Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісний папір А-4
Очікувана вартість
399 838,72 UAH
UA-2022-08-09-009697-a a424bd450639495cabbcda40bb89722e
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кінь Вікторія Петрівна

+380532517527 kinviktoria@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 40108630
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вул Пушкіна,83
Контактна особа: Кінь Вікторія Петрівна
+380532517527
kinviktoria@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2022 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2022 17:29
Початок аукціону: 18 серпня 2022 14:22
Очікувана вартість: 399 838,72 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 998,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1996 пачка
Офісний папір А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Конкретне місце поставки надається, Переможцю закупівлі безпосередньо перед поставкою товару, Полтавська область, за адресою, визначеною Замовником, в межах Полтавської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2022 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2022 17:24
Оголошення папір 09.08.22.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документ підтверджуючий інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 12 серпня 2022 09:57
Просимо зазначити, яким документом повинна бути підтверджена інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі? Згідно вимог Оголошення: "Для підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасник при поставці товару та в складі тендерної пропозиції подає документи, а саме: скан-копії свідоцтв, сертифікатів відповідності, якості на товар, висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію, які повинні бути завантажені у тендерній пропозиції та відповідати державним стандартам України". Зважаючи на те, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі підтверджує тільки сертифікат якості! Трактувати, як один з перелічених документів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 серпня 2022 09:24
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість надати відновідь на отримане запитання
Документи:
15 серпня 2022 09:24
Електронний підпис
15 серпня 2022 09:16
протокол