Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчики напрямку евакуювання), на об’єкті Бородянський ЗЗСО І-ІІ ступенів Бородянської селищної ради Київської області, що знаходиться за адресою: Київська область, смт. Бородянка, вул. Привокзальна, 2
Очікувана вартість
184 068,20 UAH
UA-2022-08-08-008276-a bd9b09a6dbf94505bc86d6c12c1c23b4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузьменко Ольга Василівна

+380931999973 milashka260792@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бородянської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 43078651
Місцезнаходження: 07801, Україна , Київська обл., селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна 226
Контактна особа: Кузьменко Ольга Василівна
+380931999973
milashka260792@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2022 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2022 00:00
Початок аукціону: 23 серпня 2022 14:45
Очікувана вартість: 184 068,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 920,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець завантажує через електронну систему закупівель протягом 10 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти з ним договір, забезпечення виконання договору у вигляді електронної страхової гарантії але в будь-якому випадку не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% (відсотка) вартості договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання умов договору становить не менше строку дії договору про закупівлю. Гарантія надається: Відділу освіти Бородянської селищної ради, Переможець надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення електронного цифрового підпису уповноваженої на підписання особи та електронної цифрової печатки фінансової установи (у розширенні *.р7s). через електронну систему закупівель, з обов'язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено ЕЦП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, шо надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), Переможець повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням ЕЦП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та ЕЦІІ печатки фінансової установи, у розширенні р7s. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов договору про закупівлю, та містити інформацію про умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю, з посиланням на відповідні законодавчі норми та з обов'язковим зазначенням номеру та дати оголошення закупівлі, вказаному на офіційному сайті: prozorro.gov.ua. Переможець торгів під час надання забезпечення виконання договору про закупівлю, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає, також скановані копії наступних документів: свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану Нацкомфінпослуг або НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність); внутрішні правила (далі - «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил») та відповідну «Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником умов договору про закупівлю» (далі - «Програма»), складену до «Правил» затверджену Страховиком та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг чи НБУ. «Правила» мають відповідати наступним критеріям: а) складені відповідно до конкретного виду добровільного страхування (згідно із Законом України «Про страхування», «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів)». Вид страхування має бути чітко визначений у «Правилах» (та у «Програмі») та\або додатках до них (визначення неконкретного виду страхування, або зазначення його у вигляді «інших видів страхування» у «Правилах» (та\або додатках до них) - не відповідає нормам страхового законодавства та вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовника); б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг чи НБУ (як самі «Правила» так і витяги та додатки до них); в) підтверджують право гарантування та укладення з боку страховика договорів добровільного страхування «фінансового ризику невиконання або неналежного виконання умов договору про закупівлю»; г) підтверджують обов'язок страховика відшкодовувати страхові ризики, що можуть виникнути внаслідок «невиконання (неналежного виконання) страхувальником умов договору про закупівлю». В наданій гарантії обов’язкове посилання на пункт, частину, розділ «Правил», що підтверджують обов'язок відшкодування вищезазначеного ризику (ризиків). Зокрема, «страхова гарантія» обов'язково повинна містити такі реквізити: назву документа - «страхова гарантія»; номер, дату та місце складання; повну назву, код ЄДРПОУ, юридичну та фактичну адресу принципала (страхувальника), його банківські реквізити. Для принципала (страхувальника) фізичної особи, у т.ч. фізичної особи-підприємця - прізвище, ім'я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП). інформацію про адресу реєстрації (місця проживання); суму гарантії (страхова сума) цифрами та словами, назву валюти, в якій надається гарантія, словами, цифровий та літерний код валюти відповідно до Класифікатора; посилання на предмет закупівлі стосовно якого проводиться тендер у відповідності до оголошення про закупівлю, в якому передбачена вимога щодо надання страхової гарантії; назву бенефіціара (внгодонабувача), код ЄДРПОУ, юридичну адресу; назву гаранта (страховика), код ЄДРПОУ, Юридичну адресу, банківські реквізити; термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту); підпис та відбиток печатки страхової компанії; умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики); порядок та умови виплати страхового відшкодування. Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов'язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення виконання умов договору про закупівлю. Переможець під час укладання договору про закупівлю надає Замовнику підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію банківської квитанції) шляхом завантаження через електронну систему закупівель. Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Правилам» добровільного страхування фінансових ризиків, затверджених Нацкомфінпослуг чи НБУ, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів) та «Програмі», що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов виконання договору про закупівлю не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування протягом 5 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти договір не є обов’язковим, але у разі його не надання з боку Переможця, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимогам оголошення про проведення строщеної закупівлі замовника. Текст «страхової гарантії» «Правил» (та\або витягів чи додатків до них) та «Програми» не можуть містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); - умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; - умов про обов'язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умови про припинення зобов'язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що разом зі страховою Гарантією надає Замовнику Переможець лист-гарантію в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала страхову гарантію. Ненадання Переможцем будь-якою документу, який передбачений цим пунктом оголошення, або надання його у вигляді, що не відповідає його умовам, буде розцінене Замовником як «ненадання забезпечення виконання умов договору про закупівлю», що призведе до відхилення пропозиції такого Переможця. Реквізити бенефіціара: назва: Відділ освіти Бородянської селищної ради; Місцезнаходження Замовника: Україна, 07801, Київська обл., селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна, буд. 226; Код ЄДРПОУ: 43078651 Страхова гарантія в обов’язковому порядку повинна містити реквізити банку бенефіціара, а саме: Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону «України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Надана пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої пропозиції. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт з встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчики напрямку евакуювання), на об’єкті Бородянський ЗЗСО І-ІІ ступенів Бородянської селищної ради Київської області, що знаходиться за адресою: Київська область, смт. Бородянка, вул. Привокзальна, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07802, Україна, Київська область, смт. Бородянка, вул. Привокзальна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець завантажує через електронну систему закупівель протягом 10 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти з ним договір, забезпечення виконання договору у вигляді електронної страхової гарантії але в будь-якому випадку не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% (відсотка) вартості договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання умов договору становить не менше строку дії договору про закупівлю. Гарантія надається: Відділу освіти Бородянської селищної ради, Переможець надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення електронного цифрового підпису уповноваженої на підписання особи та електронної цифрової печатки фінансової установи (у розширенні *.р7s). через електронну систему закупівель, з обов'язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено ЕЦП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, шо надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), Переможець повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням ЕЦП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та ЕЦІІ печатки фінансової установи, у розширенні р7s. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов договору про закупівлю, та містити інформацію про умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю, з посиланням на відповідні законодавчі норми та з обов'язковим зазначенням номеру та дати оголошення закупівлі, вказаному на офіційному сайті: prozorro.gov.ua. Переможець торгів під час надання забезпечення виконання договору про закупівлю, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає, також скановані копії наступних документів: свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану Нацкомфінпослуг або НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність); внутрішні правила (далі - «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил») та відповідну «Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником умов договору про закупівлю» (далі - «Програма»), складену до «Правил» затверджену Страховиком та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг чи НБУ. «Правила» мають відповідати наступним критеріям: а) складені відповідно до конкретного виду добровільного страхування (згідно із Законом України «Про страхування», «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів)». Вид страхування має бути чітко визначений у «Правилах» (та у «Програмі») та\або додатках до них (визначення неконкретного виду страхування, або зазначення його у вигляді «інших видів страхування» у «Правилах» (та\або додатках до них) - не відповідає нормам страхового законодавства та вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовника); б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг чи НБУ (як самі «Правила» так і витяги та додатки до них); в) підтверджують право гарантування та укладення з боку страховика договорів добровільного страхування «фінансового ризику невиконання або неналежного виконання умов договору про закупівлю»; г) підтверджують обов'язок страховика відшкодовувати страхові ризики, що можуть виникнути внаслідок «невиконання (неналежного виконання) страхувальником умов договору про закупівлю». В наданій гарантії обов’язкове посилання на пункт, частину, розділ «Правил», що підтверджують обов'язок відшкодування вищезазначеного ризику (ризиків). Зокрема, «страхова гарантія» обов'язково повинна містити такі реквізити: назву документа - «страхова гарантія»; номер, дату та місце складання; повну назву, код ЄДРПОУ, юридичну та фактичну адресу принципала (страхувальника), його банківські реквізити. Для принципала (страхувальника) фізичної особи, у т.ч. фізичної особи-підприємця - прізвище, ім'я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП). інформацію про адресу реєстрації (місця проживання); суму гарантії (страхова сума) цифрами та словами, назву валюти, в якій надається гарантія, словами, цифровий та літерний код валюти відповідно до Класифікатора; посилання на предмет закупівлі стосовно якого проводиться тендер у відповідності до оголошення про закупівлю, в якому передбачена вимога щодо надання страхової гарантії; назву бенефіціара (внгодонабувача), код ЄДРПОУ, юридичну адресу; назву гаранта (страховика), код ЄДРПОУ, Юридичну адресу, банківські реквізити; термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту); підпис та відбиток печатки страхової компанії; умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики); порядок та умови виплати страхового відшкодування. Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов'язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення виконання умов договору про закупівлю. Переможець під час укладання договору про закупівлю надає Замовнику підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію банківської квитанції) шляхом завантаження через електронну систему закупівель. Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Правилам» добровільного страхування фінансових ризиків, затверджених Нацкомфінпослуг чи НБУ, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів) та «Програмі», що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов виконання договору про закупівлю не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування протягом 5 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти договір не є обов’язковим, але у разі його не надання з боку Переможця, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимогам оголошення про проведення строщеної закупівлі замовника. Текст «страхової гарантії» «Правил» (та\або витягів чи додатків до них) та «Програми» не можуть містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); - умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; - умов про обов'язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умови про припинення зобов'язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що разом зі страховою Гарантією надає Замовнику Переможець лист-гарантію в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала страхову гарантію. Ненадання Переможцем будь-якою документу, який передбачений цим пунктом оголошення, або надання його у вигляді, що не відповідає його умовам, буде розцінене Замовником як «ненадання забезпечення виконання умов договору про закупівлю», що призведе до відхилення пропозиції такого Переможця. Реквізити бенефіціара: назва: Відділ освіти Бородянської селищної ради; Місцезнаходження Замовника: Україна, 07801, Київська обл., селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна, буд. 226; Код ЄДРПОУ: 43078651 Страхова гарантія в обов’язковому порядку повинна містити реквізити банку бенефіціара, а саме: Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону «України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Надана пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої пропозиції. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника.
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Страхова гарантія
14 серпня 2022 22:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2022 21:54
Оголош_Кап_рем_Привокзальна_Бородянка_нова редак__14.08.22
14 серпня 2022 22:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2022 19:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2022 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2022 21:54
Оголош_Кап_рем_Привокзальна_Бородянка_нова редак__14.08.22
08 серпня 2022 16:43
Оголошення_Кап_рем_Привокзальна_Бородянка_.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискрімінаційні вимоги
Дата подання: 10 серпня 2022 13:14
Дата відповіді: 11 серпня 2022 18:07
Шановний Замовнику попри те, що Ви прописали в тендерній документації на наш погляд надмірні вимоги, які дають на право вважати, що у вас уже є потенційний переможець, а це злочин як в мирний час так і під час війни і якби ви не маскували це під формулюванням яке нажаль прописане в ЗУ «Про державні закупівлі», що замовник може вимагати і інші документи……. Факт корупційної складової є, і ми це із часом доведем. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт з встановленням систем пожежної сигналізації, систем керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчики напряму евакуювання) в додатку 1 «Вимоги до кваліфікації» п. 11 викладена вимога про наявність двох малярів не нижче 4 розряду. Разом з тим предмет вашої закупівлі Капітальний ремонт з встановленням систем пожежної сигналізації, систем керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчики напряму евакуювання), а не вогнезахисна обробка, а також в додатку 3 «Технічне завдання» відсутні об’єми робіт де будуть задіяні маляри (вони, що будуть фарбувати або обробляти?, сповіщуваі, гучномовці або фарбувати вручну покажчики виходів тоді пропишіть це в технічному завданні). Тому у зв’язку із вище викладеним вимагаємо прибрати дану вимогу, а саме наявність двох малярів з тендерної документації бо ця вимога безглузда не відповідає предмету закупівлі, дикрімінаційна (обмежує коло учасників). Також надайте відповідь навіщо на керівника робіт протокол та посвідчення навчання з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах. У вас, що на об’єкті є приміщення які підходять під цю категорію?. Вимагаємо прибрати дану вимогу. Також вимагаємо прибрати вимогу щодо наявності у виконавців посвідчень з протипожежного мінімуму, бо нагадуємо вам, що є чітке визначення, що таке “роботи з підвищеною пожежною небезпекою” перед початком яких працівники повинні пройти навчання з протипожежного мінімуму, а це Працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою – працівники, що здійснюють роботи в приміщеннях, будинках та зовнішніх установках з категорією щодо вибухопожежної, пожежної небезпеки А, Б, В, Аз, Бз та Вз, у вибухонебезпечних та пожежонебезпечних зонах або здійснюють електро-, газозварювальні роботи та роботи з відкритим вогнем. У вас що є такі приміщення?, і щось в технічній специфікації ми не знайшли робіт з відкритим вогнем або інші подібні роботи. Вимагаємо прибрати ці безглузді, надмірні та дискримінаційні вимоги. І попереджаємо, що у разі зясування того факту що у вас уже є потенційний переможець під якого прописані ці вимоги ми буднмо вимушені звернутися у органи щодо дискримінації та обмеження наших законних прав щодо тучасті у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учасник!

Згідно частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. При цьому, усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Тому, у відповідь на звернення за роз’ясненнями до оголошеної спрощеної процедури закупівлі повідомляємо наступне.
Права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі». Вимоги до змісту оголошення про проведення спрощеної закупівлі закріплені у статті 14 Закону. Слід зазначити, що відповідно до статті 10 Закону України, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю.
Згідно частини 2 статті 16 Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до частини 1 статті 16 Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Одним із таких кваліфікаційних критеріїв в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі встановлені наступні вимоги:
«ОБОВ’ЯЗКОВА НАЯВНІСТЬ НАСТУПНИХ ПРАЦІВНИКІВ:
керівник робіт або особа що виконує його функції (не менше одного), інженер проектувальник в частині кошторисної документації (не менше одного), провідний інженер проектувальник за напрямком інженерно – будівельне проектування в частині дотримання вимог пожежної безпеки (не менше одного), налагоджувальник КВП та А – не нижче 4-го розряду (не менше одного), електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (ОПС) не нижче 3-го розряду (не менше одного), кваліфікованих робітників, що залучатимуться до виконання робіт не менше 2 осіб з кваліфікацією малярів не нижче 4-го розряду.
НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЩОДО НАЯВНОСТІ В УЧАСНИКА ПРАЦІВНИКІВ, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі пропозиції, НАДАТИ КОПІЇ ТРУДОВИХ книжок АБО копії НАКАЗІВ про призначення на посаду АБО копії наказів АБО копії ДОГОВОРІВ ЦПХ та надати кваліфікаційні сертифікати на працівників, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачою відповідного кваліфікаційного сертифіката.
На керівника робіт надати скановані копії посвідчень та витягів з протоколу (або протоколи) про проходження навчання (перевірку знань) з:
- Загальний курс з ОП;
- Забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12);
- Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт;
- Правил охорони праці під час роботи з інструментом і пристроями ;
- Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті ;
- Інструкції з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожеженебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах;
- Проходження навчання з питань пожежної безпеки;
- Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів ;
- Правил експлуатації електрозахисних засобів;
- Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів ;
- Правил роздрібного ринку електричної енергії;
- Правила улаштування електроустановок.
На налагоджувальника КВП та А, електромонтера ОПС надати скановані копії посвідчень та витягів з протоколу( або протоколи) про проходження навчання (перевірку знань) з:
- Загальний курс з ОП;
- Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт;
- Правил охорони праці під час роботи з інструментом і пристроями ;
- Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті;
- Проходження навчання з питань пожежної безпеки (пожежно – технічний мінімум);
- Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів;
- Правил експлуатації електрозахисних засобів;
- Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів;
- Правил роздрібного ринку електричної енергії;
- Правила улаштування електроустановок.».

З вищезазначеного слідує:
1. Вимога щодо наявності малярів не нижче 4-го розряду, які залучатимуться до виконання робіт не менше 2 осіб не є дискримінаційною по відношенню до учасників, оскільки не вимагає мати працівників в штаті товариства, а дозволяє залучати працівників за різними формами відносин. Тому встановлені вимоги в оголошені не обмежують участь різного кола учасників, які виявили бажання прийняти участь.
Маляр - одна з найпоширеніших професій в будівництві. Завдання маляра — надати будівлі красивого, привабливого вигляду, нанести шар фарби, що врятує будівлю від руйнування. Маляр займається шпаклюванням, ФАРБУВАННЯМ, обклеюванням, художньою обробкою, РЕМОНТОМ ЗОВНІШНІХ І ВНУТРІШНІХ ПОВЕРХОНЬ БУДІВЕЛЬ. В процесі роботи очищає поверхню від пилу, грязі, іржі, ПІДБИРАЄ ФАРБУ ПОТРІБНОГО КОЛЬОРУ кольору і якості, наносить її тонким шаром на зовнішню поверхню, виконує художню обробку стін та підлог, розпис, декоративне лакування і золочення. Малярні обробки надають інтер’єру особливої привабливості, підкреслюють його призначення і атмосферу. За допомогою кольорової гами створюється індивідуальність приміщення.
При здійсненні робіт, що зазначені в Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: монтажу гучномовців, пiдсилювача потужності, блока тривожних сповіщень, блоку контролю мереж гучномовців блоку живлення, блоку вибору зон, розподільника живлення, блоку живлення, прокладання кабелю може зазнати пошкодження зовнішнього вигляду стіни фасаду, приміщень чи стелі, ТА ЯКІ ПЕРЕДБАЧИТИ В ТЕХНІЧНІЙ ЧАСТИНІ ОБ’ЄМУ РОБІТ ЗАЗДАЛЕГІДЬ НЕМОЖЛИВО, та що потребуватиме приведення у належний вигляд будівлі/приміщення, після встановлення всіх елементів систем пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчики напряму евакуювання) на об’єкті (далі – елементи пожежної системи). У разі наявних виконаних робіт з встановлення елементів пожежної системи та не приведеним у відповідність зовнішніх стін фасаду, стін приміщень чи стелі на об’єкті, Замовник не матиме права прийняти роботи від підрядника.
Крім того, Кабінет Міністрів України ухвалив Постанову “Про початок навчального року під час дії воєнного стану в Україні” 24 червня 2022 року за № 711, згідно з якою навчальний рік у закладах загальної середньої освіти розпочнеться 1 вересня 2022 року. Відповідно часу дуже замало для того, щоб провести закупівлю, визначити переможця та відповідно переможцю зробити вчасно роботи, які необхідно, щоб були виконані якісно та у відповідності до робочого проекту та у відповідності до будівельних норм. Після чого, роботи, що закуповуються по закупівлі повинні пройти перевірку відповідною комісією, яка надає дозвіл розпочати навчальний рік в навчальному закладі чи відмовити. Виходячи із вищезазначеного, Замовником було прийнято рішення встановити вимогу щодо наявності в учасника не менше 2-х малярів, які будуть залучені до якісного виконання робіт, а саме: здати об’єкт не в гіршому стані ніж було до початку встановлення елементів пожежної системи, а Замовнику вчасно прийняти належно та якісно виконані роботи.
2. Щодо вимоги про надання на керівника робіт або особи, що виконує його функції, сканованих копій посвідчень та витягів з протоколу (або протоколи) про проходження навчання (перевірку знань) з Інструкції з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожеженебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах (НПАОП 0.00-5.12-01) слід зазначити наступне.
Указом Президента України від 24 лютого 2022 року за № 64/2022, який затверджений Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24.02.2022 за № 2102-IX введено воєнний стан в Україні, який продовжено станом до 26 серпня 2022 року, та планується знову військовий стан в країні продовжити, ще на відповідний відрізок часу.
У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації на території України, Бородянська територіальна громада зазнала значних руйнувань та під час оголошення повітряної тривоги та ризику, який існує потворного наступу на київську область з боку Росії, об’єкт на якому необхідно виконувати роботи належить до вибухопожеженебезпечних та/або вибухонебезпечних об’єктів.
Інструкцією з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об'єктах, яка затверджена наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 05 червня 2001 р. за № 255 (далі – Інструкція №255) встановлено наступне:
- Пунктом 1.2. розділу Інструкції №255 встановлено, що Інструкція поширюється на всі вибухопожежонебезпечні та вибухонебезпечні об'єкти, на яких безпосередньо виконуються вогневі роботи, НЕЗАЛЕЖНО від виду їх діяльності та форм власності.
- Пунктом 1.3. розділу Інструкції №255 встановлено, що з УРАХУВАННЯМ СПЕЦИФІКИ ОБ’ЄКТА можуть бути опрацьовані ДОДАТКОВІ ВИМОГИ щодо організації проведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних об'єктах, які не повинні вступати в протиріччя з цією Інструкцією і бути не нижче її вимог.
- Пунктом 1.5. розділу Інструкції №255 встановлено, що до вогневих робіт належать виробничі операції, пов'язані із застосуванням відкритого вогню, іскроутворенням та НАГРІВАННЯМ до температур, які МОЖУТЬ ВИКЛИКАТИ ЗАГОРАННЯ матеріалів та конструкцій (електро- та газозварювання (різка), бензогазорізка, роботи з використанням паяльних ламп, переносних горнів, розігрів бітумів, смол ТА ІН.).
- Пунктом 1.8. розділу Інструкції №255 встановлено, що місця проведення вогневих робіт можуть бути: постійними, які організовуються у спеціально обладнаних для цієї мети місцях; ТИМЧАСОВИМИ, коли вогневі роботи проводяться безпосередньо на об'єктах, при експлуатації і ремонті устаткування, ВИКОНАННІ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ, ТОЩО.
- Пунктом 1.11. розділу Інструкції №255 встановлено, що вимоги цієї Інструкції поширюються НА РОБОТИ, ЯКІ ВИКОНУЮТЬСЯ підрозділами, бригадами та окремими спеціалістами підприємства, так і НА РОБОТИ ЯКІ ВИКОНУЮТЬСЯ СТОРОННІМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ.
- Пунктом 2.2. розділу Інструкції №255 встановлено, що підготовка об'єкта до ведення вогневих робіт ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЕКСПЛУАТАЦІЙНИМ ПЕРСОНАЛОМ ПІД КЕРІВНИЦТВОМ СПЕЦІАЛЬНО ПРИЗНАЧЕНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ОСОБИ.
- Пунктом 2.18. розділу Інструкції №255 встановлено, що при ПРИ ПРОВЕДЕНІ КАПІТАЛЬНИХ РЕМОНТІВ і робіт з реконструкції цехів з повним зупиненням виробництва наряд-допуск оформляється відповідно до цієї Інструкції на строк, який передбачено графіком капітальних ремонтів і робіт з реконструкції.
- Пунктом 3.6. розділу Інструкції №255 встановлено, що роботи під час дощу, снігопаду, сильного вітру повинні проводитись під спеціальним укриттям.
Враховуючи ряд факторів, які пов’язані з виконанням капітальних робіт з встановлення елементів пожежної сигналізації, періоду часу, як метеорологічні чинники (погодні умови) так і військовий стан в країні (повітряні тривоги та незрозуміло куди може прилетіти в який об’єкт), що викликані вірною організацією робіт (необхідністю розуміння поводження осіб у відповідний час у разі необхідності наприклад відключення від електропостачання чи накриття місця від погодних умов чи інше), відповідальність покладена на керівника робіт або особу, що виконує його функції та працівників, які будуть знаходитись на об’єкті в цей час (налагоджувальника КВП та А та електромонтера ОПС) в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі була встановлена вимога проходження вищезазначеними вимогами навчання щодо володіння з охорони праці Інструкцією з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об'єктах, яка затверджена наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 05 червня 2001 р.
Знову ж таки, звертаю увагу, що не вимагалось, щоб такі навчанні працівники були працівниками за штатом в Товаристві, так як вимогами Оголошення дозволено використовувати різну форму відносин з працівниками/фахівцями/спеціалістами. Що підтверджує той факт, що вимога в оголошені не є дискримінаційною та не звужує коло учасників для участі в закупівлі.

3. Що стосується наявності у виконавців посвідчень з протипожежного мінімуму, слід зазначити наступне:
Ознайомлення співробітників і керівників різних установ з Пожежною безпекою проводиться для того, щоб підвищити рівень протипожежної культури, для стабілізації стану в області Пожежної безпеки як на виробництві, так і в побуті.
Пожежно-технічний мінімум - це той необхідний мінімум знання, який дозволяє запобігти виникненню пожежі (вибуху), або ж звести до мінімуму шкоду, від нього. Навчання пожежно-технічного мінімуму КЕРІВНИКІВ, ФАХІВЦІВ ТА ПРАЦІВНИКІВ організацій, НЕ ПОВ’ЯЗАНИХ з вибухопожежонебезпечних виробництвом ПРОВОДИТЬСЯ протягом місяця після прийому на роботу і з подальшою періодичністю не рідше одного разу на три роки після останнього навчання, а керівників, фахівців і працівників організацій, пов'язаних з вибухопожежонебезпечних виробництвом, один раз у рік.
Згідно діючого законодавства навчання з пожежно-технічного мінімуму повинні проходити: керівники та головні спеціалісти організації або особи, що виконують їх обов'язки; працівники, ВІДПОВІДАЛЬНІ ЗА ПОЖЕЖНУ БЕЗПЕКУ організацій і проведення протипожежного інструктажу; керівники первинних організацій добровільних пожежної охорони; працівники, які виконують газоелектрозварювальні і ІНШІ ВОГНЕВІ РОБОТИ; інші категорії працівників (громадян) за рішенням керівника.
Пожежна безпека це стан об'єкта, при якому з регламентованою ймовірністю відкидається можливість виникнення та розвиток пожежі, і впливу на людей її небезпечних факторів, а також забезпечується захист матеріальних цінностей. Спричинити пожежу та вибух на підприємстві можуть: порушення правил і норм пожежної безпеки, невиконання Закону «Про пожежну безпеку» ТОЩО. Як вище зазначалось, в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, відсутні дискримінаційні вимоги до учасників, оскільки дозволяють залучати до виконання робіт працівників за різними формами відносин.
Тому встановлені вимоги в оголошені не обмежують участь різного кола учасників, які виявили бажання прийняти участь.
Крім того, слід зазначити наступне, щодо інформації, яку зазначаєте в запитанні до закупівлі «Ви прописали в тендерній документації на наш погляд надмірні вимоги, які дають на право вважати, що у вас уже є потенційний переможець, а це злочин як в мирний час так і під час війни і якби ви не маскували це під формулюванням яке нажаль прописане в ЗУ «Про державні закупівлі», що замовник може вимагати і інші документи……. Факт корупційної складової є, і ми це із часом доведем.» - це є наклепом, тобто поширенням завідомо неправдивих вигадок, що ганьблять іншу особу та відповідно до вимог діючого законодавства застосовуються відповідні заходи впливу, а саме: можливе встановлення адміністративного правопорушення, що посягають на громадський порядок і громадську безпеку, за якою настає адміністративна відповідальність щодо поширення неправдивих чуток. Також слід зазначити, що діючим законодавством передбачена відповідальність за погрози щодо службової особи чи громадянина, який виконує громадський обов'язок. Рекомендую, дотримуватись ділового етикету, що включає в себе правила поведінки між діловими партнерами й колегами, мовленнєвий етикет у діловому спілкуванні, правила ведення переговорів, НОРМИ ЛИСТУВАННЯ. У Вас, як у зацікавленої особи даної закупівлі є право звернутись згідно Закону України «Про публічні закупівлі» за роз’ясненнями до Замовника для отримання обґрунтування встановлених вимог по закупівлі, в той же час в Замовника є право внести зміни до оголошення з власної ініціативи чи у разі звернення учасника чи виявлення допущеного порушення.
У зв’язку з відсутністю порушень під час проведення спрощеної закупівлі для задоволення вимоги відсутні підстави.

З повагою,
Уповноважена особа
Дикрімінаційні вимоги
Дата подання: 12 серпня 2022 11:11
Дата відповіді: 13 серпня 2022 20:26
Шановний замовнику непотрібно наливати «воду» в ваші відповіді ми чудово обізнані з чинним законодавством України. Що стосується тих нісенітниць які ви надали в своїх відповідях то ми наголошуємо, що наша організація веде свою діяльність у томі числу на підставі ліцензійних вимог затверджених від 23 листопада 2016 р. N 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» де чітко прописано, ВИМОГИ щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень де не прописано по даних видах робіт малярів і зараз під час воєнного стануна який ви так любите посилатися (НЕ ОДНІ ВИ В ТАКОМУ СКРУТНОМУ СТАНОВИЩІ) для нас з урахуванням обмеженого часу є проблемою знайти відповідних людей та провести навчання з певних НПАОП . Також повідомляємо вам, на ту нісенітницю яку ви надали і до речі ви як фахівец дисить безграмотна людина вам би підшукати інше місце роботи бо пишете різну дурницю якісь загальні фрази нічого конкретного це називається забалакуванням але як видно з ваших відповідей вам поставили таке завдання. ОЦЕ ВСЕ ЦЕЙ НАБІР БУКВ І СЛІВ ЩО НАПИСАЛИ ЦЕЙ БРЕД ЦІ ВАШІ ПРИПУЩЕННЯ ВИ ХОЧ ВЧИТУВАЛИСЯ В ЦІ ДОКУМЕНТИ ЯКІ ОПУБЛІКУВАЛИ ПРИЧОМУ ТУТ ВОЄННИЙ СТАН ДО ВОГНЕВИХ РОБІТ І ПРИМІЩЕНЬ З ПОЖЕЖОВИБУХОНЕБЕЗПЕКОЮ прочитайте що ви написали і ви кажете після цього що це наклеп що ви не злочинець «наказ Міністерства праці та соціальної політики України від 05 червня 2001 р. за № 255 (далі – Інструкція №255) встановлено наступне: - Пунктом 1.2. розділу Інструкції №255 встановлено, що Інструкція поширюється на всі вибухопожежонебезпечні та вибухонебезпечні об'єкти, на яких безпосередньо виконуються вогневі роботи, НЕЗАЛЕЖНО від виду їх діяльності та форм власності. - Пунктом 1.3. розділу Інструкції №255 встановлено, що з УРАХУВАННЯМ СПЕЦИФІКИ ОБ’ЄКТА можуть бути опрацьовані ДОДАТКОВІ ВИМОГИ щодо організації проведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних об'єктах, які не повинні вступати в протиріччя з цією Інструкцією і бути не нижче її вимог. - Пунктом 1.5. розділу Інструкції №255 встановлено, що до вогневих робіт належать виробничі операції, пов'язані із застосуванням відкритого вогню, іскроутворенням та НАГРІВАННЯМ до температур, які МОЖУТЬ ВИКЛИКАТИ ЗАГОРАННЯ матеріалів та конструкцій (електро- та газозварювання (різка), бензогазорізка, роботи з використанням паяльних ламп, переносних горнів, розігрів бітумів, смол ТА ІН.). - Пунктом 1.8. розділу Інструкції №255 встановлено, що місця проведення вогневих робіт можуть бути: постійними, які організовуються у спеціально обладнаних для цієї мети місцях; ТИМЧАСОВИМИ, коли вогневі роботи проводяться безпосередньо на об'єктах, при експлуатації і ремонті устаткування, ВИКОНАННІ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ, ТОЩО. - Пунктом 1.11. розділу Інструкції №255 встановлено, що вимоги цієї Інструкції поширюються НА РОБОТИ, ЯКІ ВИКОНУЮТЬСЯ підрозділами, бригадами та окремими спеціалістами підприємства, так і НА РОБОТИ ЯКІ ВИКОНУЮТЬСЯ СТОРОННІМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ. - Пунктом 2.2. розділу Інструкції №255 встановлено, що підготовка об'єкта до ведення вогневих робіт ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЕКСПЛУАТАЦІЙНИМ ПЕРСОНАЛОМ ПІД КЕРІВНИЦТВОМ СПЕЦІАЛЬНО ПРИЗНАЧЕНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ОСОБИ. - Пунктом 2.18. розділу Інструкції №255 встановлено, що при ПРИ ПРОВЕДЕНІ КАПІТАЛЬНИХ РЕМОНТІВ і робіт з реконструкції цехів з повним зупиненням виробництва наряд-допуск оформляється відповідно до цієї Інструкції на строк, який передбачено графіком капітальних ремонтів і робіт з реконструкції. - Пунктом 3.6. розділу Інструкції №255 встановлено, що роботи під час дощу, снігопаду, сильного вітру повинні проводитись під спеціальним укриттям. Враховуючи ряд факторів, які пов’язані з виконанням капітальних робіт з встановлення елементів пожежної сигналізації, періоду часу, як метеорологічні чинники (погодні умови) так і військовий стан в країні (повітряні тривоги та незрозуміло куди може прилетіти в який об’єкт), що викликані вірною організацією робіт (необхідністю розуміння поводження осіб у відповідний час у разі необхідності наприклад відключення від електропостачання чи накриття місця від погодних умов чи інше)» І У ВАС НА ОБЄКТІ ПРИ ПРОВЕДЕННІ РОБІТ ЯКИ ВИ ВИКЛАЛИ В ОГОЛОШЕННІ ВЗАГАЛІ НЕМАЄ ВОГНЕВИХ РОБІ. ПРИЧИТАЙТЕ НОРАМАТИВНІ ДОКУМЕТИ де прописано, що під вогневими роботами розуміють промислові операції з джерелами відкритого вогню, які супроводжуються іскроутворенням та нагріванням до небезпечних температур і які здатні спричинити аварійне загорання матеріалів та конструкцій. Перелік вогневих робіт: електро- та газозварювання; бензогазорізка; роботи з використанням паяльних ламп; розігрів бітумів, смол тощо. Що стосується вибухопожежонебезпечних приміщень то категорія приміщення або об’єкту по вибухопожежонебезпеці визгачаєть згідно з нормативним документом «Визначення категорій приміщень, будинків та зовнішніх установок за вибухопожежною та пожежною небезпекою ДСТУ Б В.1.1-36:2016» де в п. 6 КАТЕГОРІЇ ПРИМІЩЕНЬ ЗА ВИБУХОПОЖЕЖНОЮ ТА ПОЖЕЖНОЮ НЕБЕЗПЕКОЮ підпункт 6. підпункт 6.1 Категорії приміщень за вибухопожежною та пожежною небезпекою визначають шляхом перевірки належності приміщень до категорій від найбільш вибухопожежонебезпечної категорії А до найменш небезпечної категорії Д (таблиця 1), за винятком категорії Г. - Категорії приміщень за вибухопожежною та пожежною небезпекоюКатегорія приміщення. Характеристика речовин і матеріалів, що знаходяться (зберігаються, переробляються, транспортуються) у приміщенні А вибухопожежоНебезпечна. Це горючі гази, легкозаймисті рідини з температурою спалаху не вище ніж 28 °С у такій кількості, що можуть утворювати вибухонебезпечні газо-, пароповітрянісуміші, у разі займання яких розвивається розрахунковий надлишковий тисквибуху у приміщенні, який перевищує 5 кПа, і/або речовини і матеріали, здатнівибухати і горіти при взаємодії з водою, киснем повітря і/або один з одним, утакій кількості, що розрахунковий надлишковий тиск вибуху в приміщенні перевищує5 кПа Б вибухопожежо небезпечна. Це горючі пил і/або волокна, легкозаймисті рідини з температурою спалаху вище ніж 28 °С, горючі рідини у такій кількості, що можуть утворювати вибухонебезпечні пило-, пароповітряні суміші, у разі займання яких розвивається розрахунковий надлишковий тиск вибуху в приміщенні, який перевищує 5 кПа. В пожежо небезпечна. Це горючі гази, легкозаймисті, горючі і/або важкогорючі рідини, а також речовини і/або матеріали, які здатні вибухати і горіти або тільки горіти під час взаємодії з водою, киснем повітря і/або один з одним; тверді горючі і/або важкогорючіречовини і матеріали (включно горючий пил і/або волокна), за умови, що приміщення,в яких вони знаходяться (зберігаються, переробляються, транспортуються),не відносяться до категорій А або Б і питома пожежна навантагадля твердих і рідких легкозаймистих, горючих та важкогорючих речовин і/абоматеріалів на окремих ділянках площею не менше 10 м2 кожна перевищує180 М Дж-м-2. Якщо питома пожежна навантага не перевищує 180 М Дж-м-2, топриміщення відноситься до категорії Д за умови виконання вимог пунктів 7.6.1,7.6.5 та 7.6.8 Г помірнопожежо небезпечна. Це Негорючі речовини і/або матеріали у гарячому, розпеченому і/або розплавленому стані, процес обробки яких супроводжується виділенням променистого тепла, утворенням іскор і/або полум'я; горючі гази, рідини і/або тверді речовини, що спалюються або утилізуються як паливо. ПОЯСНІТЬ ДА У ВАС Є ТАКІ ПРИМІЩЕННЯ ТА ЯКІ ВИДИ ВОГЕВИХ РОБІТ БУДУТЬ ПРОВОДИТИСЯ, ЩО ВИ ВИМАГАЄТЕ ПРОХОДЖЕННЯ КЕРІВНИКОМ РОБІТ ВІДПОВІДНИХ ПРАВИЛ. ЩЕ РАЗ ВИМАГАЄМО ПРИБРАТИ ДАНУ ВИМОГУ З ОГОЛОШЕННЯ. Також наголошуємо вам, що якщо ви переймаєтеся пожежною безпекою то для проведення виду робіт які ви виклали в оголошенні і які виключають проведення вогневих робіт на вашому об’єкті при яких у виконавців повинен бути «Протипожежний мінімум» то для цюго достатно провести з ними інструктаж з пожежної безпеки і все. Тому внесіть зміни в оголошення або видаліть дану вимогу щодо «Протипожежного мінімуму». Що тосується малярів то ми щераз нагадуємо, що у вас предмет закупівлі «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчики напрямку евакуювання)» в технічному завданні і в кошторисі немає малярних робіт, як і вогневих (підбирати фарбу та робити красоту бутете у себа вдома а не державному об’єкті за державний кошт під час війни) ваша специфікація це монтаж гучномовців, монтаж підсилювачів потужності, монтаж блоку тривожних сповіщень, монтаж блоку контролю мереж гучномовців, монтаж блоку живлення, монтаж блоку вибору зон, монтаж розподільника живлення, прокладання кабелю тому що мають робити аж два маляри щей 4 розряду незрозуміло також в технічному завданні немає вогневих робіт. Якщо замовником було прийнято рішення з ваших слів встановити вимогу щодо наявності в учасника не менше 2-х малярів, які будуть залучені до якісного виконання робіт, а саме: здати об’єкт не в гіршому стані ніж було до початку встановлення елементів пожежної системи, а Замовнику вчасно прийняти належно та якісно виконані роботи то внесіть ці роботи в технічне завдання бо нам як потенційному учаснику потрібно розрахувати вартість послуги яку ми будемо вам надавати і сформувати ціну бо це матеріал плюс робота тих же малярів. ТОМУ АБО ВНЕСІТЬ ОЗДОБЛЮВАЛЬНІ, ОПОРЯДЖУВАЛЬНІ РОБОТИ В ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ І ВКОШТОРИС АБО ВИДАЛІТЬ ВИМОГУ ЩОДО НАЯВНОСТІ ДВОХ МАЛЯРІВ З ОГОЛОШЕННЯ. Щодо свого права права звернення згідно чинногозаконодавстваУкраїни то ми будемо вимушені зробити певні відповідні звернення в державі та правоохоронні органи що до порушення вами , як уповноваженої особи нашого обмеження нашого законного права законного права приймати учать у даній закупівлі. Щодо наклепуі і факту корупційнох складової то ми пояснюємо, що ви в оголошенні виклали надмірні вимоги і проводете спрощену закупівлі де може прийняти участь один учасник який який заздалегідь уже має необхідні документи, а з урахуванням того, що ви оголосили такі спрощені закупівлі по декільком об’єктам з різними сумами але з однаковими умовами і як ви відповідаєте на наші вимоги і запитання то це все свідчить, що ви в змові з потенційним вашим переможцем хочите вкрасти бюджетні кошти. Мало того ми більш чим переконанні, що за результатами закупівлі прийме участь одна компанія з ціною чуть менше на 1000 грн. або щось то того і вона переможе. І це не погроза це ФАКТ ми вам нічим не погрожували тільки зазначили, що ви порушуєте чинне законодавство, зловживаєте службовим становищем та займаєтеся нецільовим використанням бюджетних коштів і за це рано чи пізно ви бутете притягнуті ОСОБИСТО до кримінальної або адміністративної відповідальності. І щодо ваши рекомендацій по дотримання ділового етикету, що включає в себе правила поведінки між діловими партнерами й колегами, мовленнєвий етикет у діловому спілкуванні, правила ведення переговорів та ми з вани не колеги і не ділові партнери і то що ви робите прикриваючись военним стано коли сотні наших громадян гинуть і отримують каліцта називається ЗЛОЧИНОМ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учасник!
Згідно частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. При цьому, усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
12 серпня 2022 року від Вас надійшло повторно аналогічне звернення (зі статусом: Загальне запитання щодо оголошення) за роз’ясненнями в електронній системі Prozorro. Тому надаємо Вам роз’яснення на Ваше запитання: Ви як учасник, який зацікавлений прийняти участь в даній закупівлі, отримували роз’яснення 11 серпня 2022 року на поставленні аналогічні Вами запитання 10 серпня 2022 року щодо вимог викладених в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі. Додатково повідомляємо, що оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі буде оприлюднено в новій редакції, слідкуйте за змінами.
З повагою,
Уповноважена особа

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2022 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ 181 204,67
UAH з ПДВ
181 204,67
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" 184 037,97
UAH з ПДВ
184 037,97
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 серпня 2022 19:31
Електронний підпис
26 серпня 2022 19:00
про ліцензіи_ні умови.rar
22 серпня 2022 14:53
Електронний підпис
22 серпня 2022 14:50
43.12. Свідоцтво маляри.pdf
22 серпня 2022 14:50
48. Ліцензія АВК.pdf
22 серпня 2022 14:50
21. Довідка без авансу .pdf
22 серпня 2022 14:50
43.5. Наказ кошторис.PDF
22 серпня 2022 14:50
62. ГЛ Варта Бородянка.pdf
22 серпня 2022 14:50
29. Витяг ПДВ.PDF
22 серпня 2022 14:50
32.5.1. Копія оренди офіс.pdf
22 серпня 2022 14:50
32.3.1. ДУ 1 Склад .pdf
22 серпня 2022 14:50
31. Витяг з ЄДР.pdf
22 серпня 2022 14:50
30. Виписка Агні.PDF
22 серпня 2022 14:50
48.1. Копія ліцензія АВК.pdf
22 серпня 2022 14:50
42. Статут та опис .pdf
22 серпня 2022 14:50
43.7. Спецнавчання .pdf
22 серпня 2022 14:50
65. Лист ДСНС Бородянка.pdf
22 серпня 2022 14:50
32.4. Техпаспорт Авто.PDF
22 серпня 2022 14:50
39.2. Аудит 54 14 2009.pdf
22 серпня 2022 14:50
43.3. Навчання Варта.pdf
22 серпня 2022 14:50
37. ІСО 8000.pdf
22 серпня 2022 14:50
66. ст 17.pdf
22 серпня 2022 14:50
39.4. Аудит 27001.pdf
22 серпня 2022 14:50
30.1. Копія виписка.pdf
22 серпня 2022 14:50
14.1. Аналог договір .pdf
22 серпня 2022 14:50
44. Наказ ліцензія Агні.PDF
22 серпня 2022 14:50
43.4.1. ЦПХ Максименко .pdf
22 серпня 2022 14:50
29.1. Копія витяг ПДВ.pdf
22 серпня 2022 14:50
60. Цінова Бородянка .pdf
22 серпня 2022 14:50
43.6. Накази 3.pdf
22 серпня 2022 14:50
44. Листи згоди .pdf
22 серпня 2022 14:50
28. Декларація МТБ.PDF
22 серпня 2022 14:50
31.1. Копія витяг ЄДР.pdf
22 серпня 2022 14:50
39. Сертифікати ІСО.pdf
22 серпня 2022 14:50
36. ДСТУ ІСО 45001 2019 НААУ.pdf
22 серпня 2022 14:50
39.5. Аудит 28000.pdf
22 серпня 2022 14:50
39.3. Аудит 23932.pdf
22 серпня 2022 14:50
34. ДСТУ ІСО 9001 2018 НААУ.pdf
22 серпня 2022 14:50
39.1. Аудит 2 54-14.pdf
22 серпня 2022 14:50
18. Підтвердження дохід.pdf
22 серпня 2022 14:50
14.3. Відгук Бородянка.pdf
22 серпня 2022 14:50
35. ДСТУ ІСО 14001 2015 НААУ.pdf
22 серпня 2022 14:50
64. Кошторис Бородянка.pdf
22 серпня 2022 14:50
33. Договір страхування.pdf
22 серпня 2022 14:50
32. Довідка МТБ .pdf
22 серпня 2022 14:50
43. Довідка працівники .pdf

Публічні документи

19 серпня 2022 17:42
Електронний підпис
19 серпня 2022 17:34
Кошторис.pdf
19 серпня 2022 17:34
Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
19 серпня 2022 17:34
Статут.pdf
19 серпня 2022 17:34
Медичні книжки.pdf
19 серпня 2022 17:34
Усі працівники ДБН.pdf
19 серпня 2022 17:34
витяг з ЄДР.pdf
19 серпня 2022 17:34
Сертифікат ISO 14001 2015.pdf
19 серпня 2022 17:34
МТБ підтвердження.pdf
19 серпня 2022 17:34
Договір сміття.pdf
19 серпня 2022 17:34
Медичні довідки.pdf
19 серпня 2022 17:34
Витяг ПДВ.pdf
19 серпня 2022 17:34
Ліцензія ДСНС.pdf
19 серпня 2022 17:34
Договір Пульт.pdf
19 серпня 2022 17:34
Сертифікат ISO 45001 2019.pdf
19 серпня 2022 17:34
Сертифікат ISO 28000.pdf
19 серпня 2022 17:34
Договір страхування.pdf
19 серпня 2022 17:34
ДЕКЛАРАЦІЯ ОП.PDF
19 серпня 2022 17:34
Сертифікат ISO 23932.pdf
19 серпня 2022 17:34
Декларация ПОЖБЕЗПЕКА.pdf
19 серпня 2022 17:34
Інші документи.rar
19 серпня 2022 17:34
Сертифікат ISO 37001.pdf
19 серпня 2022 17:34
Сертифікат SA 8000.pdf
19 серпня 2022 17:34
Сертифікат ISO 50001 2020.pdf
19 серпня 2022 17:34
Пульт ліцензія.pdf
19 серпня 2022 17:34
Аналог договір монтаж.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ
#43622421
Переможець 181 204,67
UAH з ПДВ
25 серпня 2022 20:39

Документи

25 серпня 2022 20:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2022 20:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ
#43622421
181 204,67
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 серпня 2022 20:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 18:32
Електронний підпис укладений
30 листопада 2022 12:25
Додаткова угода до договору _ 64.pdf зміни до договору
30 листопада 2022 12:21
Електронний підпис укладений
30 серпня 2022 17:56
Договір укладений
30 серпня 2022 17:54

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт з встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчики напрямку евакуювання), на об’єкті Бородянський ЗЗСО І-ІІ ступенів Бородянської селищної ради Київської області, що знаходиться за адресою: Київська область, смт. Бородянка, вул. Привокзальна, 2 1 роботи 181 204,67
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. З та п.5 ч. 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» вирішили за згодою сторін, зменшити суму Договору на 101, 17 грн.
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт з встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчики напрямку евакуювання), на об’єкті Бородянський ЗЗСО І-ІІ ступенів Бородянської селищної ради Київської області, що знаходиться за адресою: Київська область, смт. Бородянка, вул. Привокзальна, 2 1 роботи 181 103,50
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 181 103,50
UAH (в тому числі ПДВ 30 183,92 UAH)