Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо: свинина (м’якоть) охолоджена, курятина (філе охолоджене), тушка куриці охолоджена (код за ДК 021:2015 - 15110000-2 - М’ясо).
Очікувана вартість
199 850,00 UAH
UA-2022-08-12-008817-a e8789135f41347f5a318aa3a5779ac33
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Подрєз

+380969586381 byxgalter9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РОМЕНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) №9 "ФІАЛКА" РОМЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 34608160
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., м. Ромни, вул. Гетьмана Мазепи, буд. 55
Контактна особа: Наталія Подрєз
+380969586381
byxgalter9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2022 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 199 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кілограм
М'ясо свинина (м’якоть охолоджена).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, м.Ромни, вул. Гетьмана Мазепи, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина
390 кілограм
М'ясо курятини (філе охолоджене).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, м.Ромни, вул. Гетьмана Мазепи, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
550 кілограм
М'ясо курятини (тушка куриці охолоджена).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, м.Ромни, вул. Гетьмана Мазепи, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлені продукти харчування проводиться за наявності бюджетного фінансування протягом 30 календарних днів після фактичного отримання всієї партії (частини) Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі продуктів харчування на свій реєстраційний рахунок., згідно умов зазначених в договорі. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2022 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2022 16:51
ОГОЛОШЕННЯ М'ЯСО 2022.doc
12 серпня 2022 16:51
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ М'ЯСО 2022.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Коваль Віктор Іванович 199 000,00
UAH з ПДВ
199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2022 12:23
Електронний підпис
19 серпня 2022 12:22
НАССР копія.pdf
19 серпня 2022 12:22
НАССР.pdf
19 серпня 2022 12:22
акт.pdf
19 серпня 2022 12:22
аналог.договора.pdf
19 серпня 2022 12:22
виробник.pdf
19 серпня 2022 12:22
відсутн.ліцензії.pdf
19 серпня 2022 12:22
гарант.лист.pdf
19 серпня 2022 12:22
довкілля.pdf
19 серпня 2022 12:22
додаток 2.pdf
19 серпня 2022 12:22
додаток 3.pdf
19 серпня 2022 12:22
додаток 4.pdf
19 серпня 2022 12:22
експертні звіти.pdf
19 серпня 2022 12:22
експл.дозвіл потужн..pdf
19 серпня 2022 12:22
згода.pdf
19 серпня 2022 12:22
контактні дані.pdf
19 серпня 2022 12:22
мед.книжка_ інше.pdf
19 серпня 2022 12:22
обладнання.pdf
19 серпня 2022 12:22
паспорт_ код.pdf
19 серпня 2022 12:22
печатка.pdf
19 серпня 2022 12:22
потужності копія.pdf
19 серпня 2022 12:22
потужності.pdf
19 серпня 2022 12:22
право власності.pdf
19 серпня 2022 12:22
працівники.pdf
19 серпня 2022 12:22
підпис.pdf
19 серпня 2022 12:22
санстанція доки.pdf
19 серпня 2022 12:22
свідоцтво_ витяг.pdf
19 серпня 2022 12:22
статут.pdf
19 серпня 2022 12:22
якість товару.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Коваль Віктор Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Коваль Віктор Іванович
#2077404053
Переможець 199 000,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2022 11:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2022 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Коваль Віктор Іванович
#2077404053
199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2023 20:22
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2023 16:22
Додаткова угода №4 (м'ясо).pdf зміни до договору
30 січня 2023 16:06
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 11:05
Додаткова угода №3 (м'ясо).pdf зміни до договору
03 січня 2023 11:01
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 17:53
Додаткова угода №2 (м'ясо).pdf зміни до договору
28 грудня 2022 17:51
Додаткова угода (м'ясо).pdf зміни до договору
28 грудня 2022 17:45
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2022 17:38
Додаткова угода №1 (м'ясо).pdf зміни до договору
02 грудня 2022 17:31
Електронний підпис укладений
29 серпня 2022 11:08
ДОГОВІР №15 М'ЯСО 2022.pdf укладений
29 серпня 2022 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною ціни за одиницю товару та відповідно до листа ФОП Коваль В.І., згідно п. 9.5 (п.п. 2) та п.9.6 Договору про закупівлю товарів за державні кошти від 26.08.2022р. №15, сторони дійшли згоди: 1. Залишити пункт 1.2. Договору в такій редакції: «1.2. Сума договору становить 199000,00 грн. (сто дев’яносто дев’ять тисяч гривень 00 коп.), без ПДВ». 2. Викласти у новій редакції Специфікацію до Договору у Додатку № 1 до Додаткової угоди № 1. 3. Усі інші умови Договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують виконання за ними своїх зобов’язань з урахуванням особливостей, передбачених цією Додатковою угодою. 4. Додаткова угода складена у двох автентичних примірниках, по одному для кожної Сторони, які мають однакову юридичну силу, є невід’ємною частиною Договору та набуває чинності з моменту її підписання.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.1.2. Договору від 26.08.2022 року №15 про закупівлю товарів за державні кошти та викласти в наступній редакції: "п.1.2. Сума договору становить 125100,00 грн. (сто двадцять п'ять тисяч сто гривень 00 коп.), без ПДВ".
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились продовжити дію Договору № 15 від 26.08.2022 року (далі — Договір) та викласти пункт 9.1. Договору в такій редакції: « 9.1. Цей договір набирає чинності і діє в частині постачання товару з моменту його підписання обома сторонами та скріплення їх підписів печатками (за наявності) до 31.03.2023 року включно, а в частині проведення розрахунків — до повного виконання договірних зобов'язань».
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна сума вартості Договору на момент підписання даної угоди з усіма змінами становить 125100 грн. 00 коп. (сто двадцять п'ять тисяч сто гривень 00 копійок), без ПДВ. Відповідно до затверджених видатків на 2023 рік 20 % від суми договору про закупівлю складає 25020 грн. 00 коп. (двадцять п'ять тисяч двадцять гривень 00 копійок), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2022 — 31 березня 2023
Сума оплати за договором: 150 120,00
UAH