Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Консерви рибні
Очікувана вартість
325 000,00 UAH
UA-2022-08-15-001894-a ● 8db1ede7399240aaa6d8b84f88d8786f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ) ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 36714068 |
Місцезнаходження: | 55000, Україна , Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ, бульв. Цвіточний, 4 |
Контактна особа: |
Ірина Цибак +380508219766 kztcsoyug@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2022 10:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2022 08:41 |
Початок аукціону: | 01 вересня 2022 11:41 |
Очікувана вартість: | 325 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 625,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15240000-2: Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 штуки
Консерви рибні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55001, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, бульвар Цвіточний, 4, Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ, 55001
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15240000-2 — Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2022 14:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2022 14:34 |
ТД консерви рибні.doc |
17 серпня 2022 14:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 серпня 2022 14:34 |
ТД консерви рибні.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 17 серпня 2022 09:48
Дата відповіді: 17 серпня 2022 10:36
Шановний Замовнику! Вимога надати інформацію про виконання саме не менше двох аналоргічних договорів що укладені протягом 2019-2020 років із замовниками (контрагентами), що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого) є відверто дискримінаційною, встановленою, вочевидь, для недопущення участі у закупівлі не бажаних для Вас учасників, тобто обмежити конкуренцію. Обгрунтуйте з наданням відповідних документальних доказів необхідність наявності в учасників досвіду виконання саме не менше двох договорів, саме з замовниками (контрагентами), що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету і саме за період 2019-2020 р. і саме з інформацією у публічному доступі.
Вимагаємо виключити ці вимоги як такі, що порушують принципи публічних закупівель та вимоги Закону (ст. 5, ч. 4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі").
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Ваші зауваження будуть розглянуті.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-15-001894-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Ю.КЕЙ", Код ЄДРПОУ:37912699
Дата подання: 05 вересня 2022 17:39
Неправомірне визнання переможцем.
ФОП КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ незаконно визнаний переможцем, виходячи з наступного.
Відповідно до п. 4 розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації учасник – переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. При цьому, як вбачається з листа-пояснення № 2145 від 26.08.2022 учасник ФОП Клинчук С.В. не надає експлуатаційного дозволу. Звертаємо Вашу увагу на те, що предметом закупівлі є продукт тваринного походження (рибні консерви), а отже оператор ринку-учасник цієї закупівлі повинен мати такий дозвіл.
Згідно з п. 3.1 розділу "Оцінка тендерної пропозиції" "тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо ...3) переможець процедури закупівлі не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону."
Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ФОП Клинчук С.В. на підставі вищевказаного.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 4 розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації учасник – переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. При цьому, як вбачається з листа-пояснення № 2145 від 26.08.2022 учасник ФОП Клинчук С.В. не надає експлуатаційного дозволу. Звертаємо Вашу увагу на те, що предметом закупівлі є продукт тваринного походження (рибні консерви), а отже оператор ринку-учасник цієї закупівлі повинен мати такий дозвіл.
Згідно з п. 3.1 розділу "Оцінка тендерної пропозиції" "тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо ...3) переможець процедури закупівлі не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону."
Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ФОП Клинчук С.В. на підставі вищевказаного.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2022 12:53
Шановний учасник. Доводжу до Вашого відома, що згідно статті 23 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" (далі- Закону), експлуатаційний дозвіл повинні отримувати оператори ринку харчових продуктів, які здійснюють діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. Діяльність ФОП Клинчук С.В. пов'язана з торгівлею рибними консервами та інших продуктів тваринного походження не включає в себе ні виробництво, ні зберігання. Натомість ФОП Клинчук С.В. напряму заключає договір з виробником та відвантажує продукцію зі складу виробника на склад Замовника в день замовлення, тим самим забезпечує замовника тільки свіжою та якісною продукцією. Відповідно до п. 4 Розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації учасник-переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством при цьому, відповідно до пункту 1 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації, - "Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником". Оскільки підприємство-виробник не є учасником і взагалі не являється учасником тендерної закупівлі учасником, то експлуатаційний дозвіл виробника не надається. Таким чином не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця. Конкретно в даному випадку, доставка буде здійснюватися зі складу виробника за адресою: Миколаївська обл., м. Нова Одеса, пров. Рибний, 10, на склад Замовника за адресою: Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ бульвар, Цвіточний, 4, відстань між якими складає 80 кілометрів.
Номер вимоги: UA-2022-08-15-001894-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Ю.КЕЙ", Код ЄДРПОУ:37912699
Дата подання: 07 вересня 2022 17:09
Незаконне визнання переможцем.
Шановний Замовнику! Ваша відповідь є маніпуляцією і неправдою. Відповідно до п 1.2 таблиці у додатку 2 Ви вимагали "1.2. У складі довідки учасник повинен вказати матеріально-технічну базу, яка обов’язкова для забезпечення виконання умов договору, зокрема складське приміщення та транспортні засоби.". ФОП Клинчук С.В. своєю довідкою № 2378 від 26.08.2022 (файл "Довідка наявність МТБ") повідомив, що має у складі своєї матеріально-технічної бази складське приміщення та обладнання для зберігання продуктів харчової промисловості, орендоване. Отже цей учасник сам вказав, що здійснює зберігання продуктів.
Повторно наголошуємо на тому, що пропозиція ФОП Клинчук С.В. підлягає відхиленню.
Розгорнути
Згорнути
Повторно наголошуємо на тому, що пропозиція ФОП Клинчук С.В. підлягає відхиленню.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 вересня 2022 10:50
Шановний Учаснику!
Дякуємо Вам за уважне вивчення Тендерної документації та документації ФОП Клинчука С.В.
Відповідно до п 1.2 таблиці у додатку 2 вимагалося "1.2. У складі довідки учасник повинен вказати матеріально-технічну базу, яка обов’язкова для забезпечення виконання умов договору, зокрема складське приміщення та транспортні засоби.", яка, як Ви самі вказали, Учасником ФОП Клинчук С.В. була надана.
При більш детальному вивченні документації ФОП Клинчука С.В., Ви могли б побачити, що ФОП Клинчук С.В. має великий досвід участі у тендерних закупівлях по всій Україні, не тільки у закупівлях на продукти. Склади дійсно є, вони дійсно використовуються для зберігання продуктів харчування, але не тваринного походження, а, отже, не потребують ліцензування.
Пропозиція ФОП Клинчука С.В. є найбільш економічно вигідна, документація була подана належним чином, а, отже, немає жодних підстав для дискваліфікації Учасника. Подання вами вже другої вимоги є маніпуляцією тендерною закупівлею і рішенням Замовника, та чіплянням до видуманих фактів, що може призвести до перевитрати 24950 грн. бюджетних коштів, що ми не можемо допустити.
Натомість, у Тендерній документації в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» було вказано, що треба надати довідку про застосування заходів із захисту довкілля. Вами даний документ наданий не був. У Додатку 1 до Тендерної документації чітко вказано, що «Строк придатності до споживання товару повинен складати не менше, ніж 80 % до загального терміну придатності до споживання.». Натомість, вами був поданий примірник договору з виробником за 2020 рік, що, ніяк не відповідає зазначеній вимогі, отже, ви не в змозі виконати вимогу Додатка 1 до Тендерної документації розділу 2 «Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки:»: «1.2. При поставці товару копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару надаються на кожну партію товару (посвідчення (сертифікат, тощо) якості, або декларація виробника, де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання, або висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України).»
Дякуємо Вам за уважне вивчення Тендерної документації та документації ФОП Клинчука С.В.
Відповідно до п 1.2 таблиці у додатку 2 вимагалося "1.2. У складі довідки учасник повинен вказати матеріально-технічну базу, яка обов’язкова для забезпечення виконання умов договору, зокрема складське приміщення та транспортні засоби.", яка, як Ви самі вказали, Учасником ФОП Клинчук С.В. була надана.
При більш детальному вивченні документації ФОП Клинчука С.В., Ви могли б побачити, що ФОП Клинчук С.В. має великий досвід участі у тендерних закупівлях по всій Україні, не тільки у закупівлях на продукти. Склади дійсно є, вони дійсно використовуються для зберігання продуктів харчування, але не тваринного походження, а, отже, не потребують ліцензування.
Пропозиція ФОП Клинчука С.В. є найбільш економічно вигідна, документація була подана належним чином, а, отже, немає жодних підстав для дискваліфікації Учасника. Подання вами вже другої вимоги є маніпуляцією тендерною закупівлею і рішенням Замовника, та чіплянням до видуманих фактів, що може призвести до перевитрати 24950 грн. бюджетних коштів, що ми не можемо допустити.
Натомість, у Тендерній документації в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» було вказано, що треба надати довідку про застосування заходів із захисту довкілля. Вами даний документ наданий не був. У Додатку 1 до Тендерної документації чітко вказано, що «Строк придатності до споживання товару повинен складати не менше, ніж 80 % до загального терміну придатності до споживання.». Натомість, вами був поданий примірник договору з виробником за 2020 рік, що, ніяк не відповідає зазначеній вимогі, отже, ви не в змозі виконати вимогу Додатка 1 до Тендерної документації розділу 2 «Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки:»: «1.2. При поставці товару копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару надаються на кожну партію товару (посвідчення (сертифікат, тощо) якості, або декларація виробника, де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання, або висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України).»
Номер вимоги: UA-2022-08-15-001894-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Ю.КЕЙ", Код ЄДРПОУ:37912699
Дата подання: 12 вересня 2022 13:53
Незаконне визнання переможцем
Знову неправда з Вашого боку. До чого тут «…великий досвід участі у тендерних закупівлях по всій Україні…» та інша маячня? Ви маєте перевірити відповідність того, що Вам надав учасник тим вимогам, що Ви вказали у тендерній документації. У ній та Законі чітко вказано про документи дозвільного характеру, які повинен надати учасник. В даному випадку це експлуатаційний дозвіл, оскільки предметом закупівлі є консервована риба – продукт тваринного походження.
До чого тут ліцензування? Почитайте ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності», ЗУ «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» та ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності». Відчуйте, як то кажуть, різницю між ліцензією та дозволами!
Стосовно довідки про захисту довкілля, знову брехня й перекручування. Наразі розглядається та обговорюється пропозиція ФОП Клинчука С.В., а не пропозиція ТОВ «Ю.Кей». Будь-ласка відповідайте по суті. До того ж у нашому гарантійному листі № 08-52 від 27.08.2022 у п. 5 зазначено про застосування заходів із захисту довкілля.
Про який договір з виробником 2020 р. Ви кажете? Такий документ Вами не вимагався. Тим паче у Вас вказано «1.2. При поставці товару {ПРИ ПОСТАВЦІ !!!!!!} копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару надаються на кожну партію товару (посвідчення (сертифікат, тощо) якості, або декларація виробника, де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання, або висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України).». У нас вже відбувається поставка? Ще раз нагадуємо, що зараз обговорюються документи пропозиції ФОП Клинчука, яка вочевидь не відповідає Вашим же вимогам та вимогам Закону.
Вимагаємо скасувати рішення про визнання ФОП Клинчука С.В. переможцем та ухвалити нове рішення про відхилення його пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
До чого тут ліцензування? Почитайте ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності», ЗУ «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» та ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності». Відчуйте, як то кажуть, різницю між ліцензією та дозволами!
Стосовно довідки про захисту довкілля, знову брехня й перекручування. Наразі розглядається та обговорюється пропозиція ФОП Клинчука С.В., а не пропозиція ТОВ «Ю.Кей». Будь-ласка відповідайте по суті. До того ж у нашому гарантійному листі № 08-52 від 27.08.2022 у п. 5 зазначено про застосування заходів із захисту довкілля.
Про який договір з виробником 2020 р. Ви кажете? Такий документ Вами не вимагався. Тим паче у Вас вказано «1.2. При поставці товару {ПРИ ПОСТАВЦІ !!!!!!} копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару надаються на кожну партію товару (посвідчення (сертифікат, тощо) якості, або декларація виробника, де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання, або висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України).». У нас вже відбувається поставка? Ще раз нагадуємо, що зараз обговорюються документи пропозиції ФОП Клинчука, яка вочевидь не відповідає Вашим же вимогам та вимогам Закону.
Вимагаємо скасувати рішення про визнання ФОП Клинчука С.В. переможцем та ухвалити нове рішення про відхилення його пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 вересня 2022 16:41
Шановний учаснику! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі, яка стосується забезпечення соціально незахищених верств населення та внутрішньо переміщених осіб. Приймемо до уваги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 вересня 2022 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" |
292 000,00
UAH з ПДВ
|
292 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Ю.КЕЙ" |
316 950,00
UAH з ПДВ
|
316 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" #2604310654 |
Переможець |
292 000,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2022 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 09:01
|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2022 11:18
|
pdf24_merged - 2022-09-19T095709.077_compressed (2).pdf | укладений |
19 вересня 2022 11:17
|