Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код НК 024:2019 37647 - Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2022-08-11-006665-a ● 8bca1c05982845028651f9968a2d6f8c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02004634 |
Місцезнаходження: | 29008, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Кам`янецька, будинок 94 |
Контактна особа: |
Годунова Олена Євгеніївна +380382675190 xodl2016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2022 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2022 12:04 |
Очікувана вартість: | 4 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
код НК 024:2019 37647 - Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29008, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Кам’янецька, будинок 94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33111800-9 — Рентгенодіагностичні системи
НК 024:2019: 37647 — Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | За домовленістю сторін розрахунки можуть проводитись на умовах попередньої оплати. В такому разі Замовник може здійснити попередню оплату, у розмірі 30 % суми Договору, за товар який постачається згідно цього Договору, на строк не більше трьох місяців (90 календарних днів) з моменту здійснення такої попередньої оплати Замовником, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на підставі рахунку – фактури, виставленого Постачальником, шляхом перерахування грошових коштів на відповідний рахунок Постачальника в національній валюті. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Постачальника в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів постачальником товарів виключно з такого рахунку на цілі, визначені договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Оплата авансу проводиться протягом 20 робочих днів з дати підписання договору, за умови наявності відповідного фінансування. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Поставка товару | Остаточний розрахунок за товар здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України, на розрахунковий рахунок Постачальника, після фактичної поставки товару Замовнику та підписання Сторонами акту приймання-передачі та видаткової накладної. Замовник здійснює оплату за отриманий товар протягом 30 робочих днів після поставки | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2022 16:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2022 14:20 |
4.3. Додаток 3.docx | |
11 серпня 2022 14:20 |
4.2. МТВ.docx | |
11 серпня 2022 14:20 |
4.1. Додаток 1 тендерна пропозиція.doc | |
11 серпня 2022 14:20 |
4. ТД Система рентгенівська_перев.DOC |
11 серпня 2022 16:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 серпня 2022 14:20 |
4.3. Додаток 3.docx
|
||||||
11 серпня 2022 14:20 |
4.2. МТВ.docx
|
||||||
11 серпня 2022 14:20 |
4.1. Додаток 1 тендерна пропозиція.doc
|
||||||
11 серпня 2022 14:20 |
4. ТД Система рентгенівська_перев.DOC
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Пересувний рентген (золотий)
Дата подання: 12 серпня 2022 12:45
Дата відповіді: 17 серпня 2022 14:41
Добрий день, Шановний Замовник !
Підкажіть, будь-ласка, у якому всесвіті Ви живете, якщо пересувний рентген з потужністю 4 кВт Ви хочете купувати за 4 млн !!! Це потрібно щоб він був як мінімум золотий !
Дуже цікаво на базі якого рентгену Ви визначили бюджет тендеру !
За таку ціну можна купити пересувний рентген з потужністю 50 кВт, що в 12,5 разів потужніше.
Ви дбаєте про своїх пацієнтів чи про себе, ставлячи такий бюджет тендеру !?
Бюджет як мінімум втричі завищений.
Надіюсь отримати АРГУМЕНТОВАНУ відповідь !
Дуже дякую !
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: КНП "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" ХОР за результатами розгляду Вашого питання, може повідомити наступне.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Україн від 18.02.2020 № 275 (про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі), яку Замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг.
У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д.
Окрім того, Замовником було проведено ринкові консультації. Ми, як Замовник направили учасникам ринку повідомлення з описом необхідних та бажаних вимог до предмета закупівлі. За результатами ринкових консультацій, ми отримали письмові цінові пропозиції від виробників, офіційних представників, дилерів, постачальників тощо (Учасників ринку).
Поряд з цим, повідомляємо Вас, що при визначенні очікуваної вартості закупівлі керувалися виключно вимогами чинного законодавства, зокрема, згідно ч.1 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Відповідно до ч.4 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації).
Варто зазначити, що Наш лікувальний заклад є спеціалізованим та спрямованим на лікування дітей. Це було основним критерієм вибору рентгенівського обладнання, який має задовольняти нагальні потреби у невідкладній діагностиці, а саме: апарат повинен мати педіатричні програми, додаткові фільтри та цифровий детектор високої чутливості та бути відповідного розміру, щоб він міг бути використаний для знімків недоношених дітей у кювезах. У даному випадку ми не потребуємо потужного та важкого обладнання, а плануємо закупити легкий, маневрений, високоякісний та високочутливий апарат у відповідності до потреб дитячої лікарні.
Звертаємо увагу, що для забезпечення максимальної конкуренції та економії Замовником в технічному завданні передбачено до більшості параметрів приписку «не більше», «не менше», щоб уникнути випадку, що медико-технічні характеристики предмету закупівлі відповідають лише продукції одного виробника.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Україн від 18.02.2020 № 275 (про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі), яку Замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг.
У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д.
Окрім того, Замовником було проведено ринкові консультації. Ми, як Замовник направили учасникам ринку повідомлення з описом необхідних та бажаних вимог до предмета закупівлі. За результатами ринкових консультацій, ми отримали письмові цінові пропозиції від виробників, офіційних представників, дилерів, постачальників тощо (Учасників ринку).
Поряд з цим, повідомляємо Вас, що при визначенні очікуваної вартості закупівлі керувалися виключно вимогами чинного законодавства, зокрема, згідно ч.1 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Відповідно до ч.4 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації).
Варто зазначити, що Наш лікувальний заклад є спеціалізованим та спрямованим на лікування дітей. Це було основним критерієм вибору рентгенівського обладнання, який має задовольняти нагальні потреби у невідкладній діагностиці, а саме: апарат повинен мати педіатричні програми, додаткові фільтри та цифровий детектор високої чутливості та бути відповідного розміру, щоб він міг бути використаний для знімків недоношених дітей у кювезах. У даному випадку ми не потребуємо потужного та важкого обладнання, а плануємо закупити легкий, маневрений, високоякісний та високочутливий апарат у відповідності до потреб дитячої лікарні.
Звертаємо увагу, що для забезпечення максимальної конкуренції та економії Замовником в технічному завданні передбачено до більшості параметрів приписку «не більше», «не менше», щоб уникнути випадку, що медико-технічні характеристики предмету закупівлі відповідають лише продукції одного виробника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2022 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ЕЛІТ-ЕДВАЙС" |
3 910 000,00
UAH з ПДВ
|
3 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ФОРАМЕД |
3 890 000,00
UAH з ПДВ
|
3 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ЕЛІТ-ЕДВАЙС" #44110821 |
Переможець |
3 700 000,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2022 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2022 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2022 11:17
|
Договір | укладений |
14 вересня 2022 11:16
|