Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт мережі теплопостачання в Адмінбудівлі Івано-Франківської дирекції АТ "Укрпошта" за адресою: 76018, Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6
Очікувана вартість
432 000,00 UAH
UA-2022-08-09-005077-a f06f8f404d44463dbd9d462d12d9ee3d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бедрій Роман Михайлович

380507503200 Bedriy-rm@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 22178632
Вебсайт: http://www.ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 6
Контактна особа: Бедрій Роман Михайлович
380507503200
Bedriy-rm@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2022 13:26
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2022 00:00
Початок аукціону: 18 серпня 2022 15:56
Очікувана вартість: 432 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії за примірною формою, передбаченою Додатком 5 документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ч. 15 ст. 14 Закону, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 3 цієї документації. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6. Або, Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в даній документації (bedriy-rm@ukrposhta.ua).Розмір банківської гарантії визначний умовами Договору, проєкт якого наведений в Додатку 3 цієї документації (Розмір забезпечення виконання договору - 5 (п´ять) відсотків вартості договору про закупівлю). Строк дії банківської гарантії забезпечення виконання Договору повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на один місяць. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321.Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Детальна інформація зазначена в п. 5 розділу «V. Результати закупівлі та укладання договору про закупівлю» документації спрощеної закупівлі.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 зі змінами «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану». Замовник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Івано-Франківської дирекції, місцезнаходження: Україна, 76018, Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6. ЄДРПОУ 22178632. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 до документації. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна. Замовник не вимагає забезпечення пропозицій у вигляді банківської гарантії, тому інформація не зазначається в електронній системі. Замовник вимагає при укладенні договору забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору- інформація зазначена в документації спрощеної закупівлі. Назва ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво".
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт мережі теплопостачання в Адмінбудівлі Івано-Франківської дирекції АТ "Укрпошта" за адресою: 76018, Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 жовтня 2022
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 3 документації: Платежі по даному Договору проводяться протягом 35-ти робочих днів відповідно до підписаних обома сторонами актів наданих Послуг (форми КБ-2в) та довідки ( форма КБ-3) і по рахунку, який надається до цих актів. Замовник: АТ "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Івано-Франківської дирекції, місцезнаходження: Україна, 76018, Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6. ЄДРПОУ 22178632. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 до документації. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна. Замовник не вимагає забезпечення пропозицій у вигляді банківської гарантії, тому інформація не зазначається в електронній системі. Замовник вимагає при укладенні договору забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору- інформація зазначена в документації спрощеної закупівлі. Назва ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" Пiсляоплата 35 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії за примірною формою, передбаченою Додатком 5 документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ч. 15 ст. 14 Закону, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 3 цієї документації. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6. Або, Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в даній документації (bedriy-rm@ukrposhta.ua).Розмір банківської гарантії визначний умовами Договору, проєкт якого наведений в Додатку 3 цієї документації (Розмір забезпечення виконання договору - 5 (п´ять) відсотків вартості договору про закупівлю). Строк дії банківської гарантії забезпечення виконання Договору повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на один місяць. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321.Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Детальна інформація зазначена в п. 5 розділу «V. Результати закупівлі та укладання договору про закупівлю» документації спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2022 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІРАЛЬ-ІНВЕСТБУД" 417 002,28
UAH з ПДВ
381 100,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІККОМПЛЕКСБУД" 411 024,11
UAH з ПДВ
381 180,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 серпня 2022 11:06
Електронний підпис
25 серпня 2022 11:06
Витяг з ЄДР на 25.08.2022.pdf.p7s
25 серпня 2022 11:06
Виписка ТОВ.pdf.p7s
25 серпня 2022 11:06
Витяг з ЄДР на 25.08.2022.pdf
25 серпня 2022 11:06
Виписка ТОВ.pdf
25 серпня 2022 10:50
Електронний підпис
25 серпня 2022 10:50
Цінова пропозиція.pdf.p7s
25 серпня 2022 10:50
Рішення засновника.pdf.p7s
25 серпня 2022 10:50
Модельний статут.pdf.p7s
25 серпня 2022 10:50
Цінова пропозиція.pdf
25 серпня 2022 10:50
Рішення засновника.pdf
25 серпня 2022 10:50
Наказ про призначення.pdf
25 серпня 2022 10:50
Модельний статут.pdf
20 серпня 2022 00:50
Електронний підпис
20 серпня 2022 00:50
Цінова пропозиція.pdf.p7s
20 серпня 2022 00:50
Рішення засновника.pdf.p7s
20 серпня 2022 00:50
Модельний статут.pdf.p7s
20 серпня 2022 00:50
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
20 серпня 2022 00:50
Виписка Товариства.pdf.p7s
20 серпня 2022 00:50
Цінова пропозиція.pdf
20 серпня 2022 00:50
Рішення засновника.pdf
20 серпня 2022 00:50
Наказ про призначення.pdf
20 серпня 2022 00:50
Модельний статут.pdf
20 серпня 2022 00:50
Витяг з ЄДР.pdf
20 серпня 2022 00:50
Виписка Товариства.pdf
17 серпня 2022 22:17
Електронний підпис
17 серпня 2022 22:16
Аналогічні договора.zip
17 серпня 2022 22:16
Установчі документи.zip
17 серпня 2022 22:16
Установчі документи.zip.p7s
17 серпня 2022 22:16
Посвідчення, дипломи.zip
17 серпня 2022 22:16
Аналогічні договора.zip.p7s

Публічні документи

17 серпня 2022 12:05
Електронний підпис
17 серпня 2022 12:05
Електронний підпис
16 серпня 2022 20:53
Електронний підпис
16 серпня 2022 20:52
Наказ 7-К.pdf
16 серпня 2022 20:52
Наказ 8-К.pdf.p7s
16 серпня 2022 20:52
Наказ 7-К.pdf.p7s
16 серпня 2022 20:52
Наказ 8-К.pdf
16 серпня 2022 20:52
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІРАЛЬ-ІНВЕСТБУД"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІККОМПЛЕКСБУД"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІРАЛЬ-ІНВЕСТБУД"
#43417858
Переможець 381 100,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2022 15:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2022 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІРАЛЬ-ІНВЕСТБУД"
#43417858
381 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2022 14:37
Звіт_про_виконання_договору_UA-2022-08-09-005077-a_Адмінбудівля.pdf укладений
11 листопада 2022 14:37
Електронний підпис укладений
30 серпня 2022 16:05
Договір про надання послуг №22_639 від 30.08.2022 року.pdf укладений
30 серпня 2022 16:05
Гарантія зобовязань №UA-2022-08-09-005077-a.pdf укладений
30 серпня 2022 16:05
Банківська гарантія зобовязань.zip укладений
30 серпня 2022 16:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2022 — 30 жовтня 2022
Сума оплати за договором: 381 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 63 516,67 UAH)