Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду з утепленням та заміною вікон КНП «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва» по вул. Митрополита Андрея Шептицького,5
Очікувана вартість
17 395 407,60 UAH
UA-2022-08-08-008149-a dfe0d1c1d47a44e2adc627574eecf0af
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сапожнікова Юлія Сергіївна

380504107089 knptender2123@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188952
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5
Контактна особа: Сапожнікова Юлія Сергіївна
380504107089
knptender2123@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2022 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2022 00:00
Початок аукціону: 23 серпня 2022 14:32
Очікувана вартість: 17 395 407,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 173 954,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля відповідно до вимог Закону та Постанови КМУ № 169 від 28.02.2022 " Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасаду з утепленням та заміною вікон КНП «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м. Києва» по вул. Митрополита Андрея Шептицького,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, м. Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2022 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2022 17:19
Проєкт договору_нова редакція.docx
08 серпня 2022 16:38
Вимоги до учасника.docx
08 серпня 2022 16:38
Дефектний акт.xls
08 серпня 2022 16:37
Обсяги робіт.xls
08 серпня 2022 16:37
Технічне завдання.docx
11 серпня 2022 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2022 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2022 17:19
Проєкт договору_нова редакція.docx
08 серпня 2022 16:38
Проєкт договору.docx
08 серпня 2022 16:38
Вимоги до учасника.docx
08 серпня 2022 16:38
Дефектний акт.xls
08 серпня 2022 16:37
Обсяги робіт.xls
08 серпня 2022 16:37
Технічне завдання.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2022 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "БУДГРУП" 16 708 941,94
UAH з ПДВ
16 708 941,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 16 950 014,42
UAH з ПДВ
16 950 014,42
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2022 14:49
Електронний підпис
18 серпня 2022 14:48
Календарний графік.pdf
18 серпня 2022 14:48
4.9.4 Дозвола Мега.PDF
18 серпня 2022 14:48
4.1 Статут.pdf
18 серпня 2022 14:48
4.20 ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
18 серпня 2022 14:48
2.2 Диплом Синяговський.pdf
18 серпня 2022 14:48
4.8 Проект договору.pdf
18 серпня 2022 14:48
4.17 Акт огляду.pdf
18 серпня 2022 14:48
4.1.1 Опис.pdf
18 серпня 2022 14:48
4.10 Ліцензія з додатком.pdf
18 серпня 2022 14:48
2.1 Диплом Шевчук.pdf
18 серпня 2022 14:48
4.18.1 Витяг ЄДР.pdf
18 серпня 2022 14:48
2.5 Штатний розпис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "БУДГРУП"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "БУДГРУП"
#42765969
Відхилено 16 708 941,94
UAH з ПДВ
25 серпня 2022 16:36
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 16 950 014,42
UAH з ПДВ
30 серпня 2022 10:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2022 10:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
16 950 014,42
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 вересня 2023 10:24
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2023 11:02
Додаткова угода 4 від 31.03.2023.pdf зміни до договору
05 квітня 2023 11:01
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2023 12:33
Додаткова угода від 15.02.2023.pdf зміни до договору
17 лютого 2023 12:30
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 14:10
Додаткова угода.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 14:09
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2022 16:24
Додаткова угода.pdf зміни до договору
17 листопада 2022 16:21
Електронний підпис укладений
06 вересня 2022 16:24
Додатки до договору ІІІ ч..pdf укладений
06 вересня 2022 16:23
Додатки до договору ІІ ч..pdf укладений
06 вересня 2022 16:23
Додатки до договору І ч..pdf укладений
06 вересня 2022 16:22
Договір160.pdf укладений
06 вересня 2022 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У Зв"язку з виникненням у Замовника необхідності проведення додаткових видів робіт які необхідно виконати до завершення основного обсягу робіт до договору і які не можливо було врахувати під час укладання основного договору
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з аварайними відключеннями електричної енергії виникла затримка з виконанням робіт
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку із виникненням обставин, що не залежать від Сторін (відсутність електроенергії на об"єкті , тривалі повітряні тривоги ) та беручі до уваги неспріятливі погодні умови, які перешкоджають якісному виконанню робіт.
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із виникненням у Замовника необхідності проведення додаткових видів робіт, які необхідно виконати до завершення основного обсягу робіт по Договору, і які неможливо було врахувати під час укладення основного договору, з метою належного виконання згідно до діючих будівельних норм
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 травня 2023
Сума оплати за договором: 16 950 010,81
UAH (в тому числі ПДВ 2 825 001,80 UAH)