Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Товари, що закуповуються під час реалізації проектів, виконання програм допомоги, які підтримуються Європейським Союзом, а саме: Комплектуючі та витратні матеріали до локальної мережі, Код за ДК 021:2015 – 32420000-3 Мережеве обладнання, в межах проекту “Просування чорноморських досліджень та інновацій для спільного розвитку блакитного зростання в стійких екосистемах” (Грантова угода про Консорціум № 101000240 BRIDGE-BS)
Очікувана вартість
136 000,00 UAH
UA-2022-08-09-005143-a 1bd36cbe34cb49ba82dc5f4ffc89481c
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Комарова

+380482636622
+380678517031
accem@te.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Науково-дослідна установа Український науковий центр екології моря
Код ЄДРПОУ: 02572516
Вебсайт: http://www.sea.gov.ua
Місцезнаходження: 65009, Україна , Одеська обл., Одесса, Французький бульвар, 89
Контактна особа: Людмила Комарова
+380482636622, +380678517031
accem@te.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2022 13:30
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2022 00:00
Початок аукціону: 17 серпня 2022 13:12
Очікувана вартість: 136 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 680,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57 штуки
Товари, що закуповуються під час реалізації проектів, виконання програм допомоги, які підтримуються Європейським Союзом, а саме: Комплектуючі та витратні матеріали до локальної мережі, Код за ДК 021:2015 – 32420000-3 Мережеве обладнання, в межах проекту “Просування чорноморських досліджень та інновацій для спільного розвитку блакитного зростання в стійких екосистемах” (Грантова угода про Консорціум № 101000240 BRIDGE-BS)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65009, Україна, Одеська область, Одеса, Французький бульвар, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022  —  02 вересня 2022
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється згідно статті 49 Бюджетного кодексу України після його отримання, на підставі видаткової накладної/накладної підписаної Сторонами, протягом 7 (семи) банківських днів від дня її підписання, в безготівковій формі, у національній валюті України. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання по пункту 8 Додаток 2
Дата подання: 11 серпня 2022 17:37
Доброго дня, Згідно цього листа даний документи є рекомендаційний, тому такої програми у нас немає, але ми неухильно дотримуємось всіх етичних та правових норм публічних закупівель. Чи можливо надати довідку чи лист гаранті про дотримання без наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція або програма) підприємства щодо виконання вказаної політики. 8 Учасники підтверджують відповідність своєї участі у спрощеній закупівлі вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно листа Мінекономрозвитку №3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року. З огляду на це учасники подають у складі своєї пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція або програма) підприємства щодо виконання вказаної політики.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 серпня 2022 13:34
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: ненадання відповіді на питання учасника протягом одного дня з дня його оприлюднення (в період уточнення інформації)