Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монтаж та наладка засобів охоронно - тривожної сигналізації в дошкільних навчальних закладах (ДК 021:2015 – 45310000-3 – Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
85 300,00 UAH
UA-2022-08-15-000364-a 8999b768902f44069f8a5f079d9594a6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Петрівна Любченко

+380473324817 uomsprozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38627941
Вебсайт: http://www.osvita.smila.com
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Перемоги, 18
Контактна особа: Тетяна Петрівна Любченко
+380473324817
uomsprozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2022 09:10
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2022 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 85 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 426,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2022 р. № 723 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 169 «Про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 послуга
Монтаж та наладка засобів охоронно - тривожної сигналізації в дошкільних навчальних закладах №1, №2, №7, №11, №12, №17, №18, №19, №21, №23, №24, №26, №27, №57.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м.Сміла, вул. Перемоги, б. 18 ; вул. Соборна,107 (Управління освіти молоді та спорту підпорядковані заклади дошкільної освіти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 вересня 2022
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються по мірі надходження коштів з бюджету, відповідно та в межах виділених асигнувань і кошторисного призначення на цю закупівлю. У випадку затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2022 09:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2022 09:10
Проєкт договору на тривожну кнопку.docx
15 серпня 2022 09:10
Оголошення сигнальної кнопки (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги до учасників
Дата подання: 18 серпня 2022 12:33
Дата відповіді: 18 серпня 2022 14:17
Щодо кваліфікаційної вимоги Замовника стосовно 10. Копії сертифікатів відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, чинний на момент подання пропозиції та виконання умов договору про закупівлі повідомляємо, що на сьогоднішній день відсутні законодавчі підстави вимагати даний сертифікат. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні містить таке обладнання як: відеосповіщувачі, Прилади охоронних теле(відео)систем, Пристрої охоронних теле(відео)систем. Так як даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, отже і не підлягає обов'язковій сертифікації система відеоспостереження і відповідно послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем відеоспостереження. Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації. Крім цього ,на сьогоднішній день відсутній акредитований орган щодо видачі посвідчень про проходження навчання за напрямком «надання послуг з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В. Згідно з ч.11 ст.26 Закону України «Про публічна закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником." На підставі вищевикладеного, вимагаємо виключити дані дискримінаційні вимоги зі складу документації або не вважати за невідповідність пропозиції учасника тендерній документації у разі ненадання даного сертифікату. У разі ігнорування, звернемося у відповідні інстанції!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В оголошені про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація згідно вимог чинного законодавства.
Аналогічний досвід
Дата подання: 18 серпня 2022 12:36
Дата відповіді: 18 серпня 2022 14:20
Шановний замовник. Просимо вас поточнити, чи буде вважатися аналогічним договором, договір на послуги з монтажу системи охоронної сигналізації???
Відповідь: Доброго дня. Аналогічним договором буде вважатися, договір на послуги з монтажу системи охоронної сигналізації.
Дискримінаційні вимоги до учасників
Дата подання: 18 серпня 2022 12:40
Дата відповіді: 18 серпня 2022 14:19
Щодо кваліфікаційної вимоги Замовника стосовно наявності в Учасника 10. Копії сертифікатів відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, чинний на момент подання пропозиції та виконання умов договору про закупівлі та Учасник має надати копії посвідченнь про проходження навчання за напрямками: - «надання послуг з монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В»; повідомляємо, що на сьогоднішній день відсутні законодавчі підстави вимагати даний сертифікат. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні містить таке обладнання як: відеосповіщувачі, Прилади охоронних теле(відео)систем, Пристрої охоронних теле(відео)систем. Так як даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, отже і не підлягає обов'язковій сертифікації система відеоспостереження і відповідно послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем відеоспостереження. Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації. Крім цього ,на сьогоднішній день відсутній акредитований орган щодо видачі посвідчень про проходження навчання за напрямком «надання послуг з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В. Згідно з ч.11 ст.26 Закону України «Про публічна закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником." На підставі вищевикладеного, вимагаємо виключити дані дискримінаційні вимоги зі складу тендерної документації або не вважати за невідповідність пропозиції учасника тендерній документації у разі ненадання даного сертифікату та посвідчень. У разі ігнорування звернемося у відповідні інстанції
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В оголошені про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація згідно вимог чинного законодавства.
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ ТА ПУРУШЕННЯ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ
Дата подання: 19 серпня 2022 10:30
Дата відповіді: 19 серпня 2022 11:03
Щодо кваліфікаційної вимоги Замовника стосовно наявності в Учасника 10. Копії сертифікатів відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, чинний на момент подання пропозиції та виконання умов договору про закупівлі та Учасник має надати копії посвідченнь про проходження навчання за напрямками: - «надання послуг з монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В»; повідомляємо, що на сьогоднішній день відсутні законодавчі підстави вимагати даний сертифікат. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні містить таке обладнання як: відеосповіщувачі, Прилади охоронних теле(відео)систем, Пристрої охоронних теле(відео)систем. Так як даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, отже і не підлягає обов'язковій сертифікації система відеоспостереження і відповідно послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем відеоспостереження. Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації. Крім цього ,на сьогоднішній день відсутній акредитований орган щодо видачі посвідчень про проходження навчання за напрямком «надання послуг з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В. Згідно з ч.11 ст.26 Закону України «Про публічна закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником." На підставі вищевикладеного, вимагаємо виключити дані дискримінаційні вимоги зі складу тендерної документації або не вважати за невідповідність пропозиції учасника тендерній документації у разі ненадання даного сертифікату та посвідчень. У разі ігнорування звернемося у відповідні інстанції. Шановний замовник. ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ ТА НЕ ПОРУШУВАТИ ЧИННЕ ЗАКОНОДАВСТВО УКРАЇНИ!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В оголошені про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація згідно вимог чинного законодавства.
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ ТА ПУРУШЕННЯ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ
Дата подання: 19 серпня 2022 11:56
Дата відповіді: 19 серпня 2022 12:09
Щодо кваліфікаційної вимоги Замовника стосовно наявності в Учасника 10. Копії сертифікатів відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, чинний на момент подання пропозиції та виконання умов договору про закупівлі та Учасник має надати копії посвідченнь про проходження навчання за напрямками: - «надання послуг з монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В»; повідомляємо, що на сьогоднішній день відсутні законодавчі підстави вимагати даний сертифікат. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні містить таке обладнання як: відеосповіщувачі, Прилади охоронних теле(відео)систем, Пристрої охоронних теле(відео)систем. Так як даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, отже і не підлягає обов'язковій сертифікації система відеоспостереження і відповідно послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем відеоспостереження. Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації. Крім цього ,на сьогоднішній день відсутній акредитований орган щодо видачі посвідчень про проходження навчання за напрямком «надання послуг з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В. Згідно з ч.11 ст.26 Закону України «Про публічна закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником." На підставі вищевикладеного, вимагаємо виключити дані дискримінаційні вимоги зі складу тендерної документації або не вважати за невідповідність пропозиції учасника тендерній документації у разі ненадання даного сертифікату та посвідчень. У разі ігнорування звернемося у відповідні інстанції. Шановний замовник. ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ ТА НЕ ПОРУШУВАТИ ЧИННЕ ЗАКОНОДАВСТВО УКРАЇНИ!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В оголошені про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація згідно вимог чинного законодавства.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-15-000364-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БЕЗПЕКА ДОМУ", Код ЄДРПОУ:43200107
Дата подання: 19 серпня 2022 10:30
ПОРУШЕННЯ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ
Щодо кваліфікаційної вимоги Замовника стосовно наявності в Учасника 10. Копії сертифікатів відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, чинний на момент подання пропозиції та виконання умов договору про закупівлі та Учасник має надати копії посвідченнь про проходження навчання за напрямками: - «надання послуг з монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В»; повідомляємо, що на сьогоднішній день відсутні законодавчі підстави вимагати даний сертифікат. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні містить таке обладнання як: відеосповіщувачі, Прилади охоронних теле(відео)систем, Пристрої охоронних теле(відео)систем. Так як даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, отже і не підлягає обов'язковій сертифікації система відеоспостереження і відповідно послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем відеоспостереження. Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації. Крім цього ,на сьогоднішній день відсутній акредитований орган щодо видачі посвідчень про проходження навчання за напрямком «надання послуг з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В. Згідно з ч.11 ст.26 Закону України «Про публічна закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником." На підставі вищевикладеного, вимагаємо виключити дані дискримінаційні вимоги зі складу тендерної документації або не вважати за невідповідність пропозиції учасника тендерній документації у разі ненадання даного сертифікату та посвідчень. У разі ігнорування звернемося у відповідні інстанції.


Шановний замовник. ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ ТА НЕ ПОРУШУВАТИ ЧИННЕ ЗАКОНОДАВСТВО УКРАЇНИ!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 серпня 2022 12:41
Повідомляємо, що Замовник може вимагати до оголошення іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої вважає за необхідною.

Додатково повідомляємо, що закупівля "Монтаж та наладка засобів охоронно - тривожної сигналізації в дошкільних навчальних закладах (ДК 021:2015 – 45310000-3 – Електромонтажні роботи) оголошена як спрощена закупівля.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Управління поліції охорони в Черкаській області 85 278,48
UAH з ПДВ
85 278,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2022 15:14
Електронний підпис
23 серпня 2022 15:13
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
23 серпня 2022 15:13
Витяг з ЄДР.pdf
23 серпня 2022 15:13
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
23 серпня 2022 15:13
Довіреність Щербина.pdf
23 серпня 2022 15:13
Ліцензія.pdf
23 серпня 2022 15:13
Положення.pdf
23 серпня 2022 15:13
аналогічний договір.pdf
23 серпня 2022 15:13
лист згода на обробку.pdf
23 серпня 2022 15:13
лист-відгук.pdf
23 серпня 2022 15:13
проект договору.pdf
23 серпня 2022 15:13
тендерна пропозиція.pdf
23 серпня 2022 15:13
інформація по ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Управління поліції охорони в Черкаській області

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Управління поліції охорони в Черкаській області
#40109037
Переможець 85 278,48
UAH з ПДВ
25 серпня 2022 09:42

Документи

25 серпня 2022 09:42
Електронний підпис
25 серпня 2022 09:41
Протокол №65.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2022 09:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони в Черкаській області
#40109037
85 278,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 серпня 2022 09:42
Електронний підпис
25 серпня 2022 09:41
Протокол №65.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 12:43
Електронний підпис укладений
12 вересня 2022 12:55
Додатки до Договору №250.pdf укладений
12 вересня 2022 12:55
Договір №250.pdf укладений
12 вересня 2022 12:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 85 278,48
UAH (в тому числі ПДВ 14 213,08 UAH)