Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Тканний судинний протез (ТСП) з поліестеру, вкритий бичачим колагеном або желатиновим покриттям, довжина не менше 12,5—25 см, діаметр 16 мм)
Очікувана вартість
93 255,90 UAH
UA-2022-08-18-003898-a 843d17758dff41ad87d42a314bd4d1b0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артур Шавалєєв

+380636519025 a.shavalieiev@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Артур Шавалєєв
+380636519025
a.shavalieiev@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2022 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2022 12:00
Очікувана вартість: 93 255,90 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 466,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Спрощена закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 (зі змінами).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 одиниця
Тканний судинний протез (ТСП) з поліестеру, вкритий бичачим колагеном або желатиновим покриттям, довжина не менше 12,5—25 см, діаметр 16 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2022
ДК 021:2015: 33184200-5 — Судинні протези
НК 024:2019: 35281 — Протез кровоносної судини синтетичний

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2 Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до Продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може здійснюватись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2022 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 88 870,00
UAH
88 870,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 вересня 2022 13:45
Електронний підпис
05 вересня 2022 13:02
Документи переможця.pdf
25 серпня 2022 15:09
Електронний підпис
25 серпня 2022 14:46
8. Довідка.pdf
25 серпня 2022 14:46
7.2. Етикетка.pdf
25 серпня 2022 14:46
7.3.1. Буклет.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 88 870,00
UAH
02 вересня 2022 18:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2022 18:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
88 870,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2023 18:30
Коментар при звітуванні.docx укладений
17 березня 2023 17:51
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2022 14:25
ДУ № 2 до Дог. 09_340-09_2022 від 16.09.2022.pdf зміни до договору
25 жовтня 2022 13:19
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2022 16:36
ДУ 1, Дог. 340.pdf зміни до договору
06 жовтня 2022 16:27
Електронний підпис укладений
20 вересня 2022 10:31
Договір 09340 Людмила Фарм.pdf укладений
20 вересня 2022 10:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 3.4.1, 3.6, 10.3, 15.7 Договору, на підставі наданого Постачальником вмотивованого звернення про проведення попередньої оплати та банківської гарантії Замовником проводиться попередня оплата в розмірі 100 (ста) відсотків від ціни продукції, вказаної у Специфікації, на підставі оригіналу рахунку фактури. Примітка: закупівля здійснювалась відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169. Підстава "покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю" обрана у зв'язку із відсутністю в електронній системі підстави, яка відповідала би предмету додаткової годи.
Номер договору про закупівлю: 09/340-09/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: У п. 4.1. Договору цифри та слова "01 листопада 2022 року" замінити цифрами та словами "31 січня 2023 року"; У п. 10.1. Договору цифри та слова "31 грудня 2022 року" замінити цифрами та словами "28 лютого 2023 року ".
Номер договору про закупівлю: 09/340-09/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2022 — 28 лютого 2023
Сума оплати за договором: 88 870,00
UAH