Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Security services (Security of safety-critical facilities (CS-20 Husiatyn, CS-38, 38B Husiatyn))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 03065, Україна , Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Контактна особа: |
Майко Олена Володимирівна 380442986920 MAYKO-EV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine |
National ID: | 42795490 |
Contact point: |
Maiko Olena 380442986920 MAYKO-EV@TSOUA.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2022 09:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2022 13:25 |
Очікувана вартість: | 5 595 833,33 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 958,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 04 серпня 2022 09:18 |
Enquiries until: | 26 серпня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 вересня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 вересня 2022 12:00 |
Information
Estimated total value: | 5 595 833 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 55 958 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за надані послуги проводиться Замовником протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами акту про надання послуг та наявності інформації про реєстрацію ПН в ЄРПН | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2022 09:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2022 09:18 |
22-2034_Додаток 4 Проект договору.docx | |
04 серпня 2022 09:18 |
22-2034_Додаток 3 вимоги до переможця.docx | |
04 серпня 2022 09:18 |
22-2034_Додаток 2 перелік інформації.docx | |
04 серпня 2022 09:18 |
22-2034_Додаток 1.1 гарантійний лист.docx | |
04 серпня 2022 09:18 |
22-2034_Додаток 5 форма оцінки.pdf | |
04 серпня 2022 09:18 |
22-2034_Додаток 1 ТЗ.docx | |
04 серпня 2022 09:18 |
22-2034 ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-03-000069 ● ddd14c128a714ac29e669b8b3f820363
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2022 18:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.11.2022 № 259
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2022-08-04-000617-a 04.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-10 18:34:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Охоронні послуги (Охорона особливо важливих об'єктів (КС-20 «Гусятин», КС-38,38Б «Гусятин»)) (ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2022-08-04-000617-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-15 14:56:57
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 10.11.2022 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-04-000617-a
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 10.11.2022 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-04-000617-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення.
Для визначення розміру витрат охорони на 2022 рік силами одного цілодобового стаціонарного посту охорони у вигляді річної вартості та вартості однієї години охорони були отримані комерційні пропозиції від ДП «38 відділ інженерно-технічних частин» від 09.08.2021 № 840, ДП «Управління відомчої воєнізованої охорони» від 09.08.2021 № 01-45/05-1010, Департаменту поліції охорони від 04.08.2021 № 3045/43/3/02-202, а саме:
1) вартість послуг з охорони силами одного цілодобового стаціонарного посту охорони, згідно з комерційною пропозицією ДП «38 відділ інженерно-технічних частин» у 2022 році становить 1 317 153,60 грн. з ПДВ на рік та 150,36 грн. з ПДВ за одну годину;
2) вартість послуг з охорони силами одного цілодобового стаціонарного посту охорони згідно з комерційною пропозицією ДП «Управління відомчої воєнізованої охорони» у 2022 році становить 1 289 997,60 грн. з ПДВ на рік та 147,26 грн. з ПДВ за одну годину;
3) вартість послуг з охорони силами одного цілодобового стаціонарного посту охорони згідно з комерційною пропозицією Департаменту поліції охорони у 2022 році становить 1 423 149,60 грн. з ПДВ на рік та 162,46 за одну годину.
Враховуючи надані комерційні пропозиції, було визначено очікувану вартість одного цілодобового стаціонарного посту охорони на 2022 рік шляхом обчислення середнього арифметичного:
(1 317 153,60 +1 289 997,60 + 1 423 149,60) / 3 = 1 343 434,00 грн. з ПДВ.
Очікувана вартість послуг одного цілодобового стаціонарного посту охорони була визначена з округленням в бік зменшення і складає не більше 1 343 000,00 грн. з ПДВ.
Враховуючи закупівлю послуг 5 цілодобових постів охорони на строк надання послуг з 01.11.2022 по 31.10.2023, розрахунок очікуваної вартості закупівлі становить:
1) 1 343 000,00 х 5 = 6 715 000,00 грн. з ПДВ;
2) 6 715 000,00 грн. з ПДВ - 20% ПДВ = 5 595 833,33 грн. без ПДВ.
Додатки: 1. Комерційна пропозиція ДП «38 відділ інженерно-технічних частин» (від 09.08.2021 № 840);
2. Комерційна пропозиція ДП «Управління відомчої воєнізованої охорони» (від 09.08.2021 № 01-45/05-1010);
3. Комерційна пропозиція Департаменту поліції охорони від 04.08.2021 № 3045/43/3/02-202).
Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-04-000617-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Місцезнаходження: | 03065, Україна, Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ДП Управління відомчої воєнізованої охорони | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Управління поліції охорони в Тернопільській області | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 вересня 2022 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Тернопільській області |
5 595 450,00
UAH
|
5 595 450,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП Управління відомчої воєнізованої охорони |
5 595 800,40
UAH
|
5 595 800,40
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Тернопільській області #40108819 |
Переможець |
5 595 450,00
UAH
|
19 вересня 2022 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2022 11:49
|
4600006583 КС Гусятин 20_38_38Б УПО в Тернопільській обл.pdf | укладений |
30 вересня 2022 11:48
|