Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Постачання туалетного паперу для філії "Дніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"
Очікувана вартість
7 170,90 UAH
UA-2022-08-10-006788-a ● d8530cb2e9c64c318e7cb1e5e2424157
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 20588716 |
Місцезнаходження: | 07300, Україна , Київська обл., Вишгород, м. Вишгород |
Контактна особа: |
Ширін Ігор Миколайович 380504568919 i.shyrin@uhe.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2022 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2022 13:18 |
Очікувана вартість: | 7 170,90 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 71,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
636 штуки
Туалетний папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69096, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, бульвар Вінтера буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 серпня 2022
—
05 вересня 2022
ДК 021:2015: 33761000-2 — Туалетний папір
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 серпня 2022 15:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 серпня 2022 15:01 |
Додаток №3 Договір туалетний папір.doc | |
10 серпня 2022 15:01 |
Додаток №2 Технічна специфікація туалетний папір,.docx | |
10 серпня 2022 15:01 |
Додаток № 1 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ (туалетний папір).docx | |
10 серпня 2022 15:00 |
Оголошення (туалетний папір).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підпис документів
Дата подання: 12 серпня 2022 13:51
Дата відповіді: 12 серпня 2022 15:49
Доброго дня! Шановний замовнику, чи потрібно накладати відбиток печатки на документи пропозиції учасника, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи та інше. якщо вони надані у формі електроного документу з накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на кожен такой документ окремо та пропозицію в цілому?
Відповідь: Добрий день шановний Учаник! В тексті оголошення є відповыдь на ваше питання, а саме:
Документи пропозиції Учасника, що складені безпосередньо Учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи-роз’яснення/гарантійні листи повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання).
14.4.2.Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання).
14.4.3. Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис (УЕП) на пропозицію в цілому.
Документи пропозиції Учасника, що складені безпосередньо Учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи-роз’яснення/гарантійні листи повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання).
14.4.2.Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання).
14.4.3. Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис (УЕП) на пропозицію в цілому.
Підпис документів
Дата подання: 12 серпня 2022 16:32
Дата відповіді: 15 серпня 2022 11:44
Шановний замовнику, ми уважно ознайомились з оголошення, саме тому и виникло питання , на яке зрозумілою відповіді не має.
Чи вимагає Замовник від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику. Розглянувши Ваше питання повідомляємо, що відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі п. 14.4.3. Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис (УЕП) на пропозицію в цілому. Тобто вимогами оголошення не вимагається обов’язкового накладення КЕП або УЕП на кожний документ, тому у разі накладення КЕП або УЕП на пропозицію в цілому документи пропозиції Учасника, що складені безпосередньо Учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи-роз’яснення/гарантійні листи повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання).
Якщо документи (матеріали та інформація) будуть надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель, із накладанням на кожний документ електронного підпису, то засвідчувати данні документи печаткою та підписом уповноваженої особи не потрібно. Дякуємо за ваше звернення.
Якщо документи (матеріали та інформація) будуть надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель, із накладанням на кожний документ електронного підпису, то засвідчувати данні документи печаткою та підписом уповноваженої особи не потрібно. Дякуємо за ваше звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2022 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" |
5 565,00
UAH
|
5 565,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ" |
6 201,00
UAH
|
5 819,40
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
6 805,20
UAH
|
5 851,20
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Переможець |
5 565,00
UAH
|
22 серпня 2022 11:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2022 13:06
|
v8_8FB6_15.pdf | укладений |
05 вересня 2022 13:06
|