Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) : 03110000-5 СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКІ КУЛЬТУРИ, ПРОДУКЦІЯ ТОВАРНОГО САДІВНИЦТВА ТА РОСЛИННИЦТВА ( СІНО , СОЛОМА )
Очікувана вартість
68 000,00 UAH
UA-2022-08-12-001525-a 264044d34eb04e41885ff0a14936c1b1
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

РУДАКЕВИЧ РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ

0473320847 sdbi40@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Смілянський дитячий будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189765
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., Сміла, осавули Василя Бурки,40
Контактна особа: РУДАКЕВИЧ РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ
0473320847
sdbi40@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2022 10:12
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 68 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03110000-5: Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва


ДК 021:2015 (CPV) : 03110000-5 СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКІ КУЛЬТУРИ, ПРОДУКЦІЯ ТОВАРНОГО САДІВНИЦТВА ТА РОСЛИННИЦТВА ( СІНО , СОЛОМА ). Кількість: 1. СІНО - 8000 кг.; 2. СОЛОМА - 8000 кг.
*Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету .
*категорія: п.3 ч.4 ст.2 Закону
*місцезнаходження : вул.Осавули Василя Бурки, 40 м.Сміла, Черкаська область, поштовий індекс: 20700
*Єдиним критерієм оцінки пропозицій за результатами застосування електронного аукціону є «Ціна", (питома вага критерію - 100%) .
*Розмір та умови надання забезпечення пропозицій: не вимагається.
*Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
*Крок зниження ставки, грн.: 0,5% від очікуваної вартості, що відповідає п.13 ч.3 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі".
*Мова складання документів – українська
*Інформація про валюту, у якій повинна бути зазначена ціна пропозиції - валютою пропозиції є національна валюта України - гривня. Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно умов договору про закупівлю .
*інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наявна в документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі .
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 кілограми
1. СІНО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03110000-5 — Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва
8000 кілограми
2. СОЛОМА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03110000-5 — Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару "Згідно п. 4.1. Договору Розрахунки проводяться поетапно, шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. ЗАМОВНИК - розпорядник коштів протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2022 р. У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ на свій рахунок бюджетних коштів, призначених на фінансування закупівлі. Фінансування Договору здійснюється з коштів місцевого бюджету на 2022 рік .• Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі, шляхом банківських переказів в національній валюті України на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА ( п.4.3. Договору ). " Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2022 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2022 10:12
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ СІНО СДБІ 2022.doc
12 серпня 2022 10:12
СЗ СІНО СДБІ 2022.doc
12 серпня 2022 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2022 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2022 10:12
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ СІНО СДБІ 2022.doc
12 серпня 2022 10:12
СЗ СІНО СДБІ 2022.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОНДАРЕНКО МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ" 67 920,00
UAH з ПДВ
67 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2022 15:49
Електронний підпис
22 серпня 2022 15:47
Цінова.pdf.p7s
22 серпня 2022 15:47
Цінова.pdf
22 серпня 2022 15:47
Щодо печатки.pdf
22 серпня 2022 15:47
Проєкт договору.pdf
22 серпня 2022 15:47
1. Паспорт код_копія.pdf
22 серпня 2022 15:47
21. Витяг 30.10.2021.pdf.p7s
22 серпня 2022 15:47
3. Витяг ЄП_копія.pdf
22 серпня 2022 15:47
Згода з проєктом.pdf
22 серпня 2022 15:47
1. Паспорт код_копія.pdf.p7s
22 серпня 2022 15:47
Технічне.pdf.p7s
22 серпня 2022 15:47
Щодо печатки.pdf.p7s
22 серпня 2022 15:47
Згода з технічними.pdf
22 серпня 2022 15:47
Згода з технічними.pdf.p7s
22 серпня 2022 15:47
Довідка про МТБ.pdf.p7s
22 серпня 2022 15:47
Гарантійний лист.pdf
22 серпня 2022 15:47
3. Витяг ЄП_копія.pdf.p7s
22 серпня 2022 15:47
21. Витяг 30.10.2021.pdf
22 серпня 2022 15:47
4. Витяг ЄП.pdf.p7s
22 серпня 2022 15:47
Згода з проєктом.pdf.p7s
22 серпня 2022 15:47
Проєкт договору.pdf.p7s
22 серпня 2022 15:47
23. Щодо ліцензії.pdf
22 серпня 2022 15:47
Гарантійний лист.pdf.p7s
22 серпня 2022 15:47
2. Паспорт код_ор.pdf.p7s
22 серпня 2022 15:47
2. Паспорт код_ор.pdf
22 серпня 2022 15:47
Технічне.pdf
22 серпня 2022 15:47
4. Витяг ЄП.pdf
22 серпня 2022 15:47
Довідка про МТБ.pdf
22 серпня 2022 15:47
23. Щодо ліцензії.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОНДАРЕНКО МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОНДАРЕНКО МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2959611193
Відхилено 67 920,00
UAH з ПДВ
24 серпня 2022 09:00

Документи

24 серпня 2022 08:58
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій