Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Черевики літні повсякденні робочі (ДК 021:2015: 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного)
Очікувана вартість
765 000,00 UAH
UA-2022-08-08-003362-a 50397f64feb64530b9778f47984d543c
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Симотюк

+380432566528 simotyuk@vn.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38635397
Вебсайт: https://vn.dsns.gov.ua/
Місцезнаходження: 21021, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. 600-Річчя, буд. 11
Контактна особа: Василь Симотюк
+380432566528
simotyuk@vn.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2022 12:15
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2022 00:00
Початок аукціону: 17 серпня 2022 11:45
Очікувана вартість: 765 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного


Закупівля проводиться на викоання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 №169 “Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану” (із змінами) (далі - Постанова №169), внесених постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2022 №723 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. №822 і від 28 лютого 2022 р. №169”
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 пара
Черевики літні повсякденні робочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. 600-річчя, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 18815000-5 — Чоботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Порядок здійснення оплати передбачений розділом 4 Договору. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2022 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2022 12:16
Додаток 2 Проєкт договору.doc
08 серпня 2022 12:16
Оголошення.doc
08 серпня 2022 12:16
Додаток 1 Технічні вимоги.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

зауваження до проекту договору
Дата подання: 10 серпня 2022 14:21
Дата відповіді: 11 серпня 2022 16:23
6.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, повідомивши про це його у строк: не пізніше ніж протягом 3 календарних днів.- замінити на 14 календарних днів. 6.4.3. У разі невиконання зобов’язань ЗАМОВНИКОМ ПОСТАЧАЛЬНИК має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це ЗАМОВНИКА у строк: не пізніше ніж протягом 3 календарних днів..-замінити на 14 календарних днів. 7.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань при закупівлі товарів за бюджетні кошти ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ЗАМОВНИКУ штрафні санкції у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен прострочений день, а у разі попередньої оплати ПОСТАЧАЛЬНИК, крім сплати зазначених штрафних санкцій, повертає ЗАМОВНИКУ кошти з урахуванням індексу інфляції.-замінити на 0,1 відсоток, відповідно до ст. 231 ГКУ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні Учасники закупівлі!
Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №64 “Про введення воєнного стану в Україні” із змінами строк дії воєнного стану в Україні продовжено до 23 серпня 2022 року (згідно з Указом Президента № 341/2022 від 17.05.2022р.).
Дана спрощена закупівля оголошена та проводиться на підставі вимог постанови Кабінету Міністрів України про “Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану” від 28 лютого 2022 року №169 із змінами (далі - Постанова №169) з використанням порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015р. №922-VIII із змінами (далі — Закон).
Відповідно до вимог підпункту 2) частини 1 статі 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій.
Замовником на виконання вказаних вище вимог опубліковано проєкт Договору про закупівлю товарів за державні кошти з урахуванням вимог Постанова №169, зокрема щодо поставки Товару за договором не пізніше ніж до 23.08.2022 року, а саме на період дії воєнного стану в Україні. Строк поставки товару за Договором може бути продовжений у разі продовження строку дії воєнного стану в Україні відповідним Указом Президента України. На сьогодні рішення про продовження воєнного стану в Україні - відсутнє.
Згідно розрахованого електронною системою закупівель часу на подачу пропозицій учасниками до 00:00 годин 17 серпня 2022 року, електронний аукціон може відбутися 17 серпня 2022 року в робочий час. При умові обрання переможця у найкоротший термін та укладення договору за результатам розгляду пропозиції учасника і взяття юридичних та фінансових зобов’язань часу на повідомлення про “дострокове розірвання Договору у разі невиконання зобов’язань ПОСТАЧАЛЬНИКОМ” залишається не більше 3 календарних днів до 23 серпня 2022 року.
Щодо зміни штрафних санкцій “у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен прострочений день” на “0,1 відсоток, відповідно до ст. 231 ГКУ” інформуємо.
Договірна робота в підрозділах ДСНС провадиться відповідно до наказу ДСНС України від 29 березня 2019 року №200 “Про затвердження Порядку ведення договірної роботи в системі ДСНС”. Відповідно до “Порядку ведення договірної роботи в системі ДСНС” із змінами внесеними наказом ДСНС України від 23 квітня 2020 року №261 “Про внесення змін до Порядку ведення договірної роботи в системі ДСНС” проєкт договору погоджується з фінансово-економічним підрозділом (бухгалтерською службою), юридичною службою, підрозділом відповідальним за організацією та супровід закупівель суб’єкта ДСНС та структурним підрозділом з питань запобігання та виявлення корупції, які перевіряють проект договору щодо його відповідності законодавству за напрямом своєї діяльності.
Перед початком оголошення спрощеної закупівлі ініціативний структурний підрозділ замовника провів погодження проєкту договору з усіма зазначеними службами замовника та врахував їхні пропозиції і зауваження. Внесення змін до проєкту договору після його погодження не передбачено керівними документами замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2022 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВАЛТЕКС" 114 541,56
UAH з ПДВ
114 541,56
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТЯНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР МУСІЙОВИЧ 494 100,00
UAH з ПДВ
494 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2022 12:29
Електронний підпис
17 серпня 2022 12:29
2 цінова пропозиція.pdf.p7s
17 серпня 2022 12:29
лист.pdf.p7s
17 серпня 2022 12:29
2 цінова пропозиція.pdf
17 серпня 2022 12:29
лист.pdf
16 серпня 2022 15:56
Електронний підпис
16 серпня 2022 15:56
2 цінова пропозиція.pdf.p7s
16 серпня 2022 15:56
2 цінова пропозиція.pdf
16 серпня 2022 15:56
4. проект договору.pdf.p7s
16 серпня 2022 15:56
7. довідка довкілля.pdf.p7s
16 серпня 2022 15:56
7. довідка довкілля.pdf
16 серпня 2022 15:56
10. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
16 серпня 2022 15:56
4. проект договору.pdf

Публічні документи

16 серпня 2022 23:07
Електронний підпис
16 серпня 2022 23:06
2 Цінова пропозиція.pdf
16 серпня 2022 23:06
4 Витяг, Виписка з ЄДР.pdf
16 серпня 2022 23:06
6 ІПН, паспорт.pdf
16 серпня 2022 23:06
5 Право підпису.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВАЛТЕКС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТЯНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР МУСІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВАЛТЕКС"
#32393877
Відхилено 114 541,56
UAH з ПДВ
23 серпня 2022 14:43
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТЯНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР МУСІЙОВИЧ
#2018705895
Відхилено 494 100,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2022 16:32

Документи

23 серпня 2022 14:43
Електронний підпис

Документи

29 серпня 2022 16:32
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій