Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Аварійні, відновні роботи на дорогах комунальної власності м. Запоріжжя (Поточний дрібний ремонт доріг струменевим методом та забивка тріщин у м. Запоріжжя)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2022-08-09-009031-a 3d3977865cfa427eba88b5872133a42d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Авасян

+380617171886 tend2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Контактна особа: Наталя Авасян
+380617171886
tend2021@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2022 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2022 17:00
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП гаранта. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 10000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 1,0 % вартості договору; Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія; Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком та чинні на дату укладення договору): - оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями); - копії банківської гарантії та ліцензії банку, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку; - копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Аварійні, відновні роботи на дорогах комунальної власності м. Запоріжжя (Поточний дрібний ремонт доріг струменевим методом та забивка тріщин у м. Запоріжжя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, .
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП гаранта. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

Сума забезпечення: 10000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: електрона банківська гарантія
Вимоги до документу: Гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП гаранта.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 1,0 % вартості договору; Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія; Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком та чинні на дату укладення договору): - оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями); - копії банківської гарантії та ліцензії банку, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку; - копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом.
09 серпня 2022 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2022 16:28
Оголошення.docx
09 серпня 2022 16:27
Додаток 7_с Проєкт договору.docx
09 серпня 2022 16:27
Додаток 5_с.docx
09 серпня 2022 16:27
Додаток 3_с кваліфікація.docx
09 серпня 2022 16:27
Додаток 4_с.docx
09 серпня 2022 16:27
Додаток 2_с.docx
09 серпня 2022 16:27
Додаток 1_с.docx
09 серпня 2022 16:27
Додаток 11_с.docx
09 серпня 2022 16:27
Додаток 9_с.docx
09 серпня 2022 16:27
Додаток 10_с.docx
09 серпня 2022 16:27
Додаток 6_с технічне завдання.docx
09 серпня 2022 16:27
Додаток 8_с.docx
09 серпня 2022 16:27
Додаток 12_с.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2022 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ БУДАКТИВ" 1 996 300,99
UAH з ПДВ
1 996 300,99
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 серпня 2022 16:13
Електронний підпис
17 серпня 2022 16:11
28. Витяг ПДВ.pdf
17 серпня 2022 16:11
27._про_врахування_норм.pdf
17 серпня 2022 16:11
26._про_технiчнi_та_якiснi.pdf
17 серпня 2022 16:11
18._Додаток_9_с.pdf
17 серпня 2022 16:11
16._Додаток_8_с.pdf
17 серпня 2022 16:11
22. Звіт Баланс 2021.pdf
17 серпня 2022 16:11
5._про_лiцензiю..pdf
17 серпня 2022 16:11
19._Додаток_10_с..pdf
17 серпня 2022 16:11
21._Протокол_14.08..pdf
17 серпня 2022 16:11
17._про_субпiдрядникiв.pdf
17 серпня 2022 16:11
25. Гарантія.rar
17 серпня 2022 16:11
29. Статут.pdf
17 серпня 2022 16:11
30. Витяг ЄДР.pdf
17 серпня 2022 16:11
13.1 Накази робітників.pdf
17 серпня 2022 16:11
9.1. Договор оренди база.pdf
17 серпня 2022 16:11
11. Техніка Січавтоком.pdf
17 серпня 2022 16:11
13._про_працiвникiв.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ БУДАКТИВ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

25. Гарантія.rar

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ БУДАКТИВ"
#38191536
Переможець 1 996 300,99
UAH з ПДВ
25 серпня 2022 14:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2022 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ БУДАКТИВ"
#38191536
1 996 300,99
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2023 17:37
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2022 19:43
ДУ № 5 до договору 15.22.11.с від 26.08.2022.pdf.pdf зміни до договору
12 вересня 2022 19:42
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2022 19:37
ДУ № 4 до договору 15.22.11.с від 26.08.2022.pdf зміни до договору
12 вересня 2022 19:36
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2022 11:58
ДУ № 3 до договору № 15.22.11.с від 26.08.2022.pdf зміни до договору
02 вересня 2022 11:56
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2022 14:25
ДУ № 2 до договору № 15.22.11.с від 26.08.2022.pdf зміни до договору
30 серпня 2022 14:20
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2022 14:17
ДУ № 1 до договору № 15.22.11.с від 26.08.2022.pdf зміни до договору
30 серпня 2022 14:14
Електронний підпис укладений
30 серпня 2022 14:03
договір № 15.22.11.с від 26.08.2022.pdf укладений
30 серпня 2022 13:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: Договір № 15/22/11/с
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 1 до договору 15/22/11/с
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у Додаток 4 до Договору
Номер договору про закупівлю: Договір № 15/22/11/с
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 2 до договору № 15.22.11.с від 26.08.2022
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у Перелік вулиць згідно Додатку 4 до Договору
Номер договору про закупівлю: Договір № 15/22/11/с
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 3 до договору № 15.22.11.с від 26.08.2022
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до розділу 19 Договору "Місцезхнаходження та банківські реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: Договір № 15/22/11/с
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 4 до договору 15.22.11.с від 26.08.2022.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у додаток 4 Перелік місць надання послуг
Номер договору про закупівлю: Договір № 15/22/11/с
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 5 до договору 15.22.11.с від 26.08.2022
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2022 — 31 серпня 2022
Сума оплати за договором: 1 996 300,99
UAH (в тому числі ПДВ 332 716,83 UAH)