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 586 139,58
UAH
586 139,58
UAH
Документи

Публічні документи

06 вересня 2022 12:09
Електронний підпис
06 вересня 2022 11:27
Документи переможця.pdf
25 серпня 2022 16:28
Електронний підпис
25 серпня 2022 16:13
7.3.1. Буклет.pdf
25 серпня 2022 16:13
7.2. Етикетка.pdf
25 серпня 2022 16:13
8. Довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 586 139,58
UAH
05 вересня 2022 18:16

Документи

05 вересня 2022 18:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2022 18:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
586 139,58
UAH
Документи

Документи

05 вересня 2022 18:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 листопада 2023 12:58
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2022 11:13
ДУ № 2 до Дог. № 09_334-09_2022 від 15.09.2022 (1).pdf зміни до договору
26 жовтня 2022 10:53
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2022 13:01
ДУ1, Дог.334 (1).pdf зміни до договору
03 жовтня 2022 12:47
Електронний підпис укладений
19 вересня 2022 17:38
Договір 334 від 15.09.22.pdf укладений
19 вересня 2022 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 3.4.1., 3.6., 10.3, 15.7 Договору, на підставі наданого ПОСТАЧАЛЬНИКОМ вмотивованого звернення про проведення попередньої оплати №455-1/22 від 26.09.2022 р. та банківської гарантії №16-001-22096-2022 від 26.09.2022 ЗАМОВНИКОМ проводиться попередня оплата в розмірі 100 (сто) відсотків від ціни продукції, вказаної у Специфікації (Додаток № 1 до Договору), на підставі оригіналу рахунку-фактури. Примітка: закупівля здійснювалась відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 (зі змінами). Підстава "покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю" обрана з технічних причин з метою здійснення оприлюднення інформації в системі у зв'язку із відсутністю в електронній системі підстави, яка відповідала б предмету додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 09/334-09/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктами 4.2., 10.2., 10.3., 15.7. Договору, з урахуванням листа постачальника про продовження співпраці Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань щодо передачі товару.
Номер договору про закупівлю: 09/334-09/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2022 — 16 листопада 2023
Сума оплати за договором: 586 139,58
UAH