Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пісок (для зимового утримання доріг) код ДК 021:2015:14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі.
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2022-08-08-005978-a 21f6699a2e7144d2bc6f4abc220469ad
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Соловей

+380963250285 komunservis-prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське комунальне підприємство "Бердичівкомунсервіс"
Код ЄДРПОУ: 37752790
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., м. Бердичів, вул. Чуднівська, 156
Контактна особа: Ірина Соловей
+380963250285
komunservis-prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2022 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2022 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2022 14:34
Початок аукціону: 18 серпня 2022 13:13
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі


Здійснення спрощеної закупівлі відповідно Постанови КМУ "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану" від 28.02.2022 № 169 (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 тонни
Пісок (для зимового утримання доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, Чуднівська 156
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1.ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу згідно видаткової накладної. Максимальним строком відстрочення платежу є 30 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 3 робочих днів з дати отримання покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2022 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2022 15:36
оголошення - Нова редакція.doc
10 серпня 2022 15:36
Протокол УО про внесення змін.docx
08 серпня 2022 14:51
ДОДАТОК№ 1(проєкт договору).doc
10 серпня 2022 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2022 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2022 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2022 15:36
оголошення - Нова редакція.doc
08 серпня 2022 14:51
оголошення.doc
10 серпня 2022 15:36
Протокол УО про внесення змін.docx
08 серпня 2022 14:51
ДОДАТОК№ 1(проєкт договору).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2022 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Дзюблик Павло Володимирович" 1 119 000,00
UAH з ПДВ
899 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АК ГРУПП-БЕТОН" 1 200 000,00
UAH з ПДВ
900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НГ-ГРУП" 1 291 500,00
UAH з ПДВ
950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" 1 260 000,00
UAH з ПДВ
1 047 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2022 14:24
Електронний підпис
17 серпня 2022 14:00
1_1_Цінова пропозиція.pdf
17 серпня 2022 14:00
1_Цінова пропозиція.pdf
17 серпня 2022 14:00
6_Лист довкілля.pdf
17 серпня 2022 14:00
4_Проект договору.pdf
17 серпня 2022 14:00
17_Витяг.pdf
17 серпня 2022 14:00
20_Наказ директор.pdf
17 серпня 2022 14:00
18_Статут.pdf
17 серпня 2022 14:00
21_Опис.pdf
17 серпня 2022 14:00
19_Рiшення_засновника.pdf
17 серпня 2022 14:00
2_Технічні вимоги.pdf
17 серпня 2022 14:00
3_Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Дзюблик Павло Володимирович"

ТОВ "АК ГРУПП-БЕТОН"

ТОВ "НГ-ГРУП"

ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Дзюблик Павло Володимирович"
#2911505131
Переможець 899 999,00
UAH з ПДВ
24 серпня 2022 14:23

Документи

24 серпня 2022 14:23
Електронний підпис
24 серпня 2022 14:21
протокол УО.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 серпня 2022 14:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Дзюблик Павло Володимирович"
#2911505131
899 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 серпня 2022 14:23
Електронний підпис
24 серпня 2022 14:21
протокол УО.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2022 10:13
додаткова угода до договору № 78.pdf укладений
06 грудня 2022 10:13
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2022 10:06
додаткова угода до договору № 78.pdf зміни до договору
06 грудня 2022 10:01
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2022 14:59
пісок додаткова угода.pdf зміни до договору
22 листопада 2022 14:57
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2022 15:09
№ 78.pdf зміни до договору
30 серпня 2022 15:08
Протокол УО.docx зміни до договору
30 серпня 2022 15:04
Договір № 78.pdf зміни до договору
30 серпня 2022 15:04
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2022 09:59
додаткова угода № 1 до договору № 78.pdf зміни до договору
26 серпня 2022 09:57
Електронний підпис укладений
26 серпня 2022 09:45
договір 78.pdf укладений
26 серпня 2022 09:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами статей 651-654 Цивільного кодексу України, статті 188 Господарського кодексу України, враховуючи що 17.08.2022 набрав чинності Закон України « Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», який затверджує Указ Президента України від 12 серпня 2022 року № 573/2022_ «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 23 серпня 2022 року строком на 90 діб
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з допущенням сторонами технічної помилки при укладанні договору № 78 від 26.08.2022 року та відповідно до листа міністерства економічного розвитку України від 01.12.2015року №3302-05/40086-08 Уповноважений орган дозволяє виправляти технічні (механічні) помилки при заповнені документів у сфері державних закупівель після їх оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу шляхом прийняття уповноваженою особою рішення про виправлення таких помилок, оформленого відповідним протоколом, який підписується уповноваженою особою, зважаючи на те, що технічні можливості майданчика не дозволяють внести зміни після публікації договору, прийнято рішення виправити технічну помилку допущену при укладанні договору шляхом завантаження договору № 78 від 26.08.2022 року у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: договір № 78
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти п 5.2 Договору викласти у новій редакції п.10.3 Договору викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.11.2 та 11.3 Договору, Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору № 78 від 26.08.2022
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2022 — 05 грудня 2022
Сума оплати за договором: 871 002,00
UAH
Причини розірвання договору: Керуючись Цивільним та Господарським кодексами України та на підставі п.11.2 та 11.3