Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки та відновлення картриджів, ДК 021:2015:50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки"
Очікувана вартість
33 600,00 UAH
UA-2022-08-16-007428-a c3ae44d3fb7d4ea897be0846ad41a21e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назаренко Жанна

380444264400 it_ocnap@kyivcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 серпня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління (Центр) надання адміністративних послуг Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 42436885
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, вул. Маршала Тимошенка, буд.16
Контактна особа: Назаренко Жанна
380444264400
it_ocnap@kyivcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210 послуга
Послуги з заправки та відновлення картриджів, ДК 021:2015:50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, буд.16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 серпня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

16 серпня 2022 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2022 15:30
Технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Сервісний центр "Добрий друк"
#39199520
Переможець 33 600,00
UAH
16 серпня 2022 15:38

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 09:45
Заправка картриджів.pdf укладений
03 січня 2023 09:44
Договір №3 від 16.08.2022.pdf укладений
16 серпня 2022 15:40

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з заправки та відновлення картриджів, ДК 021:2015:50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" 210 послуга 160,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 33 600,00
UAH