Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (технічне переоснащення) теплового вводу житлового будинку по вул. Ковельська,73 в м. Володимир Волинської області (код 45450000-6 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
100 505,80 UAH
UA-2022-08-17-009982-a 57a1c495d993463db478306ac58a4e28
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Шостакевич

+380978007306 sklanov1985@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26120629
Місцезнаходження: 44700, Україна , Волинська обл., м. Володимир, вул. Франка Івана, 8
Контактна особа: Ольга Шостакевич
+380978007306
sklanov1985@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2022 18:37
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 100 505,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 005,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Відповідно до умов, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі, викладених в додатках до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (технічне переоснащення) теплового вводу житлового будинку по вул. Ковельська,73 в м. Володимир Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, місто Володимир, вулиця Ковельська,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно Актів приймання виконаних робіт по формі КБ-2, Довідки про вартість виконаних робіт та витрати по формі КБ-3, які складаються Підрядником в двох примірниках, протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2022 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2022 16:39
Оголошення про закупівлю (нова редакція).doc
22 серпня 2022 16:39
проект договору (нова редакція).docx
22 серпня 2022 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2022 18:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2022 16:39
Оголошення про закупівлю (нова редакція).doc
17 серпня 2022 18:37
Оголошення про закупівлю.doc
22 серпня 2022 16:39
проект договору (нова редакція).docx
17 серпня 2022 18:37
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 18 серпня 2022 16:11
Дата відповіді: 19 серпня 2022 14:58
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Які сертифікати, протоколи випробувань і т. д. маються на увазі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Роз’яснення на звернення № 1 від 18.08.2022 (час опублікування 16:11) щодо уточнення інформації про сертифікати, протоколи випробувань, тощо.
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення!
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі (номер закупівлі UA-2022-08-17-009982-a) містить перелік документів та інформації, яка вимагається від Учасників при поданні пропозиції. По даному предмету закупівлі не передбачена вимога щодо надання Учасниками сертифікатів, протоколів випробувань, маркувань.
Інформація в абзаці 3 розділу IV Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань зазначена на виконання вимог ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».

цілодобовий режим
Дата подання: 18 серпня 2022 16:15
Дата відповіді: 19 серпня 2022 14:59
Переможець має забезпечити виконання робіт в разі необхідності в цілодобовому режимі, в тому числі у вихідні та святкові дні, із дотриманням вимог чинного законодавства. Для чого вам цілодобовий режим роботи??? Внесіть зміни в документацію! Якщо в Учасника достатня кількість працівників то можна буде виконати роботи в зазначені терміни при звичайному 8ми-годинному робочому дні! Видаліть цей абсурд
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Роз’яснення на звернення № 2 від 18.08.2022 (час опублікування 16:15) щодо цілодобового режиму.

Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення!
Відповідно до вимог ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, замовником, крім обов’язкової інформації, яка визначена ч. 3 ст. 14 , може зазначатися інша інформація.
В Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (номер закупівлі UA-2022-08-17-009982-a) зазначена форма пропозиції, в якій визначені вимоги до виконання робіт, зокрема Переможець має забезпечити виконання робіт в разі необхідності в цілодобовому режимі, в тому числі у вихідні та святкові дні, із дотриманням вимог чинного законодавства.
З метою своєчасної та належної підготовки житлового будинку № 73 на вул. Ковельська у м. Володимир до цьогорічного опалювального сезону, враховуючи характер та види робіт, які будуть виконуватись в умовах воєнного стану, Замовником не виключається потреба у виконані робіт в цілодобовому режимі, в разі необхідності, із дотриманням вимог чинного законодавства.
Враховуючи зазначене, Замовник залишає Додаток № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (номер закупівлі UA-2022-08-17-009982-a) без змін.
Проект Договору
Дата подання: 22 серпня 2022 11:22
Дата відповіді: 22 серпня 2022 16:47
п.10.3 Проекту договору є незакінчений. Внесіть відповідні зміни, будь ласка.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення! У звязку з допущеною технічною помилкою в тексті Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (номер закупівлі UA-2022-08-17-009982-a), до оголошення про проведення спрощеної закупівлі внесені зміни, додаток № 4 викладений в новій редакції, строк подання пропозицій продовжений.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДИМИРТЕПЛО" ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 100 504,00
UAH з ПДВ
100 504,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2022 11:57
Електронний підпис
29 серпня 2022 17:12
Електронний підпис
29 серпня 2022 17:11
Розпорядження.pdf
29 серпня 2022 16:54
Електронний підпис
29 серпня 2022 16:47
1.Цінова пропозиція.pdf
29 серпня 2022 16:47
Повідомлення.PDF
29 серпня 2022 16:47
Виписка.PDF
29 серпня 2022 16:47
Рішення 7.PDF
29 серпня 2022 16:47
8.Витяг ПДВ.pdf
29 серпня 2022 16:47
6.Право підпису.pdf
29 серпня 2022 16:47
Опис.pdf
29 серпня 2022 16:47
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ !.pdf
29 серпня 2022 16:47
7. Загальні відомості.pdf
29 серпня 2022 16:47
6.3. Контракт.pdf
29 серпня 2022 16:47
6.4. Статут.PDF
29 серпня 2022 16:47
Рішення 8.PDF
29 серпня 2022 16:47
6.1. Наказ.pdf
29 серпня 2022 16:47
14. Декларація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДИМИРТЕПЛО" ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДИМИРТЕПЛО" ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#05384488
Переможець 100 504,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2022 09:56

Документи

06 вересня 2022 09:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2022 09:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДИМИРТЕПЛО" ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#05384488
100 504,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 вересня 2022 09:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 09:05
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2022 15:38
додаткова угода № 2 до Договору № 73.pdf зміни до договору
14 листопада 2022 11:29
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2022 16:17
додаткова угода № 1 до договору № 73.pdf зміни до договору
19 жовтня 2022 16:14
Електронний підпис укладений
07 вересня 2022 15:40
договір № 73.pdf укладений
07 вересня 2022 15:40
договір № 73.pdf укладений
07 вересня 2022 15:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до додаткової угоди № 1 (термін виконання робіт - до 30.10.2022)
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до додаткової угоди № 2 від 14.11.2022 року
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 86 475,10
UAH (в тому числі ПДВ 14 412,52 UAH)