Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт ганку амбулаторії №1 Комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 5" Одеської міської ради за адресою : м. Одеса , вул. Семена Палія , 83/1
Очікувана вартість
199 821,46 UAH
UA-2022-08-08-004168-a b442580f019245249104fc357501324c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дручин Володимир Степанови

+380487722513 buh5cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №5" Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39040240
Місцезнаходження: 65123, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Семена Палія 83 корп 1
Контактна особа: Дручин Володимир Степанови
+380487722513
buh5cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2022 13:17
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2022 13:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2022 13:22
Початок аукціону: 18 серпня 2022 13:52
Очікувана вартість: 199 821,46 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт ганку амбулаторії №1 Комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 5" Одеської міської ради за адресою : м. Одеса , вул. Семена Палія , 83/1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65123, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Семена Палія , 83/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2 та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат по формі КБ-3 Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2022 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2022 13:17
Оголошення спрощена.docx
08 серпня 2022 13:17
Додаток 4 проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-08-004168-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3098316977
Дата подання: 22 серпня 2022 09:18
Незгода з рішенням Замовника про дискваліфікацію
Шановний Замовник закупівлі Поточний ремонт ганку амбулаторії №1 Комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 5" Одеської міської ради за адресою : м. Одеса , вул. Семена Палія , 83/1 («Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ДК 021:2015.

Ви оприлюднили протокол №75 від 19.08.2022 рішенням якого відхилили пропозицію ФОП Сєдих Д.Г. від участі у закупівлі. Ваше рішення Ви обґрунтували такими аргументами:
а) у п. 1 протоколу зазначено, що у пропозиції відсутні довіреність та виписка на право підписання такої пропозиції та договору довіреною особою Учасника. Також Ви вказали, що пропозиція підписана не Учасником, зазначеному як у Реєстрі, тобто Сєдих Д.Г. і, у зв'язку з цим, прийняли рішення про невідповідність до положень Оголошення про закупівлю.
Посилаючись на текст Оголошення «ІНША ІНФОРМАЦІЯ», в котрому йде річ про порядок нанесення підпису, зокрема :
2) пропозиція учасника повинна бути підписана УЕП або КЕП;
3)якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо;
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням УЕП або КЕП.

Кожен документи Пропозиції, та в цілому Пропозиція підписані КЕП саме Учасника, тобто електронним ключем, виданим на ім'я Сєдих Дмитро Георгійович. А це означає, що довіреності, або доручення на Сєдих Георгія Івановича, додавати в Пропозицію не обов’язково.
Але, посилаючись на п. 5 глави «Інша інформація» (5. Переможець спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) інформацію про право підписання договору про закупівлю;

тому завіряємо Вас, що така інформація буде додана одразу же, якщо в цьому виникне потреба.

б) у пункті 2 Замовник стверджує, що Учасником не надани листи(за формою) з письмовими згодами про надання персональних даних робітниками, які будуть залучені до робіт по закупівлі означених Замовником в Оголошенні, а саме що вказані в Дефектному Акті.
Але, в переліку формальних помилок (формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, (з урахуванням Наказу МЕРТУ від 15 квітня 2020 року №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок») вказано що несуттєвими будуть помилки що:
2.«Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції… що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду».
В складі Пропозиції Учасника закупівлі, Сєдих Дмитра Георгієвича, є документи занумеровані 7.2, 7.3, 7.4, 7.5 ( договори цивільно-правового характеру з робітниками, які можливо будуть залучені Учасником в закупівлі), де у кожному Договорі, пунктом 9.4 безпосередньо вказано: « Підписанням даного Договору Сторони дають згоду на обробку своїх персональних даних загального характеру. Підписанням даного Договору Сторони підтверджують, що вони ознайомлені з Законом України «Про захист персональних даних».
Це означає, що Учасником виконана вимога Замовника щодо вказання згод на персональні дані всіма особами, перелік яких вказано Учасником в Пропозиції.

в) у п.3 протоколу шановний Замовник стверджує, що наданий Учасником договір оренди від 01 вересня 2020 р. № А00094785 з ТОВ «БудпрокатОдеса» не відповідає вимогам Пропозиції щодо закупівлі щодо частини строку дії наданого документа, позначеного Оголошенням до 20.12.2022 р.
Ваше ствердження не відповідає дійсності, тому що, у п. 4.2.2 цього договору прописано:
"за домовленістю Сторін, Обладнання за цим Договором може бути передано в оренду на невизначений строк, при цьому в Додатку до цього Договору та/або Акті передачі, Сторони зазначають лише дату початку перебігу строку оренди без зазначення дати закінчення перебігу строку оренди".
Дане положення Договору оренди від 01 вересня 2020 р. № А00094785 з ТОВ «БудпрокатОдеса» означає, що цей договір є дійсним, що відповідає вимогі Оголошення про закупівлю.

Також, стаття 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає дії Замовника у разі невідповідності поданих Учасником документів Пропозиції. А саме:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.

Оприлюднивши Протокол, Замовник порушив умови цієї статті, не надавши Учаснику строк на усунення невідповідностей.
Посилаючись на сайт
https://news.dzo.com.ua/novini/shhodo-zastosuvannya-24-godyn-na-usunennya-nevidpovidnostej-2/
обозначимо, що:
Отже, для застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей слід врахувати наступне:
1. Надання 24 годин на усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, є обов’язковою вимогою для замовника за умови, що тендерна пропозиція містить невідповідності, які стосуються саме кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, а також підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
2. У разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція має відхилятися відповідно до підстав, визначених у статті 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей.



Замовник не може стверджувати, що «тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або в документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації», тобто в Учасника немає такої інформації, або Замовник такої інформації, що не відповідає іншім вимогам не виявив і, Пропозиція Учасника не може бути відхилена за цих умов.

Спираючись на викладене, можна констатувати, що рішення Замовника про дискваліфікацію Учасника, виражене ним у Протоколі №75 від 19.08.2022 р. є передчасним, з непереконливими аргументами, а значить помилковим.
Потребую закупівлю UA-2022-08-08-004168-а скасувати, за причин неможливості дати відповідь, згідно Закону, у встановлений час.

З повагою,
ФОП Сєдих Д.Г.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 серпня 2022 14:56
Шановний Учасник , Ваші вимоги до Замовника щодо дискваліфікації від 22.08.2022 уважно розглянуті та повідомляємо наступне.
1. Згідно з чинним законодавством та умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі, «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки (з урахуванням Наказу МЕРТУ від 15 квітня 2020 року №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок»)». Перелік помилок складається з 12 пунктів, перелічених у Наказі МЕРТУ від 15 квітня 2020 року №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Жодним з цих 12 пунктів не передбачено та як слід, не може вважатися формальною помилкою, не надання у складі пропозиції документів, які вимагаються оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
2. Згідно з ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі Закон) «16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Спрощена закупівля, відповідно до ст.13 Закону, не є конкурентною процедурою закупівлі. У спрощеній процедурі, згідно з чинним законодавством, не передбачено застосування таких механізмів, що встановлені Законом для конкурентних процедур, а саме: відсутня можливість виправлення помилок протягом 24 годин із моменту розміщення відповідних вимог замовника.
Враховуючи викладене та перелік підстав, з яких Ваша пропозиція відхилена (протокол № №75 від 19.08.2022 р.), Замовник діяв у межах чинного законодавства та жодних порушень не вчиняв.
Номер вимоги: UA-2022-08-08-004168-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3098316977
Дата подання: 22 серпня 2022 11:56
Незгода з рішенням Замовника про дискваліфікацію (з доповненням).
Шановний Замовник закупівлі Поточний ремонт ганку амбулаторії №1 Комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 5" Одеської міської ради за адресою : м. Одеса , вул. Семена Палія , 83/1 («Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ДК 021:2015.

Ви оприлюднили протокол №75 від 19.08.2022 рішенням якого відхилили пропозицію ФОП Сєдих Д.Г. від участі у закупівлі. Ваше рішення Ви обґрунтували такими аргументами:
а) у п. 1 протоколу зазначено, що у пропозиції відсутні довіреність та виписка на право підписання такої пропозиції та договору довіреною особою Учасника. Також Ви вказали, що пропозиція підписана не Учасником, зазначеному як у Реєстрі, тобто Сєдих Д.Г. і, у зв'язку з цим, прийняли рішення про невідповідність до положень Оголошення про закупівлю.
Посилаючись на текст Оголошення «ІНША ІНФОРМАЦІЯ», в котрому йде річ про порядок нанесення підпису, зокрема :
2) пропозиція учасника повинна бути підписана УЕП або КЕП;
3)якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо;
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням УЕП або КЕП.

Кожен документи Пропозиції, та в цілому Пропозиція підписані КЕП саме Учасника, тобто електронним ключем, виданим на ім'я Сєдих Дмитро Георгійович. А це означає, що довіреності, або доручення на Сєдих Георгія Івановича, додавати в Пропозицію не обов’язково.
Але, посилаючись на п. 5 глави «Інша інформація» (5. Переможець спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) інформацію про право підписання договору про закупівлю;

тому завіряємо Вас, що така інформація буде додана одразу же, якщо в цьому виникне потреба.

б) у пункті 2 Замовник стверджує, що Учасником не надани листи(за формою) з письмовими згодами про надання персональних даних робітниками, які будуть залучені до робіт по закупівлі означених Замовником в Оголошенні, а саме що вказані в Дефектному Акті.
Але, в переліку формальних помилок (формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, (з урахуванням Наказу МЕРТУ від 15 квітня 2020 року №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок») вказано що несуттєвими будуть помилки що:
2.«Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції… що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду».
В складі Пропозиції Учасника закупівлі, Сєдих Дмитра Георгієвича, є документи занумеровані 7.2, 7.3, 7.4, 7.5 ( договори цивільно-правового характеру з робітниками, які можливо будуть залучені Учасником в закупівлі), де у кожному Договорі, пунктом 9.4 безпосередньо вказано: « Підписанням даного Договору Сторони дають згоду на обробку своїх персональних даних загального характеру. Підписанням даного Договору Сторони підтверджують, що вони ознайомлені з Законом України «Про захист персональних даних».
Це означає, що Учасником виконана вимога Замовника щодо вказання згод на персональні дані всіма особами, перелік яких вказано Учасником в Пропозиції.

в) у п.3 протоколу шановний Замовник стверджує, що наданий Учасником договір оренди від 01 вересня 2020 р. № А00094785 з ТОВ «БудпрокатОдеса» не відповідає вимогам Пропозиції щодо закупівлі щодо частини строку дії наданого документа, позначеного Оголошенням до 20.12.2022 р.
Ваше ствердження не відповідає дійсності, тому що, у п. 4.2.2 цього договору прописано:
"за домовленістю Сторін, Обладнання за цим Договором може бути передано в оренду на невизначений строк, при цьому в Додатку до цього Договору та/або Акті передачі, Сторони зазначають лише дату початку перебігу строку оренди без зазначення дати закінчення перебігу строку оренди".
Дане положення Договору оренди від 01 вересня 2020 р. № А00094785 з ТОВ «БудпрокатОдеса» означає, що цей договір є дійсним, що відповідає вимогі Оголошення про закупівлю.

Також, стаття 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає дії Замовника у разі невідповідності поданих Учасником документів Пропозиції. А саме:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.

Оприлюднивши Протокол, Замовник порушив умови цієї статті, не надавши Учаснику строк на усунення невідповідностей.
Посилаючись на сайт
https://news.dzo.com.ua/novini/shhodo-zastosuvannya-24-godyn-na-usunennya-nevidpovidnostej-2/
обозначимо, що:
Отже, для застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей слід врахувати наступне:
1. Надання 24 годин на усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, є обов’язковою вимогою для замовника за умови, що тендерна пропозиція містить невідповідності, які стосуються саме кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, а також підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
2. У разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція має відхилятися відповідно до підстав, визначених у статті 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей.

Замовник не може стверджувати, що «тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або в документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації», тобто в Учасника немає такої інформації, або Замовник такої інформації, що не відповідає іншім вимогам не виявив і, Пропозиція Учасника не може бути відхилена за цих умов.
Спираючись на викладене, можна констатувати, що рішення Замовника про дискваліфікацію Учасника, виражене ним у Протоколі №75 від 19.08.2022 р. є передчасним, з непереконливими аргументами, а значить помилковим.
Потребую закупівлю UA-2022-08-08-004168-а скасувати, за причин:
а) неможливості дати відповідь, згідно Закону, у встановлений час;
б) враховуючи все викладене, вважати протокол №75 від 19.08.2022 р недійсним та скасувати рішення Замовника про прийняття такого Протоколу.

З повагою,
ФОП Сєдих Д.Г.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 серпня 2022 14:59
Шановний Учасник , Ваші вимоги до Замовника щодо дискваліфікації від 22.08.2022 уважно розглянуті та повідомляємо наступне.
1. Згідно з чинним законодавством та умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі, «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки (з урахуванням Наказу МЕРТУ від 15 квітня 2020 року №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок»)». Перелік помилок складається з 12 пунктів, перелічених у Наказі МЕРТУ від 15 квітня 2020 року №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Жодним з цих 12 пунктів не передбачено та як слід, не може вважатися формальною помилкою, не надання у складі пропозиції документів, які вимагаються оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
2. Згідно з ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі Закон) «16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Спрощена закупівля, відповідно до ст.13 Закону, не є конкурентною процедурою закупівлі. У спрощеній процедурі, згідно з чинним законодавством, не передбачено застосування таких механізмів, що встановлені Законом для конкурентних процедур, а саме: відсутня можливість виправлення помилок протягом 24 годин із моменту розміщення відповідних вимог замовника.
Враховуючи викладене та перелік підстав, з яких Ваша пропозиція відхилена (протокол № №75 від 19.08.2022 р.), Замовник діяв у межах чинного законодавства та жодних порушень не вчиняв.
Номер вимоги: UA-2022-08-08-004168-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3098316977
Дата подання: 22 серпня 2022 12:29
Вимога до Замовника щодо дискваліфікації ( з доповненням)
Шановний Замовник закупівлі Поточний ремонт ганку амбулаторії №1 Комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 5" Одеської міської ради за адресою : м. Одеса , вул. Семена Палія , 83/1 («Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ДК 021:2015.

Ви оприлюднили протокол №75 від 19.08.2022 рішенням якого відхилили пропозицію ФОП Сєдих Д.Г. від участі у закупівлі. Ваше рішення Ви обґрунтували такими аргументами:
а) у п. 1 протоколу зазначено, що у пропозиції відсутні довіреність та виписка на право підписання такої пропозиції та договору довіреною особою Учасника. Також Ви вказали, що пропозиція підписана не Учасником, зазначеному як у Реєстрі, тобто Сєдих Д.Г. і, у зв'язку з цим, прийняли рішення про невідповідність до положень Оголошення про закупівлю.
Посилаючись на текст Оголошення «ІНША ІНФОРМАЦІЯ», в котрому йде річ про порядок нанесення підпису, зокрема :
2) пропозиція учасника повинна бути підписана УЕП або КЕП;
3)якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо;
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням УЕП або КЕП.

Кожен документи Пропозиції, та в цілому Пропозиція підписані КЕП саме Учасника, тобто електронним ключем, виданим на ім'я Сєдих Дмитро Георгійович. А це означає, що довіреності, або доручення на Сєдих Георгія Івановича, додавати в Пропозицію не обов’язково.
Але, посилаючись на п. 5 глави «Інша інформація» (5. Переможець спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) інформацію про право підписання договору про закупівлю;

тому завіряємо Вас, що така інформація буде додана одразу же, якщо в цьому виникне потреба.

б) у пункті 2 Замовник стверджує, що Учасником не надани листи(за формою) з письмовими згодами про надання персональних даних робітниками, які будуть залучені до робіт по закупівлі означених Замовником в Оголошенні, а саме що вказані в Дефектному Акті.
Але, в переліку формальних помилок (формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, (з урахуванням Наказу МЕРТУ від 15 квітня 2020 року №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок») вказано що несуттєвими будуть помилки що:
2.«Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції… що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду».
В складі Пропозиції Учасника закупівлі, Сєдих Дмитра Георгієвича, є документи занумеровані 7.2, 7.3, 7.4, 7.5 ( договори цивільно-правового характеру з робітниками, які можливо будуть залучені Учасником в закупівлі), де у кожному Договорі, пунктом 9.4 безпосередньо вказано: « Підписанням даного Договору Сторони дають згоду на обробку своїх персональних даних загального характеру. Підписанням даного Договору Сторони підтверджують, що вони ознайомлені з Законом України «Про захист персональних даних».
Це означає, що Учасником виконана вимога Замовника щодо вказання згод на персональні дані всіма особами, перелік яких вказано Учасником в Пропозиції.

в) у п.3 протоколу шановний Замовник стверджує, що наданий Учасником договір оренди від 01 вересня 2020 р. № А00094785 з ТОВ «БудпрокатОдеса» не відповідає вимогам Пропозиції щодо закупівлі щодо частини строку дії наданого документа, позначеного Оголошенням до 20.12.2022 р.
Ваше ствердження не відповідає дійсності, тому що, у п. 4.2.2 цього договору прописано:
"за домовленістю Сторін, Обладнання за цим Договором може бути передано в оренду на невизначений строк, при цьому в Додатку до цього Договору та/або Акті передачі, Сторони зазначають лише дату початку перебігу строку оренди без зазначення дати закінчення перебігу строку оренди".
Дане положення Договору оренди від 01 вересня 2020 р. № А00094785 з ТОВ «БудпрокатОдеса» означає, що цей договір є дійсним, що відповідає вимогі Оголошення про закупівлю.

Також, стаття 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає дії Замовника у разі невідповідності поданих Учасником документів Пропозиції. А саме:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.

Оприлюднивши Протокол, Замовник порушив умови цієї статті, не надавши Учаснику строк на усунення невідповідностей.
Посилаючись на сайт
https://news.dzo.com.ua/novini/shhodo-zastosuvannya-24-godyn-na-usunennya-nevidpovidnostej-2/
обозначимо, що:
Отже, для застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей слід врахувати наступне:
1. Надання 24 годин на усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, є обов’язковою вимогою для замовника за умови, що тендерна пропозиція містить невідповідності, які стосуються саме кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, а також підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
2. У разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція має відхилятися відповідно до підстав, визначених у статті 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей.

Замовник не може стверджувати, що «тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або в документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації», тобто в Учасника немає такої інформації, або Замовник такої інформації, що не відповідає іншім вимогам не виявив і, Пропозиція Учасника не може бути відхилена за цих умов.
Спираючись на викладене, можна констатувати, що порушення за ч.1 п. 13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме :
« 13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;»
у Учасника немає. Тобто Замовник не мав підстав виносити рішення про дискваліфікацію Учасника, виражене ним у Протоколі №75 від 19.08.2022 р. є передчасним, з непереконливими аргументами, а значить помилковим.
Потребую закупівлю UA-2022-08-08-004168-а скасувати, за причин:
а) неможливості дати відповідь, згідно Закону, у встановлений час;
б) вважати протокол №75 від 19.08.2022 р недійсним та скасувати рішення Замовника про прийняття такого Протоколу.

З повагою,
ФОП Сєдих Д.Г.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 серпня 2022 14:53
Шановний Учасник , Ваші вимоги до Замовника щодо дискваліфікації від 22.08.2022 уважно розглянуті та повідомляємо наступне.
1. Згідно з чинним законодавством та умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі, «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки (з урахуванням Наказу МЕРТУ від 15 квітня 2020 року №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок»)». Перелік помилок складається з 12 пунктів, перелічених у Наказі МЕРТУ від 15 квітня 2020 року №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Жодним з цих 12 пунктів не передбачено та як слід, не може вважатися формальною помилкою, не надання у складі пропозиції документів, які вимагаються оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
2. Згідно з ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі Закон) «16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Спрощена закупівля, відповідно до ст.13 Закону, не є конкурентною процедурою закупівлі. У спрощеній процедурі, згідно з чинним законодавством, не передбачено застосування таких механізмів, що встановлені Законом для конкурентних процедур, а саме: відсутня можливість виправлення помилок протягом 24 годин із моменту розміщення відповідних вимог замовника.
Враховуючи викладене та перелік підстав, з яких Ваша пропозиція відхилена (протокол № №75 від 19.08.2022 р.), Замовник діяв у межах чинного законодавства та жодних порушень не вчиняв.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-08-08-004168-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3098316977
Дата подання: 22 серпня 2022 19:51
Ще одна вимога до Замовника щодо дискваліфікації
Шановний Замовник.
Даючи відповідь на вимогу щодо моєї незгоди з дисквалифікації Ви зробили один великий недогляд - Ви дали відповідь не на всі поставлені на вимогу на Вашу адресу питання. Але по порядку. Даючи відповідь на "уважно розглянуте" питання про формальні помилки Ви, посилаючись на Наказ МЕРТУ від 15 квітня 2020 року №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», стверджуєте, що у списку Переліку, що складається з 12 пунктів, немає жодного відповідного моїм твердженням . Але у своїй вимозі я чітко вказав на ці пункти Переліку. Це п.12:
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції у форматі, що відрізняється від формату, що вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду»
Цей текст у розрізі питання трактується так, що інформація про згоду на оприлюднення персональних даних, яку зажадав Замовник, має бути присутня у Пропозиції, хоча й не в необхідному Замовнику форматі. І така інформація є у документах 7.2, 7.3, 7.4, 7.5 (договори цивільно-правового характеру з робітниками, які можливо будуть залучені Учасником у закупівлі), де в кожному Договорі, пунктом 9.4 безпосередньо зазначено: «Підписанням цього Договору Сторони дають згоду на обробку своїх персональних даних загального характеру. Підписанням цього Договору Сторони підтверджують, що вони ознайомлені із Законом України «Про захист персональних даних».
Ви, як Замовник, вимагали згоди на публікацію персональних даних від працівників та інших осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору. Такі згоди у Пропозиції подані. Нехай і не в тому форматі, як Вам хотілося, але безпосередньо у форматі дозволеним Законом.
Тому, вважаю цю частину Вашої відповіді такою, що протиречить і глузду і Закону.
Далі. Шодо Вашої відповіді на строк усунення невідповідностей, якій може надати Замовник, керуючись статтею 29 ЗУ «Про публічні закупівлі". У цій частині з Вашими доказами, що при Спрощеній закупівлі Замовник не надає Учаснику можливості виправити невідповідність у Пропозиції, згоден.
Тепер щодо питання про матеріально-технічне забезпечення та відповідність поданих у Пропозиції документах. А саме, Договору Оренди від 01 вересня 2020 р. № А00094785 з ТОВ «БудпрокатОдеса».
Я так розумію, якщо Ви у своїй відповіді на вимогу, ні словом не обмовилися про цей пункт вимоги (нагадаю, Ви стверджували, що цей Договір Оренди суперечить вимогам Оголошення про Закупівлю в частині терміну його дії), тож мої аргументи були Вами прийняті як переконливі. І посилання на пункт Договору 4.2.2, що свідчить: "за домовленістю Сторін, Обладнання за цим Договором може бути передано в оренду на невизначений рядок, при цьому в Додатку до цього Договору та/або Акті передачі, Сторони зазначають лише дату початку перебігу строку оренди без зазначення дати закінчення перебігу рядок оренди" Вами прийнято як беззастережно відповідну вимогу до документації, що надається в Закупівлі.
І останнє. Ви, "уважно розглянувши" вимогу, дійшли вірного висновку, що мої аргументи стосовно Вашої претензії до відсутності довіреності Учасника на ім'я Сєдих Георгія Івановича були Вами прийняті як доказові та переконливі. Цей висновок я зробив з факту відсутності у відповіді на вимогу будь-якої згадки про цю, нібито, невідповідність. А ще мене переконав у цьому Ваше рішення про дискваліфікацію в іншій закупівлі(UA-2022-08-09-005031-a) : м. Одеса, просп. Добровольського, 159"), у складі Пропозиції якої прикріплено абсолютно ідентичний комплект документів, як і до Закупівлі №UA-2022-08-08-004168-а. В опублікованому рішенні ви жодним словом не сказано про відсутність довіреності. За сукупністю цим ви визнали, що поставилися до розгляду документів, поданих від ФОП Сєдих Д.Г. формально та навмисно не бажаючи мати компанію у переможцях закупівель оголошених Вами. Але щодо закупівлі UA-2022-08-09-005031-a буде окрема вимога.
Дивиться уважно – в Протоколі Вами вказані факти, які не знайшли підтвердження у Вашій відповіді на вимогу про невизнання дискваліфікації. Отже вони були надумані. А цей Ваш недогляд можливо(!) буде уважно розглянуто у судовому процесі.
Ще раз «уважно розглянувші» мої аргументи, наведені вище, вимагаю від Вас:
а) скасувати Протокол № 75 уповноваженої особи від 19.08.2022р.
як такий, що не відповідає дійсності і суперечить Закону через вказівку в цьому документі фактів, що не мають місце;
б) враховуючи вищенаведене( п.а), скасувати Закупівлю №UA-2022-08-08-004168-а, тому як неможливо проводити закупівлю з порушенням Регламенту.
А раз Ви стверджуєте, що « Замовник діяв у межах чинного законодавства та жодних порушень не вчиняв.», то висновкі нехай робить суд. А це буде невизнання договору з Переможцєм, та відшкодування йому нанесених збитків. понесених ним у процесі будівельного провадження витрат у повному обсязі, за цінами на день винесення судового рішення. І ФОП Сєдих Д.Г. так само зажадає компенсації завданих збитків та недоотриманий прибуток.
Процедура проведення Спрощених закупівель не дає права на ігнорування справедливих вимог від Учасника.


З повагою,
ФОП Сєдих Д.Г.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2022 13:35
Шановний Учасник, надаємо відповідь на Ваші питання:
По перше: вимога до Учасників, яка викладена у пункті 11 додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі Оголошення) виглядає наступним чином:
11. Лист - згода на обробку персональних даних згідно нижченаведеної форми:

Лист-згода
*(для учасників фізичних осіб, в т.ч. фізичних осіб-підприємців та посадової особи або представника учасника закупівлі юридичної особи, уповноважених підписувати документи пропозиції, та працівників і інших осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору)
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» Я__________________________ (прізвище, ім’я, по-батькові) даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у закупівлі, цивільно-правових та господарських відносин.
_______________ ________________ ____________________
Дата Підпис Прізвище та ініціали

Тобто, вимогами Оголошення з додатками встановлена конкретна форма подачі документу та не передбачено подання згоди на обробку персональних даних у іншому вигляді, ніж зазначено у пункті 11.
Не зрозуміло, яким чином відсутність документу, чітко встановленого Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, може бути трактована різницею у форматах документів.
Окрім того, не зрозумілим виглядає Ваша термінологія «Цей текст у розрізі питання трактується так..». Жодним нормативним документом на ФОП не покладено право «трактувати» закони, підзаконні акти, накази, тощо органів державної влади.
Також звертаю Вашу увагу, що Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі не вимагалось надання договорів цивільно-правового характеру з робітниками, які можливо будуть залучені Учасником у закупівлі, тобто вони надані Вами у складі пропозиції на власний розсуд. А відповідно до вимог Оголошення: Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами оголошення та вимогами до предмета закупівлі та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Враховуючи вищевикладене, у складі Вашої пропозиції не надано листи згоди на обробку персональних даних осіб, які плануються залучатися під час виконання договору.
По друге: Оголошенням вимагалось надання Довідки, складеної за формою, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, згідно предмету закупівлі. Учасник повинен підтвердити форму власності обладнання cкан-копіями наступних документів: договором купівлі-продажу, або бухгалтерським документом, або чинним договором оренди, термін його дії повинен бути не меншим ніж до 20 грудня 2022 року (у разі надання договору оренди з фізичною особою, договір повинен бути укладений у відповідності до норм ЦКУ).
Договір Оренди № А00094785 з ТОВ «БудпрокатОдеса» укладений 01 вересня 2020 р. виходячи з нього, мінімальний строк оренди – 121 діб. Тобто орієнтовно до кінця 2021 року.
Зі змісту договору жодним чином не зрозуміло як довго Учасник використовує цей договір. Це може бути, наприклад, до 31.03.2021, 15.12.2021 або до будь якої іншої дати. А можливо він вже зовсім не дійсний. Окремих пояснень або доповнень до договору щодо строку дії у складі пропозиції не надано.
Замовником встановлені конкретні вимоги, що до строку дії договору оренди - не меншим ніж до 20 грудня 2022 року. Підтвердження стосовно дійсності договору до цієї дати та взагалі інформації щодо строку дії договору в пропозиції немає.
Також звертаємо Вашу, що згідно з ч. 3 ст. 180 ГКУ під час укладення господарського договору сторони зобов'язані в будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Виходячи з цього, вищевказаний договір укладений з порушенням ГКУ.

По трете: закупівля за ідентифікаційним номером UA-2022-08-09-005031-a це окрема закупівля, не має відношення до цієї закупівлі та розглядається окремо.
Стосовно підпису документів. У Вашій пропозиції присутні документи, підписані виключно Сєдих Г.І., наприклад, Довідка о наявності МТБ у вигляді приміщень, в якій зазначено, що Сєдих Г.І. представник за довіреністю. Довіреності не надано.
Окрім того, звертаю Вашу увагу, що це не єдина підстава відхилення пропозиції. Таким чином Ваша пропозиція не відповідає умовам Оголошення та відхилена згідно з чинним законодавством.
Номер вимоги: UA-2022-08-08-004168-a.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3098316977
Дата подання: 22 серпня 2022 23:13
щодо признання переможцем
Шановний Замовник.
Діючи в рамках ЗУ "Про публічні закупівлі", Ви провели торги із закупівлі №UA-2022-08-08-004168-а Поточний ремонт ганку амбулаторії №1 Комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 5" Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Семена Палія , 83/1 («Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за Д К 021:2015") (далі - Закупівля^). Діючи за встановленим Регламентом, провівши вивчення поданих Учасниками закупівлі документів, Ви ухвалили рішення про призначення переможця. Їм стало ТОВ РБК КРАЇНА (далі -Учасник).
Як зазначено у протоколі прийнятого рішення: "Згідно проведеного розгляду пропозиції Учасника на відповідність її вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмету закупівлі, на сьогоднішній день, відсутні будь-які підстави для відхилення його пропозиції".
У зв'язку з цим дозвольте з Вами не погодитися.
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;

Учасник в складі пропозиції надав документ « Сертифікат та диплом кошторисника» (додаток док. 1). Складно назвати цю скан-копію ще однієї скан-копії чітким і розбірливим зображенням. На сертифікаті серія видно, а номер практично не помітний. Ну а зображення диплому... документ не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі однознаково.

2) пропозиція учасника повинна бути підписана УЕП або КЕП;
3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки:
1) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено УЕП або КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій УЕП або КЕП.
Учасник в складі пропозиції надав документ «ВИТЯГ» (додаток док.2). Якщо цей документ є скан-копією, то Учасник зобов'язаний нанести на документ свою печатку та підпис уповноваженої особи, або КЕП\УЕП. Якщо це електронний документ, виданий іншою організацією, то на нього повинен бути встановлений КЕП або УЕП організації, що видала цей документ. За фактом немає ні першого, ні другого, тим самим засвідчуючи, що документ не відповідає вимогам закупівлі.

Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.

5. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника матеріально-технічної бази (приміщення: склади та/або виробнича база, офіс(и); власні/орендовані/за договором про надання послуг), необхідної для виконання умов договору, підтверджена оригіналом документа на право власності та/ або право користування матеріально-технічної бази та /або договором про надання послуг (договір повинен бути чинний на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж 20 грудня 2022 року).

Учасник в складі пропозиції надав документ «Догов. оренди оф» (додаток док. 3)
У цьому документі п. 4.1 говориться, що цей Договір починає свою дію з моменту підписання та діє строком на 2 роки та 11 місяців. Дата підписання Договору 01 березня 2019 року. Термін дії минув у березні 2022 року. У цій же частині п.4.3 говорить, що якщо сторони не виявили бажання розірвати договір, то він вважається пролонгованим на подальший термін. Однак, наступний пункт 4.4 однозначно свідчить, що всі зміни в Договорі та доповнення будуть мати юридичну чинність тільки після погодження сторонами та підписання окремої угоди. Якби текст п.4.3 стояв після тексту п.4.4, то пролонгація мала місце. У разі закінчення терміну дії договору це є зміною в цьому договорі і пролонгацію мало бути узгоджено і підписано сторонами окремою угодою.
Документ не є дійсним та не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

4. Довідка, складена за формою, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, згідно предмету закупівлі.

Учасник в складі пропозиції надав документ «Дов. щодо наявност. обладнання.PDF»(додаток док.4)
Учасник у документі дає перелік з 22 одиниць устаткування, що знаходиться у нього, і яке він планує використовувати для надання послуг, згідно з предметом закупівлі.
Відповідно до Відомості Ресурсів(док.5), яка є частиною кошторисної документації наданої учасником як основний документ при освіті вартості послуг, для надання цієї послуги Учасником заплановано та перераховано у Кошторисі такі механізми та інструменти:
1) кран переносний г\п 1т
2) апарат піскоструминний
3)прес-ножиці
4)верстат свердлильний 1шт
5) лебідка електрична до 49 кН (5т)
6) термопенал
7) машина шліфувальна
8) апарат для газозварювання
9) дриль електричний 1 шт
10) шуруповерт
11) перфоратор
Уважно вивчивши документ "Дов. щодо наявності обладнання.PDF"(док. 4), ми не виявляємо у довідці наступних механізмів та інструментів:
1) кран переносний
2) апарат піскоструминний
3) верстат свердлильний
4) термопенал.

Запитується, яким чином Учасник збирається виконувати роботи, перелічені в Дефектному Акті (підписаному учасником), у Кошторісу (підписаному Учасником), якщо не має обладнання, яке сам же і визначив, як необхідні для виконання робіт?
Так само, у кошторисному розрахунку(док. 5), у розділі машини та механізми під кодом С311-30-М наведено розрахунок з перевезення сміття в обсязі 0,16186 т. Незрозуміло тільки, яким чином Учасник планує вивозити сміття, якщо у нього автотранспорту для вивезення сміття немає у власності, ні договору оренди на нього

Тому вважаю, що документи Кошторис та «Дов. щодо наявності обладнання.PDF» не є дійсними та не відповідають умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

Враховуючи вищесказане потребую скасувати рішення про призначення ТОВ РБК КРАЇНА
переможцем в закупівлі №UA-2022-08-08-004168-а Поточний ремонт ганку амбулаторії №1 Комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 5" Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Семена Палія , 83/1 («Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за Д К 021:2015.



З повагою,
ФОП Сєдих Д.Г.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2022 14:45
Шановний Учаснику!
Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо:
1. Згідно з Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі від Учасників не вимагалось надання сертифікатів або дипломи інженера-проектувальника та Витягу з єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Учасник ТОВ «РБК КРАЇНА» надали завірену копію Сертифікату та диплом інженера-проектувальника та Витяг з єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на власний розсуд, що не суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами оголошення та вимогами до предмета закупівлі та які учасник додатково надає на власний розсуд.

2. Згідно з наданим Учасником в складі пропозиції документом «Догов. оренди оф» (додаток док. 3), у цьому документі п. 4.1 зазначено, що цей Договір починає свою дію з моменту підписання та діє строком на 2 роки та 11 місяців. Дата підписання Договору 01 березня 2019 року. У цій же частині п.4.3 зазначено, що якщо сторони не виявили бажання розірвати договір, то він вважається пролонгованим на новий термін. Тобто умовами договору передбачена автоматична пролонгація договору за замовчуванням після закінчення терміну його дії, який вказано у договорі.


3. Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі не вимагалось від Учасників надання інформації про конкретні види техніки. Таким чином ненадання у переліку обладнання та матеріальної бази окремих видів техніки не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника. Договір автотранспорту для вивезення сміття також не вимагався умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
При цьому, Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку «Погодження з тех.завданням», за текстом якої зазначено: «Виконання робіт за предметом закупівлі будуть використовуватися будівельні матеріали та технічні засоби які відповідають стандартам якості визначеними для даних видів робіт».
Окрім того, проєктом договору за невиконання умов договору або виконання не в повному обсязі передбачені штрафні санкції.
Також підстав вважати наданий Учасником кошторис недійсним у Замовника не має.
Таким чином, враховуюче викладене, Замовник не мав підстав для відхилення ТОВ «РБК КРАЇНА».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-08-08-004168-a.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3098316977
Дата подання: 23 серпня 2022 19:49
Щодо признання переможця
Шановний Замовник.
Я думав, що у світі існує тільки два типи фахівців, які можуть моментально вивернути ситуацію як їм вигідно. Це ченці з Ордену Єзуїтів та політруки колишньої Радянської Армії. Ан ні.)) Виявляється існують фахівці крутіше, такі, як у старому анекдоті "лікар сказав у морг, значить у морг". Це фахівці служби Замовника із КНП ЦПМСД №5 міста Одеса)).
Адже чітко заявлено в Оголошенні: "довідка, складена за формою, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, згідно з предметом закупівлі".
Повторюю за літерами – наявність обладнання. До чого тут конкретні чи неконкретні види техніки? Повинна бути НАЯВНІСТЬ обладнання НЕОБХІДНОГО ДЛЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ. Воно або є в Учасника, або його немає. Або зазначене обладнання сприяє виконанню послуг, згідно з предметом закупівлі, або не сприяє його відсутності.
Вас попросили зробити салат з огірків (оголошення про закупівлю). За рецептом (Дефектний Акт) для салату потрібно три огірки (заявлені інструменти та обладнання у кошторисі). Ви йдете в магазин і берете з полиці три огірки (подаєте свої документи на тендер). Але на касі, при розрахунку (перевірка документації учасника), раптом виявляється, що грошей у вас тільки на один огірок (лист про наявність орендованого обладнання). Ви купуєте цей огірок, але салату за рецептом з одного у вас не вийде. Ні, вийде, але не такий, як планувалося (невідповідність заявленого у кошторисі з дійсною наявністю з оренди). А той, хто просив салат, бажає його саме із трьох огірків.Що зробить замовник салату? Повірить вашим запевненням, що смачно і так(Окрім того, проектом договору за невиконання умов договору або виконання не в повному обсязі передбачені штрафні санкції)? З'їсть неповноцінний салат (порушить Закон) чи знайде того, хто зробить салат строго за рецептом?
Тому Ваша відмовка про наявність або відсутність списку обладнання, лише спроба вивернути ситуацію у свій бік і.. ну про доктора Ви вже чули))).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 серпня 2022 12:18
Шановний Учасник! Повторно звертаємо Вашу увагу, що Вами до участі в закупівлі була подана пропозиція, у складі якої не були в наявності усі документи,які вимагались оголошенням про проведення спрощеної закупівлі з додатками. Визнання переможцем закупівлі Учасника, пропозиція якого не містить усіх документи,які вимагались оголошенням про проведення спрощеної закупівлі з додатками є порушенням чинного законодавства.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

22 серпня 2022 09:18
Ответ Заказчику .docx

Документи подані скаржником

22 серпня 2022 11:56
Вимога до Замовника.docx

Документи подані скаржником

22 серпня 2022 12:29
Вимога до Замовника.docx

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

22 серпня 2022 23:13
5. ВР.jpg
22 серпня 2022 23:13
3. Догов. оренди оф..pdf
22 серпня 2022 23:13
2.ВИТЯГ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2022 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ" 161 709,34
UAH з ПДВ
161 709,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РБК КРАЇНА 196 900,38
UAH з ПДВ
196 900,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2022 15:09
Електронний підпис
16 серпня 2022 15:08
7.1.Працівники_.pdf.p7s
16 серпня 2022 15:08
7.5. ЦПД Галкин.pdf.p7s
16 серпня 2022 15:08
9.1. Знаменка договор.pdf.p7s
16 серпня 2022 15:08
8.7. щодо ліцензії.pdf.p7s
16 серпня 2022 15:08
9.2. Знаменка КП, КБ 2,3 .pdf.p7s
16 серпня 2022 15:08
9.4. Яски Пакет .pdf.p7s
16 серпня 2022 15:08
7.0.штатний роспис.pdf.p7s
16 серпня 2022 15:08
9.6. Яскі КБ-3.pdf.p7s
16 серпня 2022 15:08
8.5. щодо статті 236 ГКУ.pdf.p7s
16 серпня 2022 15:08
7.4. ЦПД Горук С.Б..pdf.p7s
16 серпня 2022 15:08
7.2. ЦПД Гарбуз О.А...pdf.p7s
16 серпня 2022 15:08
9.5. Яскі КБ-2в_.pdf.p7s
16 серпня 2022 15:08
7.3.ЦПД Оголюк.pdf.p7s
16 серпня 2022 15:08
9.3. Знаменка ЛС,ДЦ,ВР.pdf.p7s
16 серпня 2022 15:08
6.3. кошторис_.pdf.p7s
16 серпня 2022 15:08
11. Акт огляду Палия.pdf.p7s
16 серпня 2022 15:08
8.4. щодо санкцій.pdf.p7s
16 серпня 2022 15:08
4. цінова пропозиция.pdf.p7s
16 серпня 2022 15:08
5.1 аренда МТБ_.pdf.p7s
16 серпня 2022 15:08
1. Витяг з ЄДР .pdf.p7s

Публічні документи

17 серпня 2022 10:15
Електронний підпис
17 серпня 2022 10:14
Штатний розпис.PDF
17 серпня 2022 10:14
Лист-гар. щодо ст. 17 ЗУ.PDF
17 серпня 2022 10:14
Кошторис.pdf
17 серпня 2022 10:14
Дов. про рахунки.PDF
17 серпня 2022 10:14
Дозв. ДЕРЖПРАЦ..pdf
17 серпня 2022 10:14
513.zip
17 серпня 2022 10:14
Договори ЦПХ.PDF
17 серпня 2022 10:14
Дов.. щодо витрат.PDF
17 серпня 2022 10:14
Дов. про сп. та бенеф. п..PDF
17 серпня 2022 10:14
Дов. щодо ст. 236 ГКУ.PDF
17 серпня 2022 10:14
ВИТЯГ.pdf
17 серпня 2022 10:14
Гарант. лист про санкц..PDF
17 серпня 2022 10:14
Дов про наявн. досв..PDF
17 серпня 2022 10:14
Проєкт договору.PDF
17 серпня 2022 10:14
Ц. пропозиц..PDF
17 серпня 2022 10:14
Аналог. догов. 21.pdf
17 серпня 2022 10:14
Аналог. догов. 192.pdf
17 серпня 2022 10:14
Лицензия РБК.pdf
17 серпня 2022 10:14
Дов. щодо субп..PDF
17 серпня 2022 10:14
Догов. оренди оф..pdf
17 серпня 2022 10:14
Ф. звитнисть.PDF
17 серпня 2022 10:14
Календарний граф..PDF
17 серпня 2022 10:14
К. Статуту.pdf
17 серпня 2022 10:14
Паспорт директора.pdf
17 серпня 2022 10:14
Дан. про п..PDF
17 серпня 2022 10:14
Дов. щодо захисту довк..PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ"

ТОВ РБК КРАЇНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ"
#3098316977
Відхилено 161 709,34
UAH з ПДВ
19 серпня 2022 18:53
ТОВ РБК КРАЇНА
#42799469
Переможець 196 900,38
UAH з ПДВ
22 серпня 2022 15:12

Документи

19 серпня 2022 18:53
Електронний підпис

Документи

22 серпня 2022 15:12
Електронний підпис
22 серпня 2022 15:07
Переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2022 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РБК КРАЇНА
#42799469
196 900,38
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2022 15:12
Електронний підпис
22 серпня 2022 15:07
Переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2022 08:57
Електронний підпис укладений
29 серпня 2022 12:04
Договір укладений
29 серпня 2022 12:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 196 900,38
UAH (в тому числі ПДВ 32 816,73 UAH)