Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) : 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2022-08-05-003398-a 28647f0afd4347c18208ff4b0d9b9ef6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

РУДАКЕВИЧ РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ

0473320847 sdbi40@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Смілянський дитячий будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189765
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., Сміла, осавули Василя Бурки,40
Контактна особа: РУДАКЕВИЧ РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ
0473320847
sdbi40@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2022 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 35 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби


ДК 021:2015 (CPV) : 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби ( халва / 100 кг./, цукерки: "Пташине молоко" / 50 кг./, "Каракум" / 50 кг./, "Бабусині байки" / 50 кг./ )
*Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету .
*категорія: п.3 ч.4 ст.2 Закону
*місцезнаходження : вул.Осавули Василя Бурки, 40 м.Сміла, Черкаська область, поштовий індекс: 20700
*Єдиним критерієм оцінки пропозицій за результатами застосування електронного аукціону є «Ціна", (питома вага критерію - 100%) .
*Розмір та умови надання забезпечення пропозицій: не вимагається.
*Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
*Крок зниження ставки, грн.: 0,5% від очікуваної вартості, що відповідає п.13 ч.3 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі".
*Мова складання документів – українська
*Інформація про валюту, у якій повинна бути зазначена ціна пропозиції - валютою пропозиції є національна валюта України - гривня. Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно умов договору про закупівлю .
*інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наявна в документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі .
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 кілограми
1. халва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
50 кілограми
2. цукерки: "Пташине молоко"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
50 кілограми
3. цукерки: "Каракум"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
50 кілограми
4. цукерки: "Бабусині байки"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару "Згідно п. 4.1. Розрахунки проводяться поетапно, шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. ЗАМОВНИК - розпорядник коштів протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2022 р. У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ на свій рахунок бюджетних коштів, призначених на фінансування закупівлі. Відповідно до п. 4.2. Фінансування Договору здійснюється з коштів місцевого бюджету на 2022 рік . Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі, шляхом банківських переказів в національній валюті України на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА ( п.4.3. Договору ) . " Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2022 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2022 11:37
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЦУКЕРКИ СДБІ 2022.doc
05 серпня 2022 11:37
СЗ ЦУКЕРКИ СДБІ 2022.doc
05 серпня 2022 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2022 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2022 11:37
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЦУКЕРКИ СДБІ 2022.doc
05 серпня 2022 11:37
СЗ ЦУКЕРКИ СДБІ 2022.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НЕДЗЕЛЕНКО ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ" 34 200,00
UAH з ПДВ
34 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2022 21:13
Електронний підпис
15 серпня 2022 21:11
док2.rar
15 серпня 2022 21:11
док1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НЕДЗЕЛЕНКО ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НЕДЗЕЛЕНКО ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2886806834
Переможець 34 200,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2022 09:01

Документи

17 серпня 2022 09:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2022 09:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НЕДЗЕЛЕНКО ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2886806834
34 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2022 09:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 травня 2023 10:06
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 14:25
Д. 318 від 19.08.2022 цукерки ДУ 2 30.04.2023.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 14:25
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2022 14:13
Д. 318 від 19.08.2022 цукерки ДУ 1.pdf зміни до договору
23 листопада 2022 14:07
Електронний підпис укладений
19 серпня 2022 11:56
Електронний підпис укладений
19 серпня 2022 11:56
Електронний підпис укладений
19 серпня 2022 09:50
Д. 318 від 19.08.2022.pdf укладений
19 серпня 2022 09:07

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
1. халва 100 кілограми 78,00
UAH
2. цукерки: "Пташине молоко" 50 кілограми 158,00
UAH
3. цукерки: "Каракум" 50 кілограми 183,00
UAH
4. цукерки: "Бабусині байки" 50 кілограми 187,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): • *Категорія Замовника – п.3 ч. 4 ст. 2 Закону . *п.1 ч.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»- (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника ) 1. Сторони дійшли згоди щодо зменшення загальної кількості товару, а саме: - "Халва" - у кількості 65 кг. за Договором по предмету ДК 021:2015(CPV): 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби ( халва, цукерки ) / далі по тексту Товар або Продукція / , у зв`язку з реальним фінансуванням Замовника та наявної потреби у товарах та послугах згідно затвердженого кошторису закладу на 2022 рік, а саме: «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», внаслідок чого погодили внести зміни до Специфікації ( Додаток №1 до Договору № 318 від 19.08.2022 р. ) виклавши її у новій редакції, що додається. 2. Додаток 1 до даної додаткової угоди № 1 до Договору про закупівлю товарів за державні кошти № 318 від 19.08.2022 року – «Специфікація» читати із змінами, що здійснені на підставі даної додаткової угоди. 3. Сторони дійшли згоди, щодо визначення загальної кількості і ціни товару Договору внаслідок здійснення вищевказаної зміни /п.1 цієї Додаткової угоди/, сума по договору зменшиться на 5070.00 грн. (п`ять тисяч сімдесят гривень 00 копійок ), у зв’язку з чим погодили наступну (нову) редакцію п.3.1. Розділу 3 Договору: "3.1. Ціна цього Договору за результатами проведеної процедури закупівлі становить 29130.00 (двадцять дев`ять тисяч сто тридцять гривень 00 копійок) грн. без ПДВ, в т.ч. ПДВ 00 грн. 00 коп. ( НУЛЬ гривень 00 копійок) (вартість зазначається за наслідками проведеного аукціону торгів), що передбачається з урахуванням транспортних витрат на поставку за адресою Замовника." 13. Номер додаткової угоди - № 1 14. Сума договору після внесення змін. становить 29130 ГРН 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін згідно Специфікації до Додаткової угоди № 1 до договору № 318 від 19.08.2022 зменьшується і становить: - " Халва " - зменшується на 65 кг. і становить 35 кг. / Інші позиції без змін / /БІЛЬШ ДЕТАЛЬНО У ДОДАТКОВІЙ УГОДІ до ДОГОВОРУ та СПЕЦИФІКАЦІЇ із змінами, ЩО ДОДАЮТЬСЯ /.
Номер договору про закупівлю: 318
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): • *Категорія Замовника – п.3 ч. 4 ст. 2 Закону . *ч. 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»- 1. Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони мають право продовжити дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, а тому Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на тих же самих умовах на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2023 році, у зв’язку з чим погодили наступну (нову) редакцію п.10.1. Розділу 10 Договору виклавши її у новій редакції: «п.10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим договором, але не пізніше 30.04.2023 р. Датою укладання Договору є дата підписання його Сторонами.» 2. Конкретний обсяг товару, що буде закуплено в період з 1 січня 2023 року по 30 квітня 2023 2023 року, а також ціна Договору будуть визначені Додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису Замовника. 13. Номер додаткової угоди - № 2 14. Сума договору після внесення змін. не змінюється /БІЛЬШ ДЕТАЛЬНО У ДОДАТКОВІЙ УГОДІ , ЩО ДОДАЮТЬСЯ /.
Номер договору про закупівлю: 318
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
1. халва 35 кілограми 78,00
UAH
2. цукерки: "Пташине молоко" 50 кілограми 158,00
UAH
3. цукерки: "Каракум" 50 кілограми 183,00
UAH
4. цукерки: "Бабусині байки" 50 кілограми 187,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2022 — 30 квітня 2023
Сума оплати за договором: 29 130,00
UAH