Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Spheroidal graphite cast iron pipe with inner and outer protective cover
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03348471 |
Місцезнаходження: | 79017, Україна , Львівська область обл., Львів, м.Львів, вул.Зелена,64 |
Контактна особа: |
Воєвода Соломія Михайлівна 380936468772 s.voievoda2022@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Паньків Володимир Дмитрович 380676711897 lvksvg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Lviv City Public Utility "Lvivvodokanal" |
National ID: | 03348471 |
Contact point: |
Voievoda Solomiia Mykhalivna 380936468772 s.voievoda2022@gmail.com |
Additional contacts: |
Pankiv Volodymyr Dmytrovych 380676711897 lvksvg@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2022 14:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 вересня 2022 16:00 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2022 14:53 |
Очікувана вартість: | 19 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 194 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 04 серпня 2022 14:11 |
Enquiries until: | 30 серпня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 вересня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 вересня 2022 16:00 |
Information
Estimated total value: | 19 450 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 194 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | післяоплата впродовж 30 календарних днів після поставки товару та від дати підписання Замовником видаткової накладної | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 вересня 2022 09:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 вересня 2022 09:45 |
тендерна документація (зміни).docx | |
01 вересня 2022 09:45 |
Протокол змін №22-24В-5.pdf | |
01 вересня 2022 09:45 |
Протокoл змін №22-24В-5.docx | |
01 вересня 2022 09:45 |
Додаток 2 (зміни).docx | |
04 серпня 2022 14:11 |
тендерна документація.docx | |
04 серпня 2022 14:11 |
Додаток 1.docx | |
04 серпня 2022 14:11 |
Додаток 3.docx | |
04 серпня 2022 14:11 |
Додаток 2.docx |
01 вересня 2022 09:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 вересня 2022 09:45 |
тендерна документація (зміни).docx
|
|||
01 вересня 2022 09:45 |
Протокол змін №22-24В-5.pdf
|
|||
01 вересня 2022 09:45 |
Протокoл змін №22-24В-5.docx
|
|||
01 вересня 2022 09:45 |
Додаток 2 (зміни).docx
|
|||
04 серпня 2022 14:11 |
тендерна документація.docx
|
|||
04 серпня 2022 14:11 |
Додаток 1.docx
|
|||
04 серпня 2022 14:11 |
Додаток 3.docx
|
|||
04 серпня 2022 14:11 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Either 100% advance payment against Advance Payment Guarantee: a) we open you Advance Payment Bank Guarantee of ICC URDG 758 form b) you pay in advance c) If we do not deliver, your bank draws money back from our bank using BG d) If we deliver, we provide copies of shipping documents and affidavit, confirming delivery, to our bank and it closes BG.
2. or 100% Bank Guarantee or Stand-By L/C, confirmed by first class Western bank: a) You open us Bank Guarantee, confirmed by Western bank, that bank will pay if you will not pay in time b) when goods are delivered and you did not paid in time, we provide documents to our BG issued bank with affidavit that goods are delivered, but you did not pay; bank draws money from guarantee. c) when goods delivered and you paid, you provide documents to BG issued bank with affidavit that goods are delivered; your bank closing BG. This procedure is existing from 16th Century. Talk with your bank. It is elementary procedure.
No other way is possible in actual situation.
Ми пропонуємо Вам забезпечити безпеку платежу за стандартною банківською процедурою:
1. Або 100% авансовий платіж із гарантією передоплати: а) ми відкриваємо вам банківську гарантію передоплати за формою ICC URDG 758 б) ви платите наперед в) якщо ми не доставимо, ваш банк повертає гроші з нашого банку за допомогою BG d) Якщо ми здійснюємо доставку, ми надаємо нашому банку копії транспортних документів і афідевіт, що підтверджує доставку, і він закриває BG.
2. або 100% банківська гарантія або Stand-By L/C, підтверджена першокласним західним банком: a) Ви відкриваєте нам банківську гарантію, підтверджену західним банком, цей банк заплатить, якщо ви не заплатите вчасно b) коли товари доставлено, але ви не заплатили вчасно, ми надаємо документи до нашого банку, виданого BG, із підтвердженням того, що товари доставлено, але ви не заплатили; банк знімає гроші з гарантії. c) коли товар доставлено та ви оплатили, ви надаєте документи банку, який видав BG, із підтвердженням того, що товар доставлено; ваш банк закриває BG. Ця процедура існує з 16 століття. Поговоріть зі своїм банком. Це елементарна процедура.
Інший шлях у реальній ситуації неможливий.
На підставі вищезазначеної інформації відсутні підстави для задоволення умов Вимоги.
1. Either 100% advance payment against Advance Payment Guarantee: a) we open you Advance Payment Bank Guarantee of ICC URDG 758 form b) you pay in advance c) If we do not deliver, your bank draws money back from our bank using BG d) If we deliver, we provide copies of shipping documents and affidavit, confirming delivery, to our bank and it closes BG.
2. or 100% Bank Guarantee or Stand-By L/C, confirmed by first class Western bank: a) You open us Bank Guarantee, confirmed by Western bank, that bank will pay if you will not pay in time b) when goods are delivered and you did not paid in time, we provide documents to our BG issued bank with affidavit that goods are delivered, but you did not pay; bank draws money from guarantee. c) when goods delivered and you paid, you provide documents to BG issued bank with affidavit that goods are delivered; your bank closing BG. This procedure is existing from 16th Century. Talk with your bank. It is elementary procedure.
No other way is possible in actual situation.
Ми пропонуємо Вам забезпечити безпеку платежу за стандартною банківською процедурою:
1. Або 100% авансовий платіж із гарантією передоплати: а) ми відкриваємо вам банківську гарантію передоплати за формою ICC URDG 758 б) ви платите наперед в) якщо ми не доставимо, ваш банк повертає гроші з нашого банку за допомогою BG d) Якщо ми здійснюємо доставку, ми надаємо нашому банку копії транспортних документів і афідевіт, що підтверджує доставку, і він закриває BG.
2. або 100% банківська гарантія або Stand-By L/C, підтверджена першокласним західним банком: a) Ви відкриваєте нам банківську гарантію, підтверджену західним банком, цей банк заплатить, якщо ви не заплатите вчасно b) коли товари доставлено, але ви не заплатили вчасно, ми надаємо документи до нашого банку, виданого BG, із підтвердженням того, що товари доставлено, але ви не заплатили; банк знімає гроші з гарантії. c) коли товар доставлено та ви оплатили, ви надаєте документи банку, який видав BG, із підтвердженням того, що товар доставлено; ваш банк закриває BG. Ця процедура існує з 16 століття. Поговоріть зі своїм банком. Це елементарна процедура.
Інший шлях у реальній ситуації неможливий.
На підставі вищезазначеної інформації відсутні підстави для задоволення умов Вимоги.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-24-000022 ● d5071fa84e87441cac869241568da73d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2022 10:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.10.2022 № 252
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2022-08-04-005808-a 04.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-02 08:04:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі труби ВЧШГ із захисним зовнішнім та внутрішнім покриттям (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-04-005808-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-07 13:03:52
Пояснення на запит
Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал» (надалі – Замовник/підприємство) на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформацію) на запит по моніторингу відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю «Труба ВЧШГ із захисним зовнішнім та внутрішнім покриттям», (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2022-08-04-005808-a) (номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2022-10-24-000022) (надалі – Запит ДАСУ на пояснення).
На виконання запиту Державної аудиторської служби України, Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" надає наступні письмові пояснення щодо першого питання:
Відповідно до інформації про початок проведення моніторингу публічної закупівлі UA-M-2022-10-24-000022, яка оприлюднена в електронній системі закупівель, предметом моніторингу є наступні етапи закупівельного процесу:1) Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення; 2)Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка; 3) Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів). Слід зазначити, що етапи розкриття тендерних пропозиції, розгляду, оцінки тендерних пропозицій та укладання/виконання договору про закупівлю не передбачають і не можуть передбачати такого механізму як обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. В свою чергу етап планування публічної закупівлі, що врегульований статтею 4 Закону України “Про публічні закупівлі” не передбачає жодних механізмів або вимог щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Інші норми закону також не встановлюють жодних обов’язків до Замовника в частині обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Нормативно-правовим актом, що містить згадку про необхідність обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості є постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 “Про ефективне використання державних коштів”. Відповідно до п.4-1 постанови зазначеної постанови головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: 1)обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; 2)оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб`єкта управління об`єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб`єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів є обов`язковим саме для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб`єктів господарювання державного сектору економіки.
Оскільки, Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" здійснювало закупівлю за рахунок коштів від власної господарської діяльності, то відповідно замовник не може бути головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня). Крім того, Замовник – ЛМКП «Львівводоканал» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки відповідно до положень Статуту підприємства, статті 63 Господарського Кодексу України (надалі – ГКУ) Замовник є комунальним підприємством, що діє на основі комунальної власності територіальної громади, тобто згідно до статті 24 ГКУ відноситься до комунального сектора економіки, а отже Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" не відноситься до суб’єкта господарювання державного сектору економіки. Таким чином обов’язок щодо складання та розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не передбачений для ЛМКП “Львівводоканал”. Ані Конституція України, ані Закон України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), ані постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – Постанова), ані інші нормативно-правові акти не передбачають та не зобов’язують обґрунтування та оприлюднення замовниками - комунальними підприємствами технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості. Згідно до абзацу першого статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. На виконання вимог статті 4 Закону Замовником в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua) оприлюднений річний план закупівель, який в т.ч. містить очікувану вартість предмета закупівлі (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-P-2022-08-04-000672-a ). На виконання вимог статті 10 Закону Замовником в електронній системі закупівель оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2022-08-04-005808-a), яке в т.ч. на виконання вимог п.4 ч.2 ст.21 Закону містить очікувану вартість предмета закупівлі. Також, при плануванні і визначенні очікуваної вартості закупівлі Замовник враховував методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що розроблені Уповноваженим органом (в т.ч. Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі в повному обсязі зазначені в Додатку 2 до тендерної документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель в установленому Законом порядку разом із оголошенням про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою. В свою чергу, з метою дотримання принципів публічних закупівель технічні вимоги до предмета закупівлі були сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик товару, що повинен забезпечити виробничі та технологічні процеси Замовника. Як випливає з матеріалів постанови Верховного Суду від 21.04.2021 у справі № 640/16025/19 Замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками. Звертаємо увагу та наголошуємо, що Замовник діє виключно в межах діючого законодавства України.
Документи, що додаються до пояснення:
1.Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-08-04-005808-a.
2.Протокол № 22-24В від 04.08.2022 року про затвердження та оприлюднення річного плану.
3.Протокол №22-24В-1 від 04.08.2022 року про затвердження і оприлюднення тендерної документації.
4.Додаток № 2 (Технічні вимоги).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі")
Оскарження в суді
Опис: | Замовником було подано позов до суду щодо оскарження висновку. Номер провадження буде повідомлено додатково після його відкриття. |
Дата публікації: | 28 листопада 2022 |
Номер відкриття провадження: | П/380/17341/22 |
Дата відкриття провадження: | 05 грудня 2022 |
Документи:
06 грудня 2022 11:28
|
Електронний підпис |
28 листопада 2022 08:53
|
Підтвердження подання позову на оскарження.pdf |
06 грудня 2022 11:28
|
Електронний підпис |
28 листопада 2022 08:53
|
Електронний підпис |
28 листопада 2022 08:53
|
Підтвердження подання позову на оскарження.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03348471 |
Місцезнаходження: | 79017, Україна, Львівська область обл., Львів, м.Львів, вул.Зелена,64 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗСП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 вересня 2022 11:13
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРСТРУМ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2022 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРСТРУМ" |
19 200 000,00
UAH з ПДВ
|
18 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗСП" |
18 996 000,00
UAH з ПДВ
|
18 996 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРСТРУМ" #33303103 |
Переможець |
18 900 000,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2022 10:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 08:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 11:01
|
Додаткова угода № 1 до Договору №28-1004Т.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 11:01
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2022 11:52
|
Договір №28-1004Т від 18.10.2022.pdf | укладений |
18 жовтня 2022 11:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» та на підставі листа №ДВ-15145 від 28.12.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 28-1004Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |