Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету (код ДК 021:2015: 72410000-7 Послуги провайдерів)
Очікувана вартість
958 000,00 UAH
UA-2022-08-04-006037-a 8ab5492b63f94f2cb04812fc64d3112b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васецький Олег Юрійович

380536170030 zakupki.vklubny@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 04057439
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 33
Контактна особа: Васецький Олег Юрійович
380536170030
zakupki.vklubny@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до частини 2 статті 32 Закону – тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі поданням для участі у відкритих торгах не менше двох тендерних пропозицій.
У зв’язку з цим та відповідно до вимог ст. 40 Закону – Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі:
- якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі: Згідно Річного плану за № UA-P-2022-07-01-001377-b та UA-P-2022-07-18-001144-а, закупівель товарів, робіт та послуг на 2022 рік було двічі проведено процедури відкритих торгів, закупівля № UA-2022-07-01-002378-a та UA-2022-07-18-004789-а, які були відмінені на підставі відсутності достатньої кількості учасників.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2022 15:08
Оскарження наміру укласти договір: 15 серпня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету (код ДК 021:2015: 72410000-7 Послуги провайдерів)

Тендерна документація

04 серпня 2022 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2022 15:01
Протокол переговорів.pdf
04 серпня 2022 14:24
Повідомлення про намір укласти договір.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-08-19-000005 ● 32ea694f0b9e44a795529ebe7a416dec
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 серпня 2022 12:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
29.08.2022 № 49-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
29.08.2022 № 49-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2022-08-04-006037-a, дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 02 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 08 вересня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK-1-1

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 1 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету село Висачки Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області)
Опис предмету закупівлі:
Лот № 1 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету село Висачки Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 69 000,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот № 1 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету село Висачки Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області)
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг проводиться на підставі належним чином оформлених рахунків та актів. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОПЕРАТОР ТОВ "АВАТОР ІСП"
#39908038
Переможець 69 000,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2022 15:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2022 15:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОПЕРАТОР ТОВ "АВАТОР ІСП"
#39908038
69 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2023 10:04
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2022 12:55
Дод.угода 1 до дог. 260.jpg зміни до договору
24 листопада 2022 12:53
Електронний підпис укладений
22 серпня 2022 13:18
Договір 260 (Висачки).pdf укладений
22 серпня 2022 13:17

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Лот № 1 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету село Висачки Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області) 1 послуга 69 000,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), враховуючи постійні атаки агресора на об’єкти критичної інфраструктури, що призводять до тривалого відключення електричної енергії по Україні, що унеможливлює вчасне виконання заявлених у договорі робіт (надання послуг) 1. Викласти пункт 3 Договору у такій редакції: «3. Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету повинні бути надані протягом 30 календарних днів з дати підписання даної додаткової угоди до договору, але у будь-якому разі до 21.12.2022 року». 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 260
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Лот № 1 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету село Висачки Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області) 1 послуга 69 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 69 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 500,00 UAH)