Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби реабілітації (сечоприймачі)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2022-08-05-007558-a 2cffcdeaa4094dbbbabaf61671c56603
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Зубріна

+380963521897 h.zubrina@likar.center

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41931754
Вебсайт: https://likar.center/
Місцезнаходження: 10020, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Контактна особа: Анна Зубріна
+380963521897
h.zubrina@likar.center
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2022 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2022 00:00
Початок аукціону: 15 серпня 2022 13:43
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання Договору про закупівлю складає 4,9 % вартості Договору про закупівлю. Учасник підтверджує згоду надати забезпечення виконання договору, шляхом прикріплення гарантійного листа відповідного змісту. Забезпечення виконання Договору про закупівлю здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника UA 663116470000026001300614055 в АТ “Ощадбанк”. Перерахування коштів, в якості забезпечення виконання договору, має бути проведено не пізніше дати укладання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку не не пізніше наступного дня після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Призначення платежу має бути наступного змісту: “Забезпечення виконання Договору про закупівлю укладеного за результатами закупівлі (зазначити UA закупівлі) за предметом: (зазначити предмет закупівлі) .” Документ, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Переможцем є платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок Замовника. Скановану копію платіжного доручення Переможець має надіслати на електронну адресу n.podsukha@likar.center. Процедура підписання договору буде розпочата після отримання від бухгалтерії Замовника підтвердження зарахування коштів на рахунок Замовника. Умови повернення/неповернення забезпечення виконання Договору про закупівлю: Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю: 1) після виконання Переможцем умов Договору; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення виконання Договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або Договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в Договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю у разі невиконання або неналежного виконання Переможцем своїх зобов’язань по Договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Закупівля проводиться з урахуванням норм Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 року № 169 (Із змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1085 штуки
Сечоприймач 2л (код НК 024:2019 - 58921 сечоприймач із зливним краном без кріплення до пацієнта, стерильний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33141615-4 — Пакети для забору сечі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати за поставлений товар викладені у розділі 3 проєкту догоору, який завантажений у документах закупівлі ("Додаток 2 до закупівельної документації - проєкт договору.pdf") Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання Договору про закупівлю складає 4,9 % вартості Договору про закупівлю. Учасник підтверджує згоду надати забезпечення виконання договору, шляхом прикріплення гарантійного листа відповідного змісту. Забезпечення виконання Договору про закупівлю здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника UA 663116470000026001300614055 в АТ “Ощадбанк”. Перерахування коштів, в якості забезпечення виконання договору, має бути проведено не пізніше дати укладання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку не не пізніше наступного дня після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Призначення платежу має бути наступного змісту: “Забезпечення виконання Договору про закупівлю укладеного за результатами закупівлі (зазначити UA закупівлі) за предметом: (зазначити предмет закупівлі) .” Документ, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Переможцем є платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок Замовника. Скановану копію платіжного доручення Переможець має надіслати на електронну адресу n.podsukha@likar.center. Процедура підписання договору буде розпочата після отримання від бухгалтерії Замовника підтвердження зарахування коштів на рахунок Замовника. Умови повернення/неповернення забезпечення виконання Договору про закупівлю: Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю: 1) після виконання Переможцем умов Договору; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення виконання Договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або Договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в Договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю у разі невиконання або неналежного виконання Переможцем своїх зобов’язань по Договору про закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2022 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ДОЙЧ-ФАРМ" 14 983,85
UAH з ПДВ
13 508,25
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "СТМ-Фарм" 14 484,75
UAH з ПДВ
14 184,75
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "КОМПОНЕНТИ ТІ" 14 973,00
UAH з ПДВ
14 246,05
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 серпня 2022 11:15
Електронний підпис
12 серпня 2022 11:13
Лист про СЕС.pdf
12 серпня 2022 11:13
Витяг_ПДВ_Дойч-Фарм.pdf
12 серпня 2022 11:13
Гарант лист МТВ.pdf
12 серпня 2022 11:13
Договір 1606 мед вироб.pdf
12 серпня 2022 11:13
Статут.pdf
12 серпня 2022 11:13
Документи підписанта.pdf

Публічні документи

17 серпня 2022 10:07
Електронний підпис
17 серпня 2022 09:10
цінове після аукціону.pdf
12 серпня 2022 13:02
Електронний підпис
12 серпня 2022 12:30
1607089_p091-120.pdf
12 серпня 2022 12:30
1607089_p061-090.pdf
12 серпня 2022 12:30
1607089_p001-030.pdf
12 серпня 2022 12:30
1607089_p031-060.pdf
12 серпня 2022 12:30
1607089_p121-133.pdf

Публічні документи

12 серпня 2022 11:39
Електронний підпис
12 серпня 2022 11:36
Опис документів .pdf
12 серпня 2022 11:36
Витяг_ЄДРПОУ.pdf
12 серпня 2022 11:36
Лист про СЕС.pdf
12 серпня 2022 11:36
Виписка_ЄДРПОУ.pdf
12 серпня 2022 11:36
Витяг_ПДВ_.pdf
12 серпня 2022 11:36
Довідка про учасника.pdf
12 серпня 2022 11:36
Копія Статуту.pdf
12 серпня 2022 11:36
Документи на товар.pdf
12 серпня 2022 11:36
Опис товару.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОЙЧ-ФАРМ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "СТМ-Фарм"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "КОМПОНЕНТИ ТІ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОЙЧ-ФАРМ"
#40581739
Відхилено 13 508,25
UAH з ПДВ
16 серпня 2022 10:17
ТОВ "СТМ-Фарм"
#43808856
Переможець 14 184,75
UAH з ПДВ
16 серпня 2022 15:58

Документи

16 серпня 2022 10:17
Електронний підпис

Документи

16 серпня 2022 15:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2022 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТМ-Фарм"
#43808856
14 184,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 серпня 2022 15:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 15:27
Електронний підпис укладений
31 серпня 2022 15:47
Договір поставки товару № 303 від 31.08.2022 - з електронними підписами.zip укладений
31 серпня 2022 15:47
Договір поставки товару № 303 від 31.08.2022.pdf укладений
31 серпня 2022 15:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 14 184,75
UAH