Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork (Restoration of columns marking the route of the linear part of main gas pipelines and information-indicative signs)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 03065, Україна , Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Контактна особа: |
Ажгіреєва Олена Вадимівна 380442397815 AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine |
National ID: | 42795490 |
Contact point: |
Azhgireeva Olena 380442397815 AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2022 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2022 17:00 |
Початок аукціону: | 13 жовтня 2022 13:57 |
Очікувана вартість: | 25 207 440,99 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 252 074,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог п. 4.10 Розділу І тендерної документації та Додатку 6.1. до тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 756000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно вимог п. 4.11 Розділу І тендерної документації та Додатку 6.2. до тендерної документації |
Publication date: | 11 серпня 2022 11:57 |
Enquiries until: | 04 вересня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 10 вересня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 вересня 2022 17:00 |
Information
Estimated total value: | 25 207 441 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 252 074 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | на підставі актів наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2022 11:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2022 11:07 |
22-3040-ТД-зм1 Перелік змін Встановлення стовпчиків.pdf | |
16 серпня 2022 11:07 |
22-3040_ТД-зм1.docx | |
16 серпня 2022 11:07 |
22-3040_Додаток_6.2_забезпечення виконання договору.docx | |
16 серпня 2022 11:06 |
22-3040_Додаток_6.1 забезпечення тендерної пропозиції.docx | |
16 серпня 2022 11:06 |
22-3040_Додаток_5 Форма оцінки відповідності.pdf | |
16 серпня 2022 11:06 |
22-3040_Додаток_4_Проєкт договору.docx | |
16 серпня 2022 11:06 |
22-3040_Додаток_3_Вимоги до переможця.docx | |
16 серпня 2022 11:06 |
22-3040_Додаток_2_Перелік інформації.docx | |
16 серпня 2022 11:06 |
22-3040_Додаток_1.1_Гарантійний лист.docx | |
16 серпня 2022 11:06 |
22-3040_Додаток_1_зм 1_Технічні характеристики.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-17-000151 ● b03e1d543eab40108eb788bc5a6321ac
- Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 17:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.01.2023 № 9
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2022-08-11-004345-a 11.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-19 19:16:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Відновлення стовпчиків позначення траси лінійної частини магістральних газопроводів та інформаційно-вказівних знаків) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-11-004345-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик промету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «БК ПРОМ МЕРЕЖІ» вимог частини другої статті 41 Закону.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 4.11 Розділу І тендерної документації та Додатку 6.2. до тендерної документації, у частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
4.Інформації та документів, які підтверджують обґрунтовану необхідність продовження строку для укладання договору про закупівлю від 08.11.2022 № 4600006725.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-24 14:20:16
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 19.01.2023 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-11-004345-a
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 19.01.2023 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-11-004345-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до вимог НДТОВ 01-001:2021 «Технічна експлуатація газотранспортної системи» на підставі затверджених дефектних актів.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій від трьох потенційних постачальників та з урахуванням вимог внутрішніх нормативних документів Товариства, які розроблені відповідно до Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (з наступними змінами).
Відповідно до частини першої статті 21 Закону України «Про інформацію» інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна та службова інформація.
Згідно з частиною 2 статті 21 Закону України «Про інформацію» конфіденційною є інформація про фізичну особу, інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, а також інформація, визнана такою на підставі закону. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, якщо інше не встановлено законом.
Наказом ТОВ «Оператор ГТС України» від 29.11.2022 № 587 затверджено Перелік відомостей, що становлять комерційну таємницю ТОВ «Оператор ГТС України» та конфіденційну інформацію щодо персональних даних його співробітників (далі - Перелік).
Згідно з пунктом 4.4. Переліку до відомостей, що становлять комерційну таємницю, віднесено відомості, отримані від контрагентів під час формування очікуваної вартості закупівлі.
З урахуванням вказаних обставин, повідомляємо, що відомості щодо формування очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме три комерційні пропозиції від потенційних постачальників, надані листом ТОВ «Оператор ГТС України» від 24.01.2023 на адресу Державної аудиторської служби України.
2. По другому питанню, на вимогу пункту 2 частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «БК ПРОМ МЕРЕЖІ» завантажив в електронну систему закупівель відповідні документи, а саме:
1) Ліцензія ДАБІ №53-Л від 07.09.2018 (файл «лицензия з перел.pdf»);
2) Рішення засновника ТОВ «БК ПРО МЕРЕЖІ» щодо укладання Договору (файл «рішення засновника.pdf»);
3) Статут (файл «Статут.pdf»);
4) копія наказу про Директора (файл «Наказ про директора.pdf»);
5) протокол призначення Директора (файл «протокол призн дир.pdf»).
Відповідно до пункту 1 частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Зазначена норма закону викладена у пункті 1.2.1 Додатку 3 до тендерної документації: Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія одного з документів: - виписки/витягу з протоколу учасників, та/або наказу про призначення, та/або статуту, та/або довіреності, та/або доручення, та/або іншого документа, що підтверджує відповідні повноваження), якщо такі документи не було надано в складі тендерної пропозиції.
Тобто, якщо переможець процедури закупівлі, згідно вимог пункту 3 частини І Додатку 2 до тендерної документації, надав зазначені вище документи під час проведення пре-кваліфікації учасників торгів, повторне їх надання Замовником не вимагається.
На виконання зазначеної вимоги учасником ТОВ «БК ПРОМ МЕРЕЖІ» були надані наступні документи в складі тендерної пропозиції щодо повноважень директора Никифоренко Ольги В’ячеславівни на право підписання договору про закупівлю, а саме:
1) Протокол № 07/09/2018 Загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «БК ПРОМ МЕРЕЖІ» від 07 вересня 2018 року про призначення Никифоренко Ольги В’ячеславівни на посаду директора (файлі «протокол призн дир.pdf»);
2) Статут Товариства з обмеженою відповідальністю «БК ПРОМ МЕРЕЖІ» від 2018 року (файл «Статут.pdf»).
З урахуванням викладеного, переможцем торгів у повному обсязі надані документи щодо підтвердження повноважень про право підписання договору про закупівлю.
3. По третьому питанню, ТОВ "БК ПРОМ МЕРЕЖІ", код ЄДРПОУ: 42368889, яке було визнане переможцем процедури закупівлі № UA-2022-08-11-004345-a, в якості забезпечення виконання договору було надано Банківську гарантію № BGV/UА/03-2-03783 від 28.10.2022, яка відповідає вимогам до банківської гарантії (забезпечення виконання договору), які зазначені в Додатку 6.2 до тендерної документації.
4. По четвертому питанню, відповідно до п. 6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Продовження строку укладання договору було здійснено для перевірки документів, наданих переможцем торгів.
Початковий граничний термін укладання договору - 06.11.2022 включно (неділя), Договір укладено 08.11.2022 (вівторок).
Додатки: 1. Оригінал електронної банківської гарантії № BGV/UА/03-2-03783 від 28.10.2022.
Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-11-004345-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 лютого 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Місцезнаходження: | 03065, Україна, Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "Фірма "Нафтогазбуд" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 жовтня 2022 10:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР РЕМБУДСЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ТРЕСТ "Південьспецбудмонтаж" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 жовтня 2022 10:00
|
ВИРОБНИЧИЙ КООПЕРАТИВ "ДОРОГА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ФОП Басараб Михайло Іванович | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут транспортно-енергетичних систем України" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ПРОМ МЕРЕЖІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ "ЕНЕРГОЮЖСПЕЦСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 жовтня 2022 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ПРОМ МЕРЕЖІ" |
19 930 000,00
UAH
|
14 499 990,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ВИРОБНИЧИЙ КООПЕРАТИВ "ДОРОГА" |
15 111 000,00
UAH
|
14 500 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Басараб Михайло Іванович |
23 980 628,00
UAH
|
17 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕК" |
25 205 000,00
UAH
|
18 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ "ЕНЕРГОЮЖСПЕЦСТРОЙ" |
21 930 113,13
UAH
|
19 239 999,99
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР РЕМБУДСЕРВІС" |
22 600 000,00
UAH
|
19 498 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут транспортно-енергетичних систем України" |
24 600 000,00
UAH
|
24 600 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ПРОМ МЕРЕЖІ" #42368889 |
Переможець |
14 499 990,00
UAH
|
17 жовтня 2022 08:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2023 15:35
|
Ду 1 від 01.03.23.pdf | зміни до договору |
01 березня 2023 15:35
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2022 14:33
|
Договір 4600006725 від 08.11.2022.pdf | укладений |
09 листопада 2022 14:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України, Виконавець є платником єдиного податку третьої групи з особливостями, установленими пунктом 9 підрозділу 8 розділу ХХ Податкового кодексу України, зі ставкою 2 відсотки від доходу. |
Номер договору про закупівлю: | 4600006725 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |