Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з вивезення твердих побутових відходів за кодом ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Номенклатурна назва послуги - 90512000-9 - Послуги з перевезення сміття).
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2022-08-15-004859-a ● 1cf4fbd6de28453683e7ecd812b1c100
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДРАГНАВА" АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 22453038 |
Місцезнаходження: | 67806, Україна , Одеська обл., Одеський р-н, селище міського типу Авангард, ВУЛИЦЯ НИЖНЯ, будинок 24 |
Контактна особа: |
Дарія Мурачева +380487401665 dragnava@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2022 13:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 серпня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2022 15:37 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1100 метри кубічні
Послуги з вивезення твердих побутових відходів за кодом ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Номенклатурна назва послуги - 90512000-9 - Послуги з перевезення сміття).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2022 13:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2022 13:28 |
05 Оголошення .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
роз'яснення коремих вимог оголошення
Дата подання: 18 серпня 2022 14:53
Дата відповіді: 18 серпня 2022 17:30
Шановний Замовнику,
Пунктами 14 та 15 Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено необхідність надання учасником закупівлі «копії угоди про проведення сертифікації, технічного нагляду, організації проведення випробовувань та досліджень».
Послуга з видачі сертифікату за системою сертифікації ISO є господарською діяльністю відповідного органу сертифікації. Чинним законодавством України не передбачено вимог щодо оформлення господарської операції з видачі сертифікату чи проведення технічного нагляду шляхом оформлення угоди про проведення сертифікації, технічного нагляду, організації проведення випробовувань та досліджень. Кожен орган сертифікації самостійно визначає перелік та види документів, на підставі яких надаються послуги сертифікації, наприклад: угода, контракт, договір на виконання робіт, договір на інформаційно-консультаційні послуги та ін., або ж проводить сертифікацію та/або технічний нагляд без укладення договору (угоди),а на підставі лише письмової заявки.
У зв’язку з цим просимо Вас конкретизувати які документи має надати учасник взамін «копії угоди про проведення сертифікації, технічного нагляду, організації проведення випробовувань та досліджень», якщо сертифікація чи технічний нагляд проводились органом сертифікації на підставі заявки учасника та без укладення договору (угоди)?
Також просимо роз’яснити: угоду на організацію проведення яких випробовувань та досліджень має надати учасник? Звертаємо Вашу увагу на те, що умовами п.п.14 та 15 Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» щодо визначеного Вами переліку послуг, а не щодо товару, який може підлягати відповідних випробуванням та дослідженням та які повинні проводити акредитовані лабораторії, а не органи сертифікації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник. Надаємо відповідь на поставлене запитання.
Пунктами 14 та 15 Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено необхідність надання учасником закупівлі «копії угоди про проведення сертифікації, технічного нагляду, організації проведення випробовувань та досліджень»
Таким чином Учасник має надати документи, на підставі яких надавалися послуги сертифікації, наприклад: угода, контракт, договір на виконання робіт, договір на інформаційно-консультаційні послуги та інші. У разі якщо сертифікація та/або технічний нагляд проводились без укладення письмового договору (угоди), Учасник має надати документи що свідчать про фактичне надання відповідних послуг, а саме Акт виконаних робіт (надання послуг) з додаванням відповідного документу на підставі якого ця послуга надавалася та сплачувалася (рахунок-фактура, договір тощо).
Щодо випробовувань та досліджень які має надати учасник.
Сертифікати ISO, видаються уповноваженими органами сертифікації після проведеного аудиту господарської діяльності суб'єкта господарювання. Так, під час проведення такого аудиту органи сертифікації здійснюють перевірку документів, проводять тренінги з працівниками, здійснюють випробування та дослідження підприємства.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає вимоги щодо надання копії угоди про проведення сертифікації, технічного нагляду, організації проведення випробовувань та досліджень обгрунтованими та такими, що підлягають виконанню.
Пунктами 14 та 15 Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено необхідність надання учасником закупівлі «копії угоди про проведення сертифікації, технічного нагляду, організації проведення випробовувань та досліджень»
Таким чином Учасник має надати документи, на підставі яких надавалися послуги сертифікації, наприклад: угода, контракт, договір на виконання робіт, договір на інформаційно-консультаційні послуги та інші. У разі якщо сертифікація та/або технічний нагляд проводились без укладення письмового договору (угоди), Учасник має надати документи що свідчать про фактичне надання відповідних послуг, а саме Акт виконаних робіт (надання послуг) з додаванням відповідного документу на підставі якого ця послуга надавалася та сплачувалася (рахунок-фактура, договір тощо).
Щодо випробовувань та досліджень які має надати учасник.
Сертифікати ISO, видаються уповноваженими органами сертифікації після проведеного аудиту господарської діяльності суб'єкта господарювання. Так, під час проведення такого аудиту органи сертифікації здійснюють перевірку документів, проводять тренінги з працівниками, здійснюють випробування та дослідження підприємства.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає вимоги щодо надання копії угоди про проведення сертифікації, технічного нагляду, організації проведення випробовувань та досліджень обгрунтованими та такими, що підлягають виконанню.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-15-004859-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ГРАД-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32635131
Дата подання: 18 серпня 2022 18:40
щодо дискримінаційних умов закупівлі
Житлово-комунальним підприємством “Драгнава” Авангардівської селищної ради (надалі - Замовник) в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (надалі - Оголошення) за предметом Послуги з вивезення твердих побутових відходів за кодом ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Номенклатурна назва послуги - 90512000-9 - Послуги з перевезення сміття) встановлені дискримінаційні умови для потенційних учасників закупівлі, що є службовим зловживанням та грубою незаконною поведінкою Замовника, яка порушує основні принципи публічних закупівель.
Так, п.п. 14 та 15 Додатку 1 до Оголошення встановлено, що Учасник повинен надати Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікат відповідності ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» повинен бути чинним до кінця першого кварталу 2023 року.
Аналогічна вимога передбачена також п.11 Додатку №1 до Оголошення щодо документально підтвердити кваліфікацію працівника, що здійснює контроль технічного стану автотранспортних засобів, та кваліфікацію медичного працівника, що здійснює проведення обов’язкових передрейсових оглядів водіїв транспортних засобів шляхом надання документів (свідоцтва/сертифікати/посвідчення/тощо), які є дійсні до 30.03.2023 року.
У якості причини Ви вказуєте наступне: у разі якщо дія договору про закупівлю буде продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Вважаємо, що вищенаведені вимоги Замовника є дискримінаційними та незаконними, оскільки отримання сертифікатів за системою ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015, а також отримання свідоцтв/сертифікатів/посвідчень/тощо, які підтверджують кваліфікацію працівника, що здійснює контроль технічного стану автотранспортних засобів, та кваліфікацію медичного працівника на новий строк можливо лише після закінчення строку дії чинних дозвільних документів. Діючим законодавством України не передбачено, що дозвільний документ (сертифікат, посвідчення, свідоцтво) може бути продовжено в будь-який момент за рішенням його власника, як звичайний цивльний чи господарський договір.
Така вимога Замовника обмежує коло потенційних учасників спрощеної закупівлі, які можуть надавати послуги за предметом закупівлі якісно, ефективно та на умовах максимальної економії, та при цьому мають чинні сертифікати за системою ISO, чинні документи про відповідність працівників (сертифікати та свідоцтва) та чинні всі інші дозвільні документи, що дають законне права на надання послуг за предметом закупівлі, проте строк дії таких документів менший, ніж визначив за власним бажанням Замовник.
Ч.1. ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч.4 ст.5 цього Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Ч.4 ст.22 Закону також передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вказані дії Замовника є грубим порушення основних принципів державних закупівель та вимог статей 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також містить прямі ознаки корупційних проявів та зловживань Замовника, та є складом правопорушення, передбаченого ст.50 Закону України “Про захист економічної конкуренції” у вигляді антиконкурентних дії, обмежувальної, дискримінації діяльності, а також склад кримінальних злочинів, передбачених ст.191 Кримінального кодексу України у вигляді привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем, та злочину, передбаченого ст.364 Кримінального кодексу України у вигляді зловживання владою або службовим становищем.
Визначення Замовником конкретного строку дії дозвільних документів, сертифікатів та свідоцтв є надмірною та необґрунтованою вимогою, яка незаконно обмежує конкуренцію та позбавляє потенційних учасників можливості участі у спрощеній закупівлі. Замовник має право вимагати надання лише чинних на дачу подачі документів, а не на вигаданий ним на власний розсуд строк. Якщо ж Замовник бажає впевнитись у тому, що учасник забезпечить чинність таких документів протягом строку дії договору закупівлі та протягом строку продовження його дії на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми закупівлі, то повинен надати всім учасникам закупівлі альтернативу шляхом гарантування з боку учасників своєчасного отримання (поновлення) документів, строк дії яких спливе протягом виконання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо усунути дискримінаційні умови для проведення спрощеної закупівлі, викладені у даній вимозі, та привести умови Оголошення у відповідність з вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Так, п.п. 14 та 15 Додатку 1 до Оголошення встановлено, що Учасник повинен надати Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікат відповідності ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» повинен бути чинним до кінця першого кварталу 2023 року.
Аналогічна вимога передбачена також п.11 Додатку №1 до Оголошення щодо документально підтвердити кваліфікацію працівника, що здійснює контроль технічного стану автотранспортних засобів, та кваліфікацію медичного працівника, що здійснює проведення обов’язкових передрейсових оглядів водіїв транспортних засобів шляхом надання документів (свідоцтва/сертифікати/посвідчення/тощо), які є дійсні до 30.03.2023 року.
У якості причини Ви вказуєте наступне: у разі якщо дія договору про закупівлю буде продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Вважаємо, що вищенаведені вимоги Замовника є дискримінаційними та незаконними, оскільки отримання сертифікатів за системою ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015, а також отримання свідоцтв/сертифікатів/посвідчень/тощо, які підтверджують кваліфікацію працівника, що здійснює контроль технічного стану автотранспортних засобів, та кваліфікацію медичного працівника на новий строк можливо лише після закінчення строку дії чинних дозвільних документів. Діючим законодавством України не передбачено, що дозвільний документ (сертифікат, посвідчення, свідоцтво) може бути продовжено в будь-який момент за рішенням його власника, як звичайний цивльний чи господарський договір.
Така вимога Замовника обмежує коло потенційних учасників спрощеної закупівлі, які можуть надавати послуги за предметом закупівлі якісно, ефективно та на умовах максимальної економії, та при цьому мають чинні сертифікати за системою ISO, чинні документи про відповідність працівників (сертифікати та свідоцтва) та чинні всі інші дозвільні документи, що дають законне права на надання послуг за предметом закупівлі, проте строк дії таких документів менший, ніж визначив за власним бажанням Замовник.
Ч.1. ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч.4 ст.5 цього Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Ч.4 ст.22 Закону також передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вказані дії Замовника є грубим порушення основних принципів державних закупівель та вимог статей 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також містить прямі ознаки корупційних проявів та зловживань Замовника, та є складом правопорушення, передбаченого ст.50 Закону України “Про захист економічної конкуренції” у вигляді антиконкурентних дії, обмежувальної, дискримінації діяльності, а також склад кримінальних злочинів, передбачених ст.191 Кримінального кодексу України у вигляді привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем, та злочину, передбаченого ст.364 Кримінального кодексу України у вигляді зловживання владою або службовим становищем.
Визначення Замовником конкретного строку дії дозвільних документів, сертифікатів та свідоцтв є надмірною та необґрунтованою вимогою, яка незаконно обмежує конкуренцію та позбавляє потенційних учасників можливості участі у спрощеній закупівлі. Замовник має право вимагати надання лише чинних на дачу подачі документів, а не на вигаданий ним на власний розсуд строк. Якщо ж Замовник бажає впевнитись у тому, що учасник забезпечить чинність таких документів протягом строку дії договору закупівлі та протягом строку продовження його дії на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми закупівлі, то повинен надати всім учасникам закупівлі альтернативу шляхом гарантування з боку учасників своєчасного отримання (поновлення) документів, строк дії яких спливе протягом виконання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо усунути дискримінаційні умови для проведення спрощеної закупівлі, викладені у даній вимозі, та привести умови Оголошення у відповідність з вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 серпня 2022 23:55
Доброго дня, шановний учасник ПП "ГРАД-СЕРВІС", дякуємо Вам за вимогу, яку ви оприлюднили о 18:40 год. а також за вимогу, що була опублікована Вами під час проведення закупівлі аналогічних послуг (UA-2022-08-09-009907-a) о 22:45 год, завдяки якії Замовник вимушений був скасувати закупівлю.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 3 статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Таким чином Закон надає право замовнику самостійно вирішувати, яку інформація зазначати в оголошенні.
У зв’язку з цим вважаємо, що надання Сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікату відповідності ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління, які повинні бути чинними до кінця першого кварталу 2023 року, а також вимоги що передбачені п. 11 Додатку №1 до Оголошення щодо документально підтвердження кваліфікації працівника, яка здійснює контроль технічного стану автотранспортних засобів, та кваліфікації медичного працівника, що здійснює проведення обов’язкових передрейсових оглядів водіїв транспортних засобів шляхом надання документів (свідоцтва/сертифікати/посвідчення/тощо), які є дійсні до 30.03.2023 року є цілком обґрунтованими та такими що не підлягають виключенню.
Разом з тим, Ваша вимога нормативно не обґрунтована та не містить посилань на нормативний який, відповідно до умов якого Замовнику заборонено включати вищенаведені вимоги до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 3 статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Таким чином Закон надає право замовнику самостійно вирішувати, яку інформація зазначати в оголошенні.
У зв’язку з цим вважаємо, що надання Сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікату відповідності ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління, які повинні бути чинними до кінця першого кварталу 2023 року, а також вимоги що передбачені п. 11 Додатку №1 до Оголошення щодо документально підтвердження кваліфікації працівника, яка здійснює контроль технічного стану автотранспортних засобів, та кваліфікації медичного працівника, що здійснює проведення обов’язкових передрейсових оглядів водіїв транспортних засобів шляхом надання документів (свідоцтва/сертифікати/посвідчення/тощо), які є дійсні до 30.03.2023 року є цілком обґрунтованими та такими що не підлягають виключенню.
Разом з тим, Ваша вимога нормативно не обґрунтована та не містить посилань на нормативний який, відповідно до умов якого Замовнику заборонено включати вищенаведені вимоги до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОГРАНД 1" #39052559 |
Переможець |
99 000,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2022 10:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 09:07
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2022 09:45
|
Договор_1662449093.pdf | укладений |
06 вересня 2022 09:29
|