Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання теплової енергії за адресою: м. Житомир, майдан С. П. Корольова, 12 (ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція)
Очікувана вартість
245 586,71 UAH
UA-2022-08-16-004691-a c719e4bb765944a88a1a15371c5a8fc9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Овсієнко

+380637268471 zakupivli2@zt.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 13559341
Вебсайт: https://www.pfu.gov.ua/zt/
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. ОЛЬЖИЧА , 7
Контактна особа: Богдан Овсієнко
+380637268471
zakupivli2@zt.pfu.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до рішення 24 сесії Житомирської обласної ради VІ скликання від 27.10.2005 № 794 «Про передачу дахової котельні», експлуатаційною організацією дахової котельні, розташованої на будівлі по вул. Мала Бердичівська, 25 у м. Житомирі, визначено комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради.
Постачання теплової енергії з (автономної) дахової котельні проводиться в межах діючих мереж комунального підприємства по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради в приміщення за адресою: м. Житомир, майдан С. П. Корольова, 12, яке відповідно до свідоцтва про право власності від 03.06.2002 знаходиться на його балансі.
Розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 26.05.2017 № 189 «Про надання ліцензій на виробництво та постачання теплової енергії» комунальному підприємству по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради надані ліцензії на право провадження господарської діяльності з виробництва та постачання теплової енергії.
Враховуючи викладене та положення пункту 2 частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме відсутності конкуренції з технічних причин, вбачається за доцільне застосування переговорної процедури закупівлі послуг Головним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області у комунального підприємства по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради послуги з постачання теплової енергії за адресою: м. Житомир, майдан С. П. Корольова, 12 (ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2022 13:01
Оскарження наміру укласти договір: 27 серпня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Місцезнаходження замовника: 10003, м. Житомир, вул. Ольжича, 7.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з постачання теплової енергії за адресою: м. Житомир, майдан С. П. Корольова, 12. ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Джерело фінансування закупівлі: Бюджет Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан С. П. Корольова, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

16 серпня 2022 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2022 12:59
Рішення від 27.10.2005 № 794.pdf
16 серпня 2022 12:59
Розпорядження від 26.05.2017 № 189.pdf
16 серпня 2022 12:59
Протокол переговорів.pdf
16 серпня 2022 12:59
Свідоцтво на право власності.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради
#04011928
Переможець 245 586,71
UAH з ПДВ
16 серпня 2022 13:01

Документи

16 серпня 2022 13:01
Електронний підпис
16 серпня 2022 13:01
Протокол УО № 28.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2022 13:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради
#04011928
245 586,71
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 серпня 2022 13:01
Електронний підпис
16 серпня 2022 13:01
Протокол УО № 28.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2023 08:36
Електронний підпис укладений
31 серпня 2022 09:10
Договір № 166.pdf укладений
31 серпня 2022 09:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 145 586,71
UAH (в тому числі ПДВ 24 264,45 UAH)