Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування копіювально-розмножувальної техніки, заправка та відновлення картриджів
Очікувана вартість
36 630,00 UAH
UA-2022-08-16-007445-a 70a61c05ca4d4ce3bcc26530bb7af9cd
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Федорченко

+380443096911 elena@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Олена Федорченко
+380443096911
elena@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2022 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 36 630,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 366,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, та проект договору зазначено у завантаженому окремим файлом додатку до оголошення про проведення спрощеної закупівл
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування копіювально-розмножувальної техніки, заправка та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за наданні Виконавцем послуги проводяться Споживачем після підписання акту здачі-приймання наданих послуг на 45 (сорок п'ятий) банківський день з дати реєстрації податкової накладної. Для неплатників ПДВ оплата здійснюється по факту наданих послуг шляхом перерахування Виконавцю коштів на 45 (сорок п’ятий) ) банківський день після підписання акту приймання - передачі наданих Послуг та затверджених фактичних калькуляцій на надані Послуги. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2022 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2022 15:30
Документація спрощ. ПОСЛУГИ з забезп..docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ"Сервісний Центр"Принт" 36 630,00
UAH
36 630,00
UAH
Документи

Публічні документи

24 серпня 2022 21:58
Виписка1СЦ.pdf
24 серпня 2022 21:58
Додаток 1.pdf
24 серпня 2022 21:58
Додаток 3.pdf
24 серпня 2022 21:58
Витяг з нал..pdf
24 серпня 2022 21:58
Додаток 2.pdf
24 серпня 2022 21:58
Додаток 5.pdf
24 серпня 2022 21:58
Додаток 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ"Сервісний Центр"Принт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ"Сервісний Центр"Принт"
#39664764
Відхилено 36 630,00
UAH
25 серпня 2022 12:59

Документи

25 серпня 2022 12:59
Електронний підпис
25 серпня 2022 12:58
ПР відх. Принт.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій